Bekijk originele versie : Is Sex nog steeds een moeilijk onderwerp om over te praten....
BentDagilia
08-12-2002, 23:41
Ik weet het niet hoor .... :rolleyes:
Bent Dagilia :zwaai:
Volgens mij niet.
Maar ik weet neit veel over sex dus ik kan er niet over meepraten:D
Toufik19
08-12-2002, 23:52
praat liever over zaken die je kunnen helpen in het hiernamaals,want je zult het nodig hebben.de meeste tekenen die het einde van de wereld inluiden zijn alom aanwezig
femme_ahrilla
09-12-2002, 00:52
Origineel gepost door Toufik19
praat liever over zaken die je kunnen helpen in het hiernamaals,want je zult het nodig hebben.de meeste tekenen die het einde van de wereld inluiden zijn alom aanwezig
die=raak
Origineel gepost door femme_ahrilla
die=raak
hoezo is die raak hij heeft niemand gekwetst ofzo...
sihemB :D
kaasvaak
09-12-2002, 01:02
Origineel gepost door Bent Dagilia
Ik weet het niet hoor .... :rolleyes:
Bent Dagilia :zwaai:
was dat dan ooit zo moeilijk?
MissEgypt
09-12-2002, 09:16
hahahah ik zou het niet weten voor mij is het nooit een moeilijk onderwerp geweest;)
xxxxx
GekkeTurk
09-12-2002, 09:41
Ja het ligt er maar net aan bij wie je deze onderwerp opent.
Ik denk zelf dat het onderwerp Sex Moeilijk ligt, vooral bij de allochtonen!
Als je de onderwerp over sex opent bij een meisje denken ze meestal dat je een viezerik bent.
Als je de onderwerp sex opent bij jongens.... ja kijk die praten wel allemaal mee.
En bij de ouders...ik denk zelf dat het niet kan (bij de allochoonse Ouders dan) Ja het kan wel maar dat komt echt weining voor, en ik zou het zelf ook niet kunnen openen ik weet zelf eigenlijk geneens waarom maar ik heb het zo geleerd en ik ben zo opgevoed :D
Greetz Shocker
Ik zou er niet met me vader er over hebben.... :D
Itsjustme
09-12-2002, 09:49
ik denk jongeren onderling kunnen er wel makkelijker over praten maar, met family enzz hmmzz nopez
Beautyriffia
09-12-2002, 12:49
Het ligt aan de persoon zelf ik bedoel ik ga echt geen discussie aan met mijn broer of pa over sex.........en met vriendinnen, tja wat doe je daar niet mee!!??
Origineel gepost door GekkeTurk
Ja het ligt er maar net aan bij wie je deze onderwerp opent.
Ik denk zelf dat het onderwerp Sex Moeilijk ligt, vooral bij de allochtonen!
Als je de onderwerp over sex opent bij een meisje denken ze meestal dat je een viezerik bent.
Als je de onderwerp sex opent bij jongens.... ja kijk die praten wel allemaal mee.
En bij de ouders...ik denk zelf dat het niet kan (bij de allochoonse Ouders dan) Ja het kan wel maar dat komt echt weining voor, en ik zou het zelf ook niet kunnen openen ik weet zelf eigenlijk geneens waarom maar ik heb het zo geleerd en ik ben zo opgevoed :D
Greetz Shocker
ben je op school?? (dudok daar zit je toch op?) :confused:
sihemB :D
montanaboy
09-12-2002, 13:12
ik haat marokanen bel mij op als je durft ik naai al jullie moeders06-23415041
Origineel gepost door montanaboy
ik haat marokanen bel mij op als je durft ik naai al jullie moeders06-23415041
heb je ergens last van :confused:
sihemB
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.