Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trouwen

Pagina's : [1] 2

Moeltazemaa
29-07-2004, 12:12

afeglopen zaterdag is er om mijn hand gevraagd en ik twijfel enorm.Het is een goede jongen.Alleen hij spreekt de nederlands taal niet.Hij heeft geen huis.Hij heeft geen familie leden hier.Hij werkt wel.Hij weet heel veel over de islam en dat is goed want zo kan hij mij ook leren.Heeft er iemand ook in een soortgelijke situatie gezeten?Of als iemand advies heeft graag.

Azzzizzz
29-07-2004, 12:17
ja, ik heb in een soortgeljike situatie gezeten. maar ik heb de taal geleerd en heb een huis gekregen en ben nu net als die anderen of beter zelfs. snap je hem, het gene wat je nu aan hem mist kan hij nog vergaren. kijk naar wat hij wel heeft en help hem om hetgenen wat er ontbreekt te krijgen.

majdaj
29-07-2004, 12:19
Hallo Moeltazemaa Twijfel je alleen om die redenen of zijn er nog anderen dingen waarover je twijfelt. Want als het alleen om de taal gaat en een huis, dan heeft azizzz gelijk.

Ouidath
29-07-2004, 12:21
Origineel gepost door Azzzizzz ja, ik heb in een soortgeljike situatie gezeten. maar ik heb de taal geleerd en heb een huis gekregen en ben nu net als die anderen of beter zelfs. snap je hem, het gene wat je nu aan hem mist kan hij nog vergaren. kijk naar wat hij wel heeft en help hem om hetgenen wat er ontbreekt te krijgen. Ik had 't niet beter kunnen zeggen.

Moeltazemaa

Origineel gepost door majdaj Hallo Moeltazemaa Twijfel je alleen om die redenen of zijn er nog anderen dingen waarover je twijfelt. Want als het alleen om de taal gaat en een huis, dan heeft azizzz gelijk. nee voor de rest twijfel ik niet.het is een goede jongen.Maar aziz als je het niet erg vindt wil ik je wat vragen.Hoe lang heeft bij jou geduurd voordat je een huis kreeg en de taal geleerd had?je hoeft niet te antwoorden als je dat liever niet wilt.

Tamqeyast
Origineel gepost door Azzzizzz ja, ik heb in een soortgeljike situatie gezeten. maar ik heb de taal geleerd en heb een huis gekregen en ben nu net als die anderen of beter zelfs. snap je hem, het gene wat je nu aan hem mist kan hij nog vergaren. kijk naar wat hij wel heeft en help hem om hetgenen wat er ontbreekt te krijgen. :goedzo: hier sluitik me bij aan :zwaai:

Ouidath
29-07-2004, 12:23
Origineel gepost door Moeltazemaa nee voor de rest twijfel ik niet.het is een goede jongen.Maar aziz als je het niet erg vindt wil ik je wat vragen.Hoe lang heeft bij jou geduurd voordat je een huis kreeg en de taal geleerd had?je hoeft niet te antwoorden als je dat liever niet wilt. Meid dat verschilt echt per individu. BV in Amsterdam krijg je gemiddeld na 6 jaar ingeschreven te hebben gestaan een huis. De ander krijgt hem wat eerder en de pechvogels nog wat later zelfs. Het hangt er meestal van af waar je woont en op wat voor huizen je reageert. En de taal tja. Dat is zo gepiept.

Azzzizzz
29-07-2004, 12:23
Origineel gepost door Moeltazemaa nee voor de rest twijfel ik niet.het is een goede jongen.Maar aziz als je het niet erg vindt wil ik je wat vragen.Hoe lang heeft bij jou geduurd voordat je een huis kreeg en e taal geleerd had?je hoeft niet te antwoorden als je dat lieevr niet wilt. in jaar tijd spreekt hij vloeind nerlands (tijd gaat snel), een huis is niet gebonden aan een termijn, maar kan 1 maand zijn maar een jaar. maar waarom verwacht je van hem een huis, het is JULIIE. jullie moeten een huis zoeken, doe niet zo ouderwets door alles aan de man over te laten. neem zelf initatief en ga opzoek. en wat Aziz betreft: heel veel geluk samen, het gaat jullie goed en beter zul je niet vinden.

Moeltazemaa
29-07-2004, 12:25
Origineel gepost door AbdelIllAH Je kan beter w8ten op iemand die er klaar voor is om te trouwen blijbaar is deze jongeman er nog niet klaar voor , hoe komt het dat hij de nederlandse Taal niet spreekt. omdat hij nog niet zolang in nederland woont.hij heeft in elders in europa gewoont.maar hij heeft wel een verblijfsvergunning enzo.

majdaj
29-07-2004, 12:26
He aziz, heo lang woon jij dan al in nederland, ??

Moeltazemaa
29-07-2004, 12:32
Origineel gepost door Azzzizzz in jaar tijd spreekt hij vloeind nerlands (tijd gaat snel), een huis is niet gebonden aan een termijn, maar kan 1 maand zijn maar een jaar. maar waarom verwacht je van hem een huis, het is JULIIE. jullie moeten een huis zoeken, doe niet zo ouderwets door alles aan de man over te laten. neem zelf initatief en ga opzoek. en wat Aziz betreft: heel veel geluk samen, het gaat jullie goed en beter zul je niet vinden. ik sta net een maandje ingeschreven en voordat ik een huis kan krijgen is er weer al een jaar voorbij.en hijstaat langer ingeschreven dus hij maakt meer kans.

Azzzizzz
29-07-2004, 12:34
Origineel gepost door majdaj He aziz, heo lang woon jij dan al in nederland, ?? nu bijna vier jaar alweer

Azzzizzz
29-07-2004, 12:36
Origineel gepost door Moeltazemaa ik sta net een maandje ingeschreven en voordat ik een huis kan krijgen is er weer al een jaar voorbij.en hijstaat langer ingeschreven dus hij maakt meer kans. maak van een sprinkhaan geen paard (mug/olifant) woningnood is iets voor 15.000.000 mensen hier in nederland en is echt niet alleen jou of zijn probleem

diesel49
29-07-2004, 12:37
Origineel gepost door Moeltazemaa afeglopen zaterdag is er om mijn hand gevraagd en ik twijfel enorm.Het is een goede jongen.Alleen hij spreekt de nederlands taal niet.Hij heeft geen huis.Hij heeft geen familie leden hier.Hij werkt wel.Hij weet heel veel over de islam en dat is goed want zo kan hij mij ook leren.Heeft er iemand ook in een soortgelijke situatie gezeten?Of als iemand advies heeft graag. HOU JE VAN HEM? :Iluvu:

Moeltazemaa
29-07-2004, 12:39

Origineel gepost door diesel49 HOU JE VAN HEM? :Iluvu: omwille van Allah swt ja.

Pagina's : [1] 2