Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verwarrend???????

Pagina's : [1] 2 3

Onslaught
08-12-2002, 23:36

mensen ik heb een vraag of vragen, heb jullie nooit gevoelg gehad van mij tijd zit er bijna op, echt zo van ooooo shit mij dag zal komen en boem ik zal er niet meer zo zijn, nlou ik heb dat vaaak, misschien dat ik veeel heb meee gemaakt, maaar heb dat vaaak, en daarom help ik vaaak mensen, aleen de laaste tijd willen mensen me hulp niet zo meer, en dan zie je misschien tekens, van dat ze zelf moeten oplossen enzo, maar dat is goed, maaar ik bedoel mensen helpen zoals steuenen en voor ze zijn, en nu dat de laastste tijd minder is, of ze vragene r niet meer naar denk ik van het zijn misschien tekens, dat mij taak als onslaught, marokkaan, moslim, mens oover zal ziijn, en dan doet is zo verwarrend allemaal, ik weet na het hiernamaals, zal ik gestraf worden zoals niet op tijd bidden, iemand van me familie lid haten en dat ik een paar keer relatie heb gehad, maar dat zijn mijn zonden, misschien wel meeer denk ik die ik niet weet enzo, maar toch het is zo verwarrend, en ik denk er vaak aan, waneer mijn tijd stop, ik hoop inhs allah dat ik nog mij kinderen mag zien als dat mij lot is insh allah, maaar ja wilde het even zeggen wat ik d8, toen ik al die topic zag over leifde en dood enzo dus :) ps: misschien heeft iemand een idee hoe ik er niet aan denk, of nietzoveel of weet ik het, maar ja ideeen zijn welkom mensen en bednakt nogmaals

Onslaught
08-12-2002, 23:42
niemand met ideeend:(:( jammer, maar ja het lucht toch beetje op dus:)

sihemB
08-12-2002, 23:44
Origineel gepost door Onslaught mensen ik heb een vraag of vragen, heb jullie nooit gevoelg gehad van mij tijd zit er bijna op, echt zo van ooooo shit mij dag zal komen en boem ik zal er niet meer zo zijn, nlou ik heb dat vaaak, misschien dat ik veeel heb meee gemaakt, maaar heb dat vaaak, en daarom help ik vaaak mensen, aleen de laaste tijd willen mensen me hulp niet zo meer, en dan zie je misschien tekens, van dat ze zelf moeten oplossen enzo, maar dat is goed, maaar ik bedoel mensen helpen zoals steuenen en voor ze zijn, en nu dat de laastste tijd minder is, of ze vragene r niet meer naar denk ik van het zijn misschien tekens, dat mij taak als onslaught, marokkaan, moslim, mens oover zal ziijn, en dan doet is zo verwarrend allemaal, ik weet na het hiernamaals, zal ik gestraf worden zoals niet op tijd bidden, iemand van me familie lid haten en dat ik een paar keer relatie heb gehad, maar dat zijn mijn zonden, misschien wel meeer denk ik die ik niet weet enzo, maar toch het is zo verwarrend, en ik denk er vaak aan, waneer mijn tijd stop, ik hoop inhs allah dat ik nog mij kinderen mag zien als dat mij lot is insh allah, maaar ja wilde het even zeggen wat ik d8, toen ik al die topic zag over leifde en dood enzo dus :) ps: misschien heeft iemand een idee hoe ik er niet aan denk, of nietzoveel of weet ik het, maar ja ideeen zijn welkom mensen en bednakt nogmaals je moet het leven aan de positieve kan bekijken, tuurlijk mag je wel aan de dood denken maar om je hele dag daar in te steken is ook niet echt gezond lijkt mij.....maar goed het is je al voorgeschreven wanneer je dood gaat en hoe je doodgaat dus daar hoef je je geen zorgen over te maken de gene die de zorg over zich draagt is ALLAH....en misschien moet je om vergifnis vragen voor alle zonden die je hebt begaan.... mohim dat is hoe ik er over denk ik moet heel eerlijk zijn ik denk niet zo vaak aan de dood ik denk er wel aan maar niet vaak, maar ik weet dat het wel in een keer pats boem over kan zijn....en daar denken de meeste niet aan die hebben zoiets van aah als ik 90 ben nee ik mijn weg maar dat is niet zo je wordt weggenomen vandaag of morgen of over een paar jaar dat weet je zelf niet...en dat hoef je niet te weten, dat ALLAH het weet is genoeg.. sihemB :D

Chaimae
08-12-2002, 23:44
Origineel gepost door Onslaught mensen ik heb een vraag of vragen, heb jullie nooit gevoelg gehad van mij tijd zit er bijna op, echt zo van ooooo shit mij dag zal komen en boem ik zal er niet meer zo zijn, nlou ik heb dat vaaak, misschien dat ik veeel heb meee gemaakt, maaar heb dat vaaak, en daarom help ik vaaak mensen, aleen de laaste tijd willen mensen me hulp niet zo meer, en dan zie je misschien tekens, van dat ze zelf moeten oplossen enzo, maar dat is goed, maaar ik bedoel mensen helpen zoals steuenen en voor ze zijn, en nu dat de laastste tijd minder is, of ze vragene r niet meer naar denk ik van het zijn misschien tekens, dat mij taak als onslaught, marokkaan, moslim, mens oover zal ziijn, en dan doet is zo verwarrend allemaal, ik weet na het hiernamaals, zal ik gestraf worden zoals niet op tijd bidden, iemand van me familie lid haten en dat ik een paar keer relatie heb gehad, maar dat zijn mijn zonden, misschien wel meeer denk ik die ik niet weet enzo, maar toch het is zo verwarrend, en ik denk er vaak aan, waneer mijn tijd stop, ik hoop inhs allah dat ik nog mij kinderen mag zien als dat mij lot is insh allah, maaar ja wilde het even zeggen wat ik d8, toen ik al die topic zag over leifde en dood enzo dus :) ps: misschien heeft iemand een idee hoe ik er niet aan denk, of nietzoveel of weet ik het, maar ja ideeen zijn welkom mensen en bednakt nogmaals Als ik je goed begrijp wil je hulp geven maar mensen willen die hulp niet en daarom voel je je rot??? Sorry als ik het verkeerd lees/ :)

BENTGHATAR
08-12-2002, 23:45

ik ben blij dat jij er over nadenkt,dat je misshien morgen wel dood kan zijn :goedzo: ewa bro alles is mekteb. ik hoop ook voor je inshallah dat je nog kindjes kan krijgen,, maar jaah het ligt in allah 's handen

Onslaught
08-12-2002, 23:47
Origineel gepost door sihemB je moet het leven aan de positieve kan bekijken, tuurlijk mag je wel aan de dood denken maar om je hele dag daar in te steken is ook niet echt gezond lijkt mij.....maar goed het is je al voorgeschreven wanneer je dood gaat en hoe je doodgaat dus daar hoef je je geen zorgen over te maken de gene die de zorg over zich draagt is ALLAH....en misschien moet je om vergifnis vragen voor alle zonden die je hebt begaan.... mohim dat is hoe ik er over denk ik moet heel eerlijk zijn ik denk niet zo vaak aan de dood ik denk er wel aan maar niet vaak, maar ik weet dat het wel in een keer pats boem over kan zijn....en daar denken de meeste niet aan die hebben zoiets van aah als ik 90 ben nee ik mijn weg maar dat is niet zo je wordt weggenomen vandaag of morgen of over een paar jaar dat weet je zelf niet...en dat hoef je niet te weten, dat ALLAH het weet is genoeg.. sihemB :D OOOOOOO DANK JE WEL, voor je reactie, maar weet je ik denk er neit aan is ewoon onbewust snap je, ik alch vaak en veel maar dan boem, denk ik eraan van dit kan oiit stoppen die lachen enzo snap je dus, en daarom denk ik van wow hoe kan ik zo denken opeenn, erg vreemd, en door dat denk ik dat mij tijd binnekort zal komen, snap je is echt raaar wallah hoe ik me voel

Onslaught
08-12-2002, 23:48
Origineel gepost door BENTGHATAR ik ben blij dat jij er over nadenkt,dat je misshien morgen wel dood kan zijn :goedzo: ewa bro alles is mekteb. ik hoop ook voor je inshallah dat je nog kindjes kan krijgen,, maar jaah het ligt in allah 's handen ik hoop het meid insh allah, maar ja:)

Toufik19
08-12-2002, 23:48
Origineel gepost door sihemB ..maar goed het is je al voorgeschreven wanneer je dood gaat en hoe je doodgaat dus daar hoef je je geen zorgen over te maken sihemB :D ?????????????????????

sihemB
08-12-2002, 23:49
Origineel gepost door Onslaught OOOOOOO DANK JE WEL, voor je reactie, maar weet je ik denk er neit aan is ewoon onbewust snap je, ik alch vaak en veel maar dan boem, denk ik eraan van dit kan oiit stoppen die lachen enzo snap je dus, en daarom denk ik van wow hoe kan ik zo denken opeenn, erg vreemd, en door dat denk ik dat mij tijd binnekort zal komen, snap je is echt raaar wallah hoe ik me voel ewa ja sterkte zou ik zeggen ik kan je verder ook niet helpen sorry maar ik wens je sterkte en als jij denkt dat je tijd aan zitten te komen dan zou ik die korte tijd die je nog hebt goed in de islam benutigen maar ik hoop voor je dat je nog een lang gelukkig leven tegemoet mag komen... sihemB :D

Onslaught
08-12-2002, 23:49
Origineel gepost door chemie Als ik je goed begrijp wil je hulp geven maar mensen willen die hulp niet en daarom voel je je rot??? Sorry als ik het verkeerd lees/ :) neeee chemie doordat veel mensen niet meer hulp vragen of mijn niet meer nodig hebben dan voel eht zo dat mijn tijd eraan komt en snel aleen waneer en ofzo, snap je ik zie soms dingen anders, maar ja:)

sihemB
08-12-2002, 23:50
Origineel gepost door Toufik19 ????????????????????? dat het lot in de handen van ALLAH ligt duuuuuuuuuuuh dom of dom sihemB :D

Onslaught
08-12-2002, 23:51
Origineel gepost door sihemB ewa ja sterkte zou ik zeggen ik kan je verder ook niet helpen sorry maar ik wens je sterkte en als jij denkt dat je tijd aan zitten te komen dan zou ik die korte tijd die je nog hebt goed in de islam benutigen maar ik hoop voor je dat je nog een lang gelukkig leven tegemoet mag komen... sihemB :D dank je meid, dank je:),

Chaimae
08-12-2002, 23:53
Origineel gepost door Onslaught neeee chemie doordat veel mensen niet meer hulp vragen of mijn niet meer nodig hebben dan voel eht zo dat mijn tijd eraan komt en snel aleen waneer en ofzo, snap je ik zie soms dingen anders, maar ja:) I see. Ik denk dat het een fase is. Je wilt mensen helpen en dat kun je op vele manieren doen. Ik hoop dat je het gevoel niet lang zult hebben. Als je je teveel met de dood bezighoud dan is je leven voorbij voordat je het weet. Wees een goede moslim en wees dan niet bang voor de dood. Alleen Allah weet wanneer je tijd is gekomen. :)

Onslaught
08-12-2002, 23:57
Origineel gepost door chemie I see. Ik denk dat het een fase is. Je wilt mensen helpen en dat kun je op vele manieren doen. Ik hoop dat je het gevoel niet lang zult hebben. Als je je teveel met de dood bezighoud dan is je leven voorbij voordat je het weet. Wees een goede moslim en wees dan niet bang voor de dood. Alleen Allah weet wanneer je tijd is gekomen. :) hahah zo bedoel ik eht neit ik bedoel, meer van, soms lach ik en veeel , eigelijk altijd maar omdat ik veel heb meegemaamt lach ik veel zoals me opa zeg keep smiling snap je. en als ik alch dan geniet je op dat moment maaar dan onbewust denk ik van hee dit kan ooit stoppen en weggaan snap je, en door dat ik onebewust ga dneken denk ik er ook veel aan van waarom onebewust, dan ga je van zelf op dingen letten enzo, en doordat ben ik bang van heeee mijn tijd komt echt snel heel snel, en wil zou graag kidneren ooit insh allah als het mij lot is, maar als niet ja heb ik pech, maaaar de vraag is hoe kan ik niet zo meer denken zo overdrijven snap je:)

Chaimae
09-12-2002, 00:00

Origineel gepost door Onslaught hahah zo bedoel ik eht neit ik bedoel, meer van, soms lach ik en veeel , eigelijk altijd maar omdat ik veel heb meegemaamt lach ik veel zoals me opa zeg keep smiling snap je. en als ik alch dan geniet je op dat moment maaar dan onbewust denk ik van hee dit kan ooit stoppen en weggaan snap je, en door dat ik onebewust ga dneken denk ik er ook veel aan van waarom onebewust, dan ga je van zelf op dingen letten enzo, en doordat ben ik bang van heeee mijn tijd komt echt snel heel snel, en wil zou graag kidneren ooit insh allah als het mij lot is, maar als niet ja heb ik pech, maaaar de vraag is hoe kan ik niet zo meer denken zo overdrijven snap je:) Uhm was mijn reactie niet goed?? Hij had toch met je onderwerp te maken. :confused: :)

Pagina's : [1] 2 3