Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het is juist positief!

Chaimae
08-12-2002, 23:19

Tegenwoordig komt de Islam er negatief in het nieuws. De meeste mensen zien moslims als teroristen en vinden ons een bedreiging voor de westerse samenleving. Maar als mensen dat allemaal zien dan worden ze nieuwsgierig en gaan op onderzoek uit. Ze komen meer over de Islam te weten en besluiten na een tijdje om zich te bekeren. Deze mensen worden meestal veel betere moslims dan sommige mensen waarbij het met de paplepel is ingegoten. De media doet ons eigenlijk een plezier want al is er maar 1 persoon bekeerd door het op tv te zien dan is dat al heel goed. Ik ben daarom heel blij dat steeds meer mensen zich bekeren. Het maakt mij niets uit dat de media de Islam zwartmaakt. Ik ben er trots op een moslim te zijn en ik zal me er nooit voor schamen. Het kan me niets schelen wat de wereld van de moslims denkt. Ik ben er gelukkig mee en dat is alles wat telt. :zwaai: :D

BENTGHATAR
08-12-2002, 23:23
:goedzo: ik ben er ook ONWIJS trots op, waarom zou je je schamen voor de islam, het is een MOOIE geloof

Chaimae
08-12-2002, 23:24
Origineel gepost door BENTGHATAR :goedzo: ik ben er ook ONWIJS trots op, waarom zou je je schamen voor de islam, het is een MOOIE geloof Ja, maar dat weten veel mensen jammergenoeg niet. Ze kijken niet verder dan hun neus lang is. Of niet verder dan hun tv scherm. :D

sweetyfeyrouz
08-12-2002, 23:28
Meid ik heb me ook bekeerd 5 jaar geleden en ben er trots op. De islam is het mooiste geloof wat er is en als de westerlingen het daar niet mee eens zijn dan hebben ze pech! Het is vaak onwetendheid en de media doet er ook graag nog een schepje bovenop om ons zwart te maken. I'm proud to be a moslima Alhamdoulilah. :zwaai: Fey

Military_Minded

Origineel gepost door chemie Tegenwoordig komt de Islam er negatief in het nieuws. De meeste mensen zien moslims als teroristen en vinden ons een bedreiging voor de westerse samenleving. Maar als mensen dat allemaal zien dan worden ze nieuwsgierig en gaan op onderzoek uit. Ze komen meer over de Islam te weten en besluiten na een tijdje om zich te bekeren. Deze mensen worden meestal veel betere moslims dan sommige mensen waarbij het met de paplepel is ingegoten. De media doet ons eigenlijk een plezier want al is er maar 1 persoon bekeerd door het op tv te zien dan is dat al heel goed. Ik ben daarom heel blij dat steeds meer mensen zich bekeren. Het maakt mij niets uit dat de media de Islam zwartmaakt. Ik ben er trots op een moslim te zijn en ik zal me er nooit voor schamen. Het kan me niets schelen wat de wereld van de moslims denkt. Ik ben er gelukkig mee en dat is alles wat telt. :zwaai: :D In Belgie bekeren gemiddeld per week....8 MOSLIMS zich tot een andere religie

Chaimae
Origineel gepost door sweetyfeyrouz Meid ik heb me ook bekeerd 5 jaar geleden en ben er trots op. De islam is het mooiste geloof wat er is en als de westerlingen het daar niet mee eens zijn dan hebben ze pech! Het is vaak onwetendheid en de media doet er ook graag nog een schepje bovenop om ons zwart te maken. I'm proud to be a moslima Alhamdoulilah. :zwaai: Fey :goedzo:

Chaimae
08-12-2002, 23:30
Origineel gepost door Military Minded In Belgie bekeren gemiddeld 8 MOSLIMS zich tot een andere religie Ja, en ?? Ik heb het nu over degene die zich TOT de Islam bekeren. Als die moslims zich willen bekeren dan doen ze dat. Ze weten kennelijk niet goed wat voor geloof ( islam) ze eerst aan het belijden waren.

SweetRose
08-12-2002, 23:31
kben trots op je lieverdje ;) :zwaai:

Chaimae
08-12-2002, 23:34
Origineel gepost door zin 'n midar kben trots op je lieverdje ;) :zwaai: :Iluvu: :D

BENTGHATAR
08-12-2002, 23:36
Origineel gepost door chemie Ja, maar dat weten veel mensen jammergenoeg niet. Ze kijken niet verder dan hun neus lang is. Of niet verder dan hun tv scherm. :D hahaha wallahilah maar ik heb echt schijt aan de mensen die slecht denken over de islam, die mensen weten er gewoon niks van. ik als moslima weet wat de islam is en daar ben ik trots op.wat andere mensen over de islam zeggen gaat letterlijk de ene oor in en de andere oor weer uit :D

Chaimae
08-12-2002, 23:38
Origineel gepost door BENTGHATAR hahaha wallahilah maar ik heb echt schijt aan de mensen die slecht denken over de islam, die mensen weten er gewoon niks van. ik als moslima weet wat de islam is en daar ben ik trots op.wat andere mensen over de islam zeggen gaat letterlijk de ene oor in en de andere oor weer uit :D Ach, soms blijft het wel aan me knagen omdat ik wil dat de hele wereld weet wat voor een geloof de Islam echt is. Maar nu luister ik er niet naar. Het doet me ook geen pijn meer als mensen iets over me zeggen.

Chaimae
09-12-2002, 00:01
Waarom is het als ik een onzin topic open dat iedereen masaal reageert en op zo een serieuze topic niet ?? :(

femme_ahrilla
09-12-2002, 01:06
Origineel gepost door chemie Waarom is het als ik een onzin topic open dat iedereen masaal reageert en op zo een serieuze topic niet ?? :( hihihi, als je gelijk hebt, dan valt er niet veel op te reageren. Kraam onzin uit als je naar veel reacties streeft:D