Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bleh

LaMorena
29-07-2004, 00:00

Ik voel me echt zo verrot. Ik had een vriend, ik wilde trouwen maarja, hij is nog te jong en wil nog niet trouwen. Nu zie ik hem nooooooit meer want ik heb gezegd dat ik niet ga wachten op hem. En ik hou echt veel van hem maar ik kan niet wachten op iemand als ik niet weet of hij wil trouwen en ik kan geen haram relatie aangaan want mijn zondes zijn me vergeven door de Shahada. Nu moet ik helemaal opnieuw beginnen met iemand. En het is al zo moeilijk omdat ik ook 2 kinderen heb. Er zijn weinig mannen die met een vrouw willen trouwen die al kinderen heeft. Vroeger was mijn woord GIRLPOWER, sinds ik Moslima is het SABR. Nog meer geduld om iemand te vinden waar ik mee kan trouwen. Alsof 4 jaar wachten tot ik iemand tegen kwam niet lang genoeg was. 4 Jaar gewacht tot ik iemand tegenkwam die bij me past. Kom ik hem tegen, mag ik hem weer gedag zeggen zonder dat er ooit iets verkeerd is gegaan :tranen: Maar ik zeg Alhamdoelilah!! Want er zal een reden voor zijn dat het zo moest gaan. Maar toch voel ik me verrot.

miss_saliha
29-07-2004, 02:07
Oooh wat erg allemaal..:verdriet: Meid..alles heeft een reden dus dit ook het is juist beter zo dat het wat eerder gebeurd..denk van: Het is een waarschuwing of van PAS OP!Insa allah zul je een tweede liefde vinden die je ook liefde gunt zoals je gehoopt hebt..En zeg nooit nooit!Wat je zelf zei van ''wie wilt mij nou''?Is een grote fout..waar een wil is,is er altijd een weg dus heb geduld geef niet snel op het komt allemaal wel goed insha allah! -X- S.

eYesha
29-07-2004, 10:03
Meid strekte een het komt allemaal inshállah goed hoor echt waar :goezo:..anders is het ook goed om alleen je kinderen op te voeden dat is ook neit zo erg!!

LaMorena
29-07-2004, 15:04
Ja, inderdaad, alleen kinderen opvoeden is niet erg. Who needs men??

Lady_moi
29-07-2004, 15:18

Als Allah swt een deur voor u sluit opent Hij insha'Allah een ander deur voor u.

ruziezoeker
29-07-2004, 15:26
komt goed als allah het wil. ben je een goed mens dan wil allah het inshahallah wel .

Schatjee
29-07-2004, 15:36
Origineel gepost door LaMorena Ja, inderdaad, alleen kinderen opvoeden is niet erg. Who needs men?? :hihi: !

ladyp
29-07-2004, 16:02
Ik zit zelf ook met een groot probleem. Mijn vriend heeft zijn verblijfskaart laten verlopen en heeft een strafblad. Volgende week moet hij het land verlaten, wij zijn nu 2,5 jaar bij elkaar en ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik heb al 2 jaar gezeurd dat hij eens zijn zaken moet regelen maar hij was altijd te lui en luisterde niet. Ik weet, boontje komt om zijn loontje maar hij heeft niemand meer daar. Hij woont hier al 21 jaar en zijn familie ook. Heeft hier gewerkt en is hier naar school geweest. Voel me echt verloren op het moment. Misschien kan iemand mij een goede tip geven.

Lady_moi
29-07-2004, 16:24
Jaja gij denkt ook nie aan haar arme kinderen msaken. Als zij insha'Allah groot worden zouden ze ook graag hun echte vader willen hebben hoor. Origineel gepost door eYesha Meid strekte een het komt allemaal inshállah goed hoor echt waar :goezo:..anders is het ook goed om alleen je kinderen op te voeden dat is ook neit zo erg!!

LaMorena
31-07-2004, 22:24
Origineel gepost door Lady_moi Jaja gij denkt ook nie aan haar arme kinderen msaken. Als zij insha'Allah groot worden zouden ze ook graag hun echte vader willen hebben hoor. Mijn kinderen kennen hun vader al. Ze gaan om de 2 weken een nachtje bij hem slapen. Het ging niet om hun echte vader. Het ging om mijn vriend. EHHHH ex sinds 2 maanden. Hij is dus ex omdat ik geen relatie meer wilde hebben als ik de Shahada ging doen. Je kunt moeilijk als je dood gaat zeggen dat je nog zo gek was op je vriend dus dat je maar doorging met Zina. Nee, dat ging niet bij mij. Vandaar dat het over is. En meneer is nog niet van plan om te trouwen omdat hij daar nog niet aan toe is. Dus ja, dan is het simpel. Einde verhaal. En lady p, ik weet echt niet wat je moet doen. Echt erg. Boontje komt wel om zijn loontje maar voor jou is het mooi lullig. Hij had ook wel aan jou mogen denken.