Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : reactie op topic: wie gaat weleens naar de hoeren!

mimia
08-12-2002, 22:39

aangezien er een topic was die luidde: :kwaad: Wie van jullie heren is weleens bij de hoeren geweest. In plaats van dat mensen hier negatief op reageren, werd er zelfs benadrukt om eerlijk te zijn..maar kom op.. Wat voor moslims zijn wij nou, om zo'n topic als normaal te beschouwen ??? Als je iemand ben die hoeren bezoekt, dan zou je je moeten schamen en zou je om vergiffenis moeten vragen.. Anyway: Ik dacht om ook maar even erbij te horen vraag ik maar de DOODSNORMALE vraag: WIE VAN DE DAMES IS (OOIT) **** VAN BEROEP (GEWEEST) !! veel plezier!! :eek: :confused:

Toufik19
08-12-2002, 22:40
wat een nutteloze topic

SaraZena
08-12-2002, 22:42
je overdrijft vind ik :zwaai:

mimia
09-12-2002, 13:37
tuurlijk niet!!! kom op mensen. is toch doodsnormaal. Wat is er nou mis mee...is toch ook een beroep!! trouwens ik heb gehoord dat je tegenwoordig een cursus voor h.oer kan krijgen. Het is wel een cursus op HBO niveau dus... kom op dames niet schamen!!

sihemB
09-12-2002, 13:38

Origineel gepost door mimia tuurlijk niet!!! kom op mensen. is toch doodsnormaal. Wat is er nou mis mee...is toch ook een beroep!! trouwens ik heb gehoord dat je tegenwoordig een cursus voor h.oer kan krijgen. Het is wel een cursus op HBO niveau dus... kom op dames niet schamen!! zullen we de vraag aan jou stellen effe kijken wat voor antwoord jij dan geeft......???? sihemB :D

NaamLooS
09-12-2002, 13:41
:confused: 3ala topic...........damn!!!

mimia
11-12-2002, 23:03
hihihi wt??? is toch normaal? a girl has to make a living!! en Siham B. nee ik ben zelf echt geen h oer jij ook niet?? en wat naamloos betreft...het is een DOODGEWONE topic hoor!!

sihemB
11-12-2002, 23:12
Origineel gepost door mimia hihihi wt??? is toch normaal? a girl has to make a living!! en Siham B. nee ik ben zelf echt geen h oer jij ook niet?? en wat naamloos betreft...het is een DOODGEWONE topic hoor!! nee ik inderdaad ook niet maar was gewoon effe nieuwsgierig naar je antwoord sihemB :D

saidaaatje
11-12-2002, 23:21
wayowwwwww wat een topic.............eerst die ene over de manne afkraken en vervolgens zelf ene openen...hmm meid je spreekt jezelf tegen.................

laboudanda
11-12-2002, 23:27
We 've got a Hoe here! Lets give her a warm welcome!!

saidaaatje
12-12-2002, 00:22
wqahahahahahaha laboudanda die zittttttt deeeeeeppp

kouzinalady
12-12-2002, 09:27
awillie niks te doen ofzo enne eeeeeh meid ga jij ff vergiffenis vragen aan allah met je het is een doodgewone vraag en het is nu normaal. In plaats van dat je topic opend met meiden kijk uit laat jeniet misleiden nee spoor ze maar aan het is normaal hoor!!! EEh meid allah ie hsan 3awennnnnnnnn!!!!!! groetjes kouzinalady

layla222
12-12-2002, 10:07
Wat jij hier doet is wel duidelijk ,je spot namelijk met het onderwerp ..... weet je zelf dat veel van de meiden er niet eens zelf voor kiezen !!!! Ik heb zelf een prostituee gekend ,ze was mijn buurvrouw ..en zij heeft mij haar levensverhaal verteld ... ze is ontvoerd uit frankrijk waar ze woonde naar belgie en daar werd ze gevangen gehouden 2 jaar onder dwang moest ze werken anders zouden ze haar zusjes ook ontvoeren en haar familie wat aandoen.......... uiteindelijk heeft haar familie haar gezocht en ze denken inmiddels dat ze dood is !!ze hebben de zoektocht gestaakt .... zij is ontsnapt naar nederland en kwam in een flat naast ons wonen .. Ze is overal mee gestopt nu en ze werkt schoonmaak full-time !!! Haar leven is helemaal verwoest en ze kan nooit meer terug !!! Als je het verhaal zelf zou horen zou je nooit zo een topic durven openen !!!Denk je dat de MEESTEN zelf voor zo een leven kiezen ... Je moet wel achterlijk zijn als iemand zo denkt !!!!ieder zijn eigen leven ...dit kan iedereen overkomen zelfs jou of mij of iemand van je familie ... het gebeurt heel vaak maar niemand vind zulke meiden terug ..ze denken altijd dat ze vermoord zijn terwijl ze in de vrouwenhandel worden gezet en gedwongen !!!Deze meiden gaan letterlijk door een hel !!!!Ik vind zelf dat mensen beter moeten nadenken voor dat ze gaan praten of proberen grappig te zijn !! Laiegsengaouen......Moge god jou vergeven voor spottende woorden

Noena
12-12-2002, 10:11
Zoooo hoe bedoel je, je verveelt je eigen dood! Meid get a life! En als je zelf een beetje op HBO niveau kan denken (wat ik betwijfel) ga jij toch lekker cursus H.oer volgen want volgens mij trekt het jou wel een beetje aan!

SweetMeknesia
12-12-2002, 10:15

Ik vind dat iedereen dat maar voor zichzelf moet houden neri dat vraag je toch niet van mensen jij zou je ook moeten schamen en niet omdat jij ook een ... van beroep bent geweest of dat je erheen bent gegaan maar het feit dat je het vraagt Jeetje Wat een discussie Gatverdamme Salaam aleikoum meknesia