Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mensen met een grote bek en macho gedrag vallen vroeg of laat op hun smoel

Pagina's : [1] 2 3

new
28-07-2004, 23:06

je moet zorgen dat je altijd op de grond met je twee voeten staat dus...............niet zweven anders val je vroeg of laat "letterlijk" op je smoel met ander woorden volg jou eigen levenstempo en doe alleen datgene wat jij graag wil doen of doet dus..............volg of doe de anderen niet na volg jou eigen tempo

new
28-07-2004, 23:10
doe niet alsof jij het middelpunt bent kijk niet neer op de anderen doe niet alsof jij belangrijker bent dan de anderen DOE NORMAAL stoef of hang niet de slimme uit want wat je doet is fake

new
28-07-2004, 23:12
Origineel gepost door ZooFree in wat voor mate bedoel je?....welke onderwerpen? of in het algemeen? algemeen het leven werk vrienden collega's enz.......enz....

new
28-07-2004, 23:13
Origineel gepost door Zeepareltjuh Tegen wie heb je het nu NEW als ik vragen mag ???? tegen jou tegen hem tegen haar tegen hen tegen iedereen

new
28-07-2004, 23:18

Origineel gepost door Zeepareltjuh Val je me nu aan of wat :kwaad: wat nu weer zoek je weer aandacht ik begin hoofdpijn te krijgen

new
28-07-2004, 23:48
Origineel gepost door Zeepareltjuh Niks hoor laat maar hangen wat laten hangen alles moet vastzitten en niet kwaad worden want ik zie je toch een beetje graag

new
28-07-2004, 23:55
Origineel gepost door Zeepareltjuh Zo lief dat je me toch een beetje graag ziet new is ook lief en braaf maar niet dom hoor ewa safi kom ik geef je een hand

new
29-07-2004, 00:01
Origineel gepost door Zeepareltjuh Zeg ik dat je dom bent nee toch en oke als je echt echt lief bent zeg je gewoon hoe oud je bent leeftijd heeft geen belang wel hoe je je tijd leeft

new
29-07-2004, 00:04
Origineel gepost door Zeepareltjuh Oke wat jij wil ik ga er niet meer over zeuren sorry heej maar je wil dus trouwen yek ja met 2 vrouwen

new
29-07-2004, 00:08
Origineel gepost door Zeepareltjuh Oeps maar waarom twee wordt teveel voor je sorry dat ik dit moet zeggen maar ik haat mannen die meer dan 1 vrouw gaan trouwen maakt me gewoon zo kwaad begin je weer ik kan het uitleggen jij mag de andere vrouw kiezen ewa zo goed

new
29-07-2004, 00:14
Origineel gepost door Zeepareltjuh Sorry daar doe ik niet aan mee aan dat koppelen-gedoe dan is het wel mijn verantwoordelijkheid ik hou maar liever afstand en gaat er iets fout heb ik het gedaan dus nee doe maar niet je bgrijpt me verkeerd ik bedoel jij bent mij eerste vrouw en jij mag de andere kiezen zo is de kans groot dat jullie elkaar accepteren en

new
29-07-2004, 00:33
Origineel gepost door Zeepareltjuh Zozozozozo en dat weet jij 100% maar ik zeg het je alvast ik ben heel gevaarlijk ik maak haar gewoon af en jou er misschien ook bij net wat ik zoek ik heb juist een gevaarlijke en een poeslieve vrouw nodig een kwestie om evenwicht in het grote gezin te brengen ewa

new
29-07-2004, 00:38
Origineel gepost door Zeepareltjuh Dat kan :p wanneer kom je langs :maf2: hmm moeilijk je moet nog bewijzen dat je meerderjarig bent dus geen 12 jaar anders heb ik problemen en dan kunnen we verder spreken

Sephiroth
29-07-2004, 00:41
Origineel gepost door new je moet zorgen dat je altijd op de grond met je twee voeten staat dus...............niet zweven anders val je vroeg of laat "letterlijk" op je smoel met ander woorden volg jou eigen levenstempo en doe alleen datgene wat jij graag wil doen of doet dus..............volg of doe de anderen niet na volg jou eigen tempo Winnaars (mensen met een grote bek en macho gedrag) gaan af en toe op hun smoel, anders zouden ze geen winnaar kunnen zijn. je moet namelijk weten wat verliezen is. Verliezers laten over zich heen lopen en gaan continu op hun smoel.

eYesha
29-07-2004, 10:41

Niks aan toetevoegen

Pagina's : [1] 2 3