Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welke belastingkenner kan mij helpen?

Zerina_muslima
11-05-2010, 21:21

Ik heb een vraag: Ik heb één jaar gewerkt en ik heb vorig jaar 3 baantje gehad, waarbij ik totaal rond de 6500 euro heb verdiend. De loonheffingskorting is per ongeluk toegepast bij twee baantjes. Dit zijn echter wel beide de baantjes waarmee ik het minste heb verdiend. De bedragen zijn (ongeveer) als volgt: 1) 1540, loonheffing 30, arbeidskorting 37 2) 1840, loonheffing 0, arbeidskorting 36 3) 3133, loonheffing 1044, arbeidskorting ? Ik heb via het programma van de belastingdienst berekend dat ik alsnog 1000 euro terug krijg, echter is dit niet minder omdat ze bij dit programma het feit dat ik de loonheffing die niet is betaald met terugwerkende kracht nog moet betalen niet meenemen? Hartelijk dank!

oujdiaesma
12-05-2010, 12:53
Mag ik vragen met welke programma je dit hebt berekend? Ik heb ook een 1 jaar lang 2x loonheffing laten toepassen bij 2 baantjes.

-PreciousLady
12-05-2010, 13:36
Normaal gesproken is het zo dat de algemene heffingskorting maar een keer mag worden toegepast. In dit geval zou je eigenlijk minder moeten terugkrijgen. Maar omdat je met je loon niet in een tweede schijf valt is dat niet het geval.