Bekijk originele versie : 1 dag onzichtbaar zijn
SmoothScorpio
08-12-2002, 22:32
Wat zou jij doen als je 1 dag onzichtbaar zou kunnen zijn? Hollow Man....!!! :D
Dan zou ik iedereen die een zonde begaat een stomp in zijn of haar buik geven :D
Toufik19
08-12-2002, 22:34
Origineel gepost door Najib26
Dan zou ik iedereen die een zonde begaat een stomp in zijn of haar buik geven :D
dan is 1 dag niet voldoende.
BENTGHATAR
08-12-2002, 22:35
ik help je wel daarmee......... :D
Hindaatje
waahahhaa :D
mimi_tangaouia
wahahaha dta zou leuk zijn dan zou ik heel wat dingen uithalen
Dan zou ik... Dan zou ik als undercover spion te werk gaan voor mijn zelfstandige organisatie!
Dan zou ik als one man (woman!) ff alle wapens de-activeren die men in het midden oosten gebruikt. Ik zou sharon de stuipen op het lijf jagen door als geest in zijn kamer te ooeeeeeeeeeeee-en en hem commanderen direct arafat te bellen en vrede te sluiten.
Dat zou ik doen :)
ik zou dan..................damnnzzz daar moet je lang over na denken zeg...
sihemB :D
Origineel gepost door Kenitrya
Dan zou ik... Dan zou ik als undercover spion te werk gaan voor mijn zelfstandige organisatie!
Dan zou ik als one man (woman!) ff alle wapens de-activeren die men in het midden oosten gebruikt. Ik zou sharon de stuipen op het lijf jagen door als geest in zijn kamer te ooeeeeeeeeeeee-en en hem commanderen direct arafat te bellen en vrede te sluiten.
Dat zou ik doen :)
:goedzo:
Dat is wel een hele goeie!
Onslaught
08-12-2002, 22:39
ik weet niet, wat ik zou doen die dag:D moeilijk
Uitgeblust
09-12-2002, 00:53
Ik zou op het bed willen zitten als mijn tijgertje slaapt :rolleyes:
zina_maghrebia
09-12-2002, 00:56
http://www.smileys.nl/images/small/beweeg/03.gif Bismillah begin maar hahaha
femme_ahrilla
09-12-2002, 01:01
als ik onzichtbaar was? Oh, dan zou ik slapen totdat ik weer zichtbaar ben..
..Ik wil helemaal niet onzichtbaar zijn, want ik durf zo ook alles en ik ben heeeeel blij met wie en wat ik ben..:D
(je kunt maar beter zo denken, want je wordt toch nooit onzichtbaar)
koesjes spelbreekster
DESPERADA
09-12-2002, 01:02
:D :D :D
DaT kan ook als je ziChTbaaR bent, MaaR dan krijg je sTomP terUg of ergeR ;)
Ik zou meeR Kenitriya's Idee UitvoereN...... MaaR daN de vernietiginGsWapens Linea reCta Laten bezorgeN bij BusH in ze PosTVaK, eN Ook eeN in de PosT VaK Van Sharon niet te vergeten, met een afscheidS briefje...... DaT woRdt Mission Impossibel!! Lukt wel in 24 uur........
Origineel gepost door Uitgeblust
Ik zou op het bed willen zitten als mijn tijgertje slaapt :rolleyes:
Jij nog niet getrouwd met Tijgertje, dus ook al jij onzichtbaar, jij moeten Tijgertje alleen laten :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.