Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : werken in belgie

r00sje4y0u
11-05-2010, 18:11

Salaam a3laikoum, ik weet niet waar ik mijn oproepje kan plaatsen dus doe ik het hier. ik woon in nederland, maar wil in belgie gaan werken omdat ik daar ook wil gaan wonen. kan iemand mij misschien helpen hoe ik het beste aan werk kom, of misschien weet waar ze iemand nodig hebben in belgie. Het liefst schoonmaak werk of productie. ik hoor het wel r00sje4y0u

r00sje4y0u
12-05-2010, 16:02
niemand

Youness124
12-05-2010, 16:05
misschien kun je het beste zoeken naar uitzendbureaus in Belgie bijv randstad.be Succes!

r00sje4y0u
12-05-2010, 16:06
misschien kun je het beste zoeken naar uitzendbureaus in Belgie bijv randstad.be Succes! dankjwel!

Zin_An_Mami_Ino
12-05-2010, 16:09

Salaam a3laikoum, ik weet niet waar ik mijn oproepje kan plaatsen dus doe ik het hier. ik woon in nederland, maar wil in belgie gaan werken omdat ik daar ook wil gaan wonen. kan iemand mij misschien helpen hoe ik het beste aan werk kom, of misschien weet waar ze iemand nodig hebben in belgie. Het liefst schoonmaak werk of productie. ik hoor het wel r00sje4y0u Pff ik heb 3 maanden gezocht en niks gevonden! Maar dan voor een andere functie! kijk op www.vdab.be daar staan veel vacatures op! Maar het probleem is je kan sowieso niet werken als je daar nog niet woont. Want je hebt nl een belgisch verblijfsdocument nodig+een rijksregisternr!:goedzo:

r00sje4y0u
12-05-2010, 16:13
Pff ik heb 3 maanden gezocht en niks gevonden! Maar dan voor een andere functie! kijk op www.vdab.be daar staan veel vacatures op! Maar het probleem is je kan sowieso niet werken als je daar nog niet woont. Want je hebt nl een belgisch verblijfsdocument nodig+een rijksregisternr!:goedzo: Ohh daar heb ik nog nooit van gehoord dat je belgisch verblijfsdocument moet hebben, want je kan gewoon grens arbeider zijn.

Zin_An_Mami_Ino
12-05-2010, 16:25
Ohh daar heb ik nog nooit van gehoord dat je belgisch verblijfsdocument moet hebben, want je kan gewoon grens arbeider zijn. Dat zeggen ze ja, maar in de praktijk gaat dat anders meid. Je kan niet werken zonder rijksregisternr + verzekering. Is net als hier in nl. je hebt een sticker(dat je mag werken als grensarbeider) in je paspoort nodig van de ind en dan krijg je pas sofinummer! Lees je pm meid! Wat als je daar wil gaan wonen dan zal het geen probleem zijn. Je kan ook gewoon een appartementje bij de grens zoeken.

Gevoeligeboy
12-05-2010, 16:40
vdab,be

Pist_Aches
12-05-2010, 20:19
ik weet niet of je een hoofddoek draagt en of je bereid bent om em af te doen want MET is het verdomd moeilijk om een degelijke job te vinden.. als je toch de schoonmaak in wil kan je je mss inschrijven bij firma's die met dienstencheques werken meestal is dat bij de mensen thuis gaan poetsen. kun je via vdab.be of gewoon dienstencheques in typen en dan krijg je bureau's of firma's die daar mee werken. kun je je daar inschrijven. veel succes.