Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Doet het verleden van je toekomstige partner er toe?

Pagina's : [1] 2 3

ZiLaaL
08-12-2002, 22:25

DOET het VeRLeDen Ertoe of niet? VERKORTE VERSIE VOOR DE LUIE MENSEN: Doet het Verleden van je toekomstige partner er toe of niet? Vertel je zelf gauw over je eigen verleden en doe je dit eerlijk? Stel het verleden van deze toekomstige partner is geen rozegeur en maneschijn... Accepteer je hem/haar dan vooralsnog? LANGERE/BETERE VERSIE: :) Stel je leert iemand kennen. Dit kan via familie gaan, of via vrienden, of hoe je het ook maar wil :) De persoon in kwestie bevalt je op het eerste gezicht ( uiterlijk, wetend dat hij/zij moslim(a) is, manieren) goed. Het lijkt je een goede jonge- man of vrouw en het klickt ook goed tussen jullie beiden (verzin zelf maar op wat voor manier dit contact is opgebouwd: internet, telefonisch, afspraakjes, voor ieders wil een weg :D ) Echter op een gegeven moment praten jullie ook over jullie verleden... Dan volgen nu de VRAGEN: a) Praat je heel open over je verleden en vertel je hem/haar alles open en vertrouwlijk? b) Stel hij/zij vertelt over zijn verleden: Zal jij hem/haar daarop bekritiseren of niet? c) Stel hij/zij schijnt een niet al te goede verleden gehad (gebruik die Fanta en verzin zelf maar een slecht verleden voor deze persoon): Zal zijn/haar verleden jouw mening veranderen? zal je met deze persoon verdere contact behouden met het oog op een toekomst samen, of houdt het hierbij op? Deze Kwestie is behoorlijk moeilijk vind ik zelf: Men roept vaak: "het verleden doet er niet toe. Het gaat erom dat hij/zij een goede moslim/moslima is ou saffi." Maar is dat ook werkelijk zo? Is het niet, dat het verleden van iemand, van die persoon maakt wat hij/zij nu is? Zijn/haar verleden-ervaringen e.d. maken toch de persoon? Of zou je zijn/haar verleden kunnen accepteren en doorgaan? Aan jullie het woord :) Beantwoord aub de 3 afzonderlijke vragen en vul de poll in :) :zwaai:

Toufik19
08-12-2002, 22:31
a)ja,maar niet direct. b)bekritiseren niet,maar wel vragen stellen als ik iets betwijfel.als het echt erg is en de persoon toont oprecht berouw,kan ik het wel afzetten. c)waarom het verleden erbij betrekken als je denkt dat je een goeie toekomst op het oog hebt?het verleden is voorbij en waarom nog oude koeien uit de gracht halen?

ZiLaaL
08-12-2002, 22:43
Niemand een Antwoord??? :confused: Thanx Toufik ;) :zwaai:

EMIEN
08-12-2002, 22:47
Te veel lees werk en et is laat.......................................... :rolleyes:

doc25
08-12-2002, 22:48

teveel tekst. Heb je geen korte versie ? :D

ZiLaaL
08-12-2002, 22:49
Origineel gepost door doc25 teveel tekst. Heb je geen korte versie ? :D De Luiheid straal je weer uit .... :nerd: DOET HET VERLEDEN ER TOE OF NIET? :D

EMIEN
08-12-2002, 22:50
NEE...............................................

doc25
08-12-2002, 22:51
afhankelijk van wat voor verleden. Noem es een paar voorbeelden/gebieden en ik geen antwoord. 1 voor 1

EMIEN
08-12-2002, 22:51
IS dat het goede antwoord..............?

ZiLaaL
08-12-2002, 22:53
Origineel gepost door doc25 afhankelijk van wat voor verleden. Noem es een paar voorbeelden/gebieden en ik geen antwoord. 1 voor 1 Verleden 1: Vriendjes/Vriendinnetjes gehad en nogal all the way gegaan Verleden 2: In aanraking gekomen met de overheid Verleden 3: In aanraking gekomen met alcohol/drugs

ZiLaaL
08-12-2002, 22:54
Origineel gepost door Emshoom wel.....hmmm...laten we zeggen, als ze een "verleden" heeft als het jouwe doet het er HELEMAAL niet toe :) ;) sure, maar zo goed ken je me niet! :D Maar geef jij ook es antwoord op de 3 kwesties die ik hierboven voor doc25 heb genoemd :p

ZiLaaL
08-12-2002, 22:55
Origineel gepost door Merjem Een jongen die met iedereen bijna naar bed is geweest,een slechte reputatie achter de rug heeft moet ik niet hebben :zwaai: Kijk, dit is nou een duidelijk antwoord, merci! :zwaai:

doc25
08-12-2002, 23:00
Origineel gepost door Kenitrya Verleden 1: Vriendjes/Vriendinnetjes gehad en nogal all the way gegaan liever niet; vooral als het daar beneden helemaal blauw is geworden door dat "all the way" :D Verleden 2: In aanraking gekomen met de overheid moet kunnen (niet als ze na 15 jaar vrij is gekomen na de gruwelijke moord op haar echtgenoot) Verleden 3: In aanraking gekomen met alcohol/drugs als ze gestopt is en tawba heeft gedaan. Ik kan haar ook helpen met stoppen en daarna trouwen.

ZiLaaL
08-12-2002, 23:01
Origineel gepost door doc25 liever niet; vooral als het daar beneden helemaal blauw is geworden door dat "all the way" :D moet kunnen (niet als ze na 15 jaar vrij is gekomen na de gruwelijke moord op haar echtgenoot) als ze gestopt is en tawba heeft gedaan. Ik kan haar ook helpen met stoppen en daarna trouwen. Merci Voor deine Medewerking! :goedzo: Ik probeer een beetje uit te vinden waar men n beetje op let bij partner-keuze... Dus maagdelijkheid is bij jouw een gevoelige kwestie :)

doc25
08-12-2002, 23:04

Origineel gepost door Kenitrya Merci Voor deine Medewerking! :goedzo: Ik probeer een beetje uit te vinden waar men n beetje op let bij partner-keuze... Dus maagdelijkheid is bij jouw een gevoelige kwestie :) niet echt, liever wel. Maar zoals mijn buurman in Marokko zei: maagde maisjes (in marokko) zijn schaars. Als een meisje maar 5 mannen heeft afgewerkt dan mag je blij zijn :D

Pagina's : [1] 2 3