Bekijk originele versie : 'Gevangenen moesten Nederlandse voetballers noemen'
LONDEN - Britse militairen in Irak hebben gedetineerden mishandeld en getreiterd door te schoppen en te slaan en door er koud water overheen te gooien. De gevangenen werden ook gedwongen de namen van Britse en Nederlandse voetbalsterren goed uit te spreken. Deden ze dat verkeerd dan volgde er een straf.
Dat verklaarde een Iraakse getuige woensdag voor het High Court in de Britse hoofdstad Londen, aldus de BBC. Daar loopt momenteel een proefproces dat families van zes overleden Irakezen hebben aangespannen. De zes zouden door Britse militairen zijn gedood, onder meer in gevangenschap.
De families eisen dat de Britse regering alsnog besluiten een onafhankelijk onderzoek te beginnen naar de achtergronden van de sterfgevallen.
En deze dieren moet je zielig vinden als ze worden afgeslacht.. :rolleyes:
Origineel gepost door Uhhh
Krijgen die kamelenn.eukers een beetje algemene ontwikkeling, is het weer niet goed.
:rolleyes: Loser... je kan nog niet eens normaal reageren..
En waarvoor zaten deze fatsoenlijke mensen ook alweer gedetineerd?
Origineel gepost door Deliana
Omdat ze de britten niet toe lieten hun moeders, vrouwen, dochters te verkrachten misschien.. :rolleyes:
Ik zit er niet ver naast denk ik..
Ah, dus allemaal onschuldige mensen in die gevangenissen.
Ik praat het gedrag van de Britten niet goed, maar reageer eigenlijk alleen maar op jullie selectieve verontwaardiging.
En Amazoeloe, je kunt normaal tegen me doen, of anders gewoon maar je bek houden.
Origineel gepost door AmazoulouII
Selectieve verontwaardiging? Omdat we niet treuren om een Kaaskopjunkie die teveel dope heeft gepakt?
Nee, omdat er gejuicht wordt bij een onthoofding, en bij bovenstaand bericht wordt er moord en brand geschreeuwd.
Maar weet je Amazoeloe, deze discussie is al zo vaak gevoerd hier, daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin meer in. Zeker niet met een discussie partner zoals jijzelf. En dan heb ik het met name over je taal gebruik en je houding t.o.v. niet moslims.
JamalOnTheNet
29-07-2004, 01:06
Origineel gepost door Deliana
Zeg jij het maar, aangezien je de indruk wekt dat je direct contact hebt met het hoofd van de CIA. Niet dat dat zo' n betrouwbare bron is...
Chaimaatje
29-07-2004, 11:06
Origineel gepost door AmazoulouII
Europeanen zijn altijd al achterlijk geweest. Dit verbaast me eigenlijk niet. Van roofmoordenaars kun je moeilijk beschaafd gedrag verwachten.
Ze zijn Irak in de eerste plaats binnengevallen om hun schatkist aan te vullen. Dan moet je niet verwachten dat ze de in hun ogen Untermenschen fatsoenlijk gaan behandelen.
Europeanen verwarren met duitsers, hitler draagt zich om in 't graf.
Origineel gepost door Oranje_Leeuw
Van the man verdient zelf klappen, had ie er maar meer in moeten schieten..... in Iraniƫ en dat sort landen komt het wel voor dat voetballers lijfstraffen krijgen voor wanprestaties....... Ik heb trouwens dickie al een tijdje niet meer gehoord of gezien? Is ie opgepakt door de AIVD en in een kerker gegooid? :D
Klopt. En hij wordt zwaar gemarteld. Hij kwam namelijk niet verder dan het opnoemen van Andy van der Meyde, Frank de Boer en Patrick Kluivert.
Van Robben, Makaay of Sneyder had de goede man nog nooit gehoord. ;)
Origineel gepost door Raihana
Lachen he dit!!!
Nou nou nou... wat politiek correct ineens!
En dat terwijl jouw laaste zin van het eerste bericht een heel andere kant van je laat zien: een zeer haatdragende, wraakzuchtige tante. Ik denk niet dat iemand op dit forum ook maar enigszins goedkeurt wat daar gebeurt, ik in ieder geval volstrekt niet. Het is afschuwelijk. Maar dit was inderdaad een "off-topic onderonsje"; naar goed marokko.nl gebruik moet je niet te vaak inhoudelijk reageren.
En ik weet niet wat je precies bedoelt met "en dan moet je het ook nog zielig vinden dat", ik vind elke dode betreurenswaardig, maar ik denk dat de meesten wel een verschil zien tussen een dode soldaat en een onthoofde vrachtwagenchauffeur...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.