Bekijk originele versie : Help! help! ik heb erge buikpijn!!! wat kan ik doen...??
miss_kaftan
28-07-2004, 18:52
Salaam mensen, ik verga van de buikpijn... ik ben ongesteld :( :(
Ik heb al menstruatiepillen ingenomen maar het helpt niet :(
iets anders mischien?? :traan:
Sammy_ia
28-07-2004, 19:25
Alaikoemoe salaam dame, je kan Naproxen innemen 500MG op recept en de 250MG is gewoon te koop bij de apotheek!
veel succes Allahieshafiek!
kiss Samia
moet gaan sporten...buikstrek oefeningen ofzo..ik weet niet cruches ofzo iets..werkt echt..
DaNGeRouZLy
29-07-2004, 00:30
neem een warme douche of leg een kruik op je buik en lekker je bedje in ;) Allahichafiek
xXx Aminaatje
1 Lepel komijn eten, het helpt, echt!
Origineel gepost door miss_kaftan
Salaam mensen, ik verga van de buikpijn... ik ben ongesteld :( :(
Ik heb al menstruatiepillen ingenomen maar het helpt niet :(
iets anders mischien?? :traan:
ibuprofen 2dd1 a 600mg.....helpt uitstekend :zwaai:
BintElmagreb
12-08-2004, 22:16
Origineel gepost door arts
ibuprofen 2dd1 a 600mg.....helpt uitstekend :zwaai:
Of Naproxen 275 mg. Helpt eigenlijk nog beter. Tenslotte luidt de Marokkaanse gezegde: Sewel elmjereb wa la tsewel etbieb! :p
rabatlady
13-08-2004, 16:55
een kruik met warm water ...tegen je buik aan zetten ....dat helpt altijd...of drink zwarte koffie met zuiker ...helpt ook ! :D
Origineel gepost door Sammy_ia
Alaikoemoe salaam dame, je kan Naproxen innemen 500MG op recept en de 250MG is gewoon te koop bij de apotheek!
veel succes Allahieshafiek!
kiss Samia
HOi meid..
Deze medicijn Naproxen 500mg..heb ik ook gekregen.....het helpt echt....!!!!
naima_alhoceima
16-08-2004, 22:21
naprozen 275 2 tabletten in 1 keer en daarna na 8 uurtjes ofzo weer een tablettje het duurt ongv een uur voordat het gaat werken, maar het helpt echt uitstekend je voelt daarna helemaal niks meer!!!
misz_sanae
16-08-2004, 23:21
jah mensne ik heb daar ook zo'n last van altijd.....ni normaal en het ergste is...niks helpt bij mij...geen medicijne...nikssss..ik lig soms wel gewoon de hele dag...met pijn...........:traan:maar het gaat van zelf wel over end an vergeet je de pijn weer
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.