Bekijk originele versie : Hongerige Marokkaanse sprinkhanen teisteren Afrika
Sprinkhanen naar Afrika
NIAMEY - Het noorden van Afrika wordt geteisterd door de ergste sprinkhanenplaag in meer dan vijftien jaar. De tientallen miljoenen insecten zijn afkomstig van het Atlasgebergte in Marokko en vreten in enkele uren voedsel op voor duizenden mensen. Nu al zijn enorme zwermen aangetroffen in Mauretanie, Niger, Mali en Senegal.
BRON: GVA.
Ik vind het spijtig dat die sprinkhanen naar het zuiden trekken. Daar valt zoiezo niet veel te halen. Het zou me deugd gedaan hebben als die sprinkhanen non-stop 4.000 kilometer noordelijk gevlogen waren tot in Kaaskoppenland en daar naar hartelust fourageren. Verdonk zou moord en brand schreeuwen om deze indringers zonder visa..
arabchrstn
28-07-2004, 16:37
Kom op, beetje humor kan toch geen kwaad?
Moet ik inderdaad zeggen dat de sprinkhanen uit noord afrika mij banger maken dan de bewoners :(
luis_in_de_pels
28-07-2004, 17:15
Origineel gepost door AmazoulouII
Sprinkhanen naar Afrika
NIAMEY - Het noorden van Afrika wordt geteisterd door de ergste sprinkhanenplaag in meer dan vijftien jaar. De tientallen miljoenen insecten zijn afkomstig van het Atlasgebergte in Marokko en vreten in enkele uren voedsel op voor duizenden mensen. Nu al zijn enorme zwermen aangetroffen in Mauretanie, Niger, Mali en Senegal.
BRON: GVA.
Ik vind het spijtig dat die sprinkhanen naar het zuiden trekken. Daar valt zoiezo niet veel te halen. Het zou me deugd gedaan hebben als die sprinkhanen non-stop 4.000 kilometer noordelijk gevlogen waren tot in Kaaskoppenland en daar naar hartelust fourageren. Verdonk zou moord en brand schreeuwen om deze indringers zonder visa.
Tja, waarschijnlijk is Allah, God, of hoe hij ook mag heten niet van mening dat "de mensen in kaaskoppenland" een dergelijke straf verdient hebben.
Lusten die beesten wel Bloemkool dan ?
Origineel gepost door Deliana
Lusten die beesten wel Bloemkool dan ? Vergeet de spruitjes en de boerenkool niet :D
Origineel gepost door AmazoulouII
Ze lusten alles. Van kieskeurigheid hebben ze geen last. mogen ze hier in Zeeland komen helpen met aardappelsrooien ;)
Origineel gepost door nostradamus
Tja, die Marokkanen ook he, altijd last mee. :rolleyes: wow ,t is zo grappig dat ik vergeet te lachen
Origineel gepost door a3ir
wow ,is zo grappig dat ik vergeet te lachen
Kiele kiele kiele :D
Origineel gepost door Deliana
Kiele kiele kiele :D :haha: :hihi: :hihi: :haha:
Bedoelde ik ook niet om te lachen, anders had ik er dit :D wel bijgeplaatst, of dit :lol: nostradamus,je hebt het zelfde kleur ogen als manlief
kun je het weg doen
lijkt of hij me konstant aanstaart .
AlHoceima_Leila
28-07-2004, 19:43
ullah sprinkhanen zijn goor man
Mijn lieve schat, ik ben het ook.
Ik..je eigen man, herken je me dan echt niet? :D oepsss :o
en eeehhhuu schatje :Iluvu:
doe wat aan de wallen onder je ogen :p
is de reden dat ik je niet herkende :D :zwaai:
Mijn liefste schat, zou je niet eens naar de oogarts gaan, ik zie helemaal geen wallen. :D
Kusjes van je liefste engel. :Iluvu: die zijn er wel :p
hebben het zelfde kleur als je angel eyes :Iluvu:
liefste,op het nachtkasje staat een potje crem
tegen wallen
probeer die n's :cool:
tot straks :blauwkus: na het werk :Iluvu:
babyvanbelisma
29-07-2004, 09:06
Ik vind het echt zielig voor die mensen daar dat zij altijd de pineut zijn. Echt, nooit wordt eens een land getroffen dat het wel kan hebben, nee altijd weer afrika, dat het toch al zo moeilijk heeft...
Het is echt erg voor die mensen daar....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.