Bekijk originele versie : Mannen zijn klootzakken
GoudenGids
08-12-2002, 21:37
Alle (marokkaanse) mannen zijn klootzakken, niet te vertrouwen, ze lopen alleen hun *** achterna en terwijl ze dit doen geven ze de vrouw de schuld (tja moest zij zich maar niet zo kleden :rolleyes: )
Mannen zijn egoïstische ***@#% , in deze tijd kun je beter pot (by wijze van spreken :D ) worden.
Veel mannen zijn hoeren, want ze hebben geen baard (snap de logica) en zijn geen maagd meer.
Kortom: De Marokkaanse man Moet Gecastreerd worden
:D
Origineel gepost door GoudenGids
Alle (marokkaanse) mannen zijn klootzakken, niet te vertrouwen, ze lopen alleen hun *** achterna en terwijl ze dit doen geven ze de vrouw de schuld (tja moest zij zich maar niet zo kleden :rolleyes: )
Mannen zijn egoïstische ***@#% , in deze tijd kun je beter pot (by wijze van spreken :D ) worden.
Veel mannen zijn hoeren, want ze hebben geen baard (snap de logica) en zijn geen maagd meer.
Ik zou zeggen begin een eigen partij wie weet en haal je ook 26 zetels :rolleyes:
SAMMYGIRL
08-12-2002, 21:41
gecastreerd????????? :confused:
GoudenGids
08-12-2002, 21:41
Origineel gepost door RaZer
Ik zou zeggen begin een eigen partij wie weet en haal je ook 26 zetels :rolleyes:
Alleen als jij meedoet :rolleyes:
zakia_1984
08-12-2002, 21:42
Origineel gepost door SAMMYGIRL
gecastreerd????????? :confused: heee sammygirl lang niet gesjien joh, waar hang je uit :D
wat betreft dat mannen, ben het er niet mee eens
aSunnyFriend
08-12-2002, 21:43
N BEETJE GELIJK HEB JE WEL HOOOOOOOOOOOR
SALAHDIN
AI.......................dat doet pijn.......................
MAAR GELUKKIG voor jou heb ik goed nieuws................
NIET ALLE MAROKAANSE MANNEN ZIJN ZO!!!!!!!!!!!!!! :D
dus het komt goed :goedzo:
Alleen als jij meedoet :rolleyes:
zonde van me tijd
:D tja...marokkaans mannen zijn klootzakken...marokkaanse vrouwen zijn b.itches, zij lopen alleen maar met hun r.eet naar achteren gestoken :D:maf2:
GoudenGids
08-12-2002, 21:45
het stukje is een soort reactie op wat ik hier allemaal lees over 'De marokkaanse meid' ....
natuurlijk klopt mn stukje van geen kanten....da weet ik ook wel :wow:
mimi_tangaouia
08-12-2002, 21:46
die marokaanse mannen worden nog een keer onze dood denk ik
sweetyfeyrouz
08-12-2002, 21:48
Ewa skatje, waar wacht je op? ;)
Zullen we :D
:zwaai: :zwaai: Fey
SAMMYGIRL
08-12-2002, 21:48
Origineel gepost door zakia_1984
heee sammygirl lang niet gesjien joh, waar hang je uit :D
wat betreft dat mannen, ben het er niet mee eens
hee zakia alles goed, ik ben hier echt elke dag kijk mijn berichten maar
na.......maare wat betekent gecastreerd??????
GoudenGids
08-12-2002, 21:49
Origineel gepost door sweetyfeyrouz
Ewa skatje, waar wacht je op? ;)
Zullen we :D
:zwaai: :zwaai: Fey
wanneer spreken we af?? :D
sweetyfeyrouz
08-12-2002, 21:56
wanneer spreken we af?? :D
Euh? :rolleyes: Wat mij betreft.... nu meteeeeeen :Iluvu: :Iluvu:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.