Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mannen zijn klootzakken

Pagina's : [1] 2 3

GoudenGids
08-12-2002, 21:37

Alle (marokkaanse) mannen zijn klootzakken, niet te vertrouwen, ze lopen alleen hun *** achterna en terwijl ze dit doen geven ze de vrouw de schuld (tja moest zij zich maar niet zo kleden :rolleyes: ) Mannen zijn egoïstische ***@#% , in deze tijd kun je beter pot (by wijze van spreken :D ) worden. Veel mannen zijn hoeren, want ze hebben geen baard (snap de logica) en zijn geen maagd meer. Kortom: De Marokkaanse man Moet Gecastreerd worden :D

RaZer
08-12-2002, 21:38
Origineel gepost door GoudenGids Alle (marokkaanse) mannen zijn klootzakken, niet te vertrouwen, ze lopen alleen hun *** achterna en terwijl ze dit doen geven ze de vrouw de schuld (tja moest zij zich maar niet zo kleden :rolleyes: ) Mannen zijn egoïstische ***@#% , in deze tijd kun je beter pot (by wijze van spreken :D ) worden. Veel mannen zijn hoeren, want ze hebben geen baard (snap de logica) en zijn geen maagd meer. Kortom: De Marokkaanse man Moet Gecastreerd worden :D Ik zou zeggen begin een eigen partij wie weet en haal je ook 26 zetels :rolleyes:

SAMMYGIRL
08-12-2002, 21:41
Kortom: De Marokkaanse man Moet Gecastreerd worden gecastreerd????????? :confused:

GoudenGids
08-12-2002, 21:41
Origineel gepost door RaZer Ik zou zeggen begin een eigen partij wie weet en haal je ook 26 zetels :rolleyes: Alleen als jij meedoet :rolleyes:

zakia_1984
08-12-2002, 21:42

Origineel gepost door SAMMYGIRL Kortom: De Marokkaanse man Moet Gecastreerd worden gecastreerd????????? :confused: heee sammygirl lang niet gesjien joh, waar hang je uit :D wat betreft dat mannen, ben het er niet mee eens

aSunnyFriend
08-12-2002, 21:43
N BEETJE GELIJK HEB JE WEL HOOOOOOOOOOOR SALAHDIN

EMIEN
08-12-2002, 21:43
AI.......................dat doet pijn....................... MAAR GELUKKIG voor jou heb ik goed nieuws................ NIET ALLE MAROKAANSE MANNEN ZIJN ZO!!!!!!!!!!!!!! :D dus het komt goed :goedzo:

RaZer
08-12-2002, 21:44
Origineel gepost door GoudenGids Alleen als jij meedoet :rolleyes: zonde van me tijd

-Reda-
08-12-2002, 21:44
Origineel gepost door GoudenGids Alle (marokkaanse) mannen zijn klootzakken, niet te vertrouwen, ze lopen alleen hun *** achterna en terwijl ze dit doen geven ze de vrouw de schuld (tja moest zij zich maar niet zo kleden :rolleyes: ) Mannen zijn egoïstische ***@#% , in deze tijd kun je beter pot (by wijze van spreken :D ) worden. Veel mannen zijn hoeren, want ze hebben geen baard (snap de logica) en zijn geen maagd meer. Kortom: De Marokkaanse man Moet Gecastreerd worden :D tja...marokkaans mannen zijn klootzakken...marokkaanse vrouwen zijn b.itches, zij lopen alleen maar met hun r.eet naar achteren gestoken :D:maf2:

GoudenGids
08-12-2002, 21:45
het stukje is een soort reactie op wat ik hier allemaal lees over 'De marokkaanse meid' .... natuurlijk klopt mn stukje van geen kanten....da weet ik ook wel :wow:

mimi_tangaouia
08-12-2002, 21:46
die marokaanse mannen worden nog een keer onze dood denk ik

sweetyfeyrouz
08-12-2002, 21:48
Origineel gepost door GoudenGids Alle (marokkaanse) mannen zijn klootzakken, niet te vertrouwen, ze lopen alleen hun *** achterna en terwijl ze dit doen geven ze de vrouw de schuld (tja moest zij zich maar niet zo kleden :rolleyes: ) Mannen zijn egoïstische ***@#% , in deze tijd kun je beter pot (by wijze van spreken :D ) worden. Veel mannen zijn hoeren, want ze hebben geen baard (snap de logica) en zijn geen maagd meer. Kortom: De Marokkaanse man Moet Gecastreerd worden :D Ewa skatje, waar wacht je op? ;) Zullen we :D :zwaai: :zwaai: Fey

SAMMYGIRL
08-12-2002, 21:48
Origineel gepost door zakia_1984 heee sammygirl lang niet gesjien joh, waar hang je uit :D wat betreft dat mannen, ben het er niet mee eens hee zakia alles goed, ik ben hier echt elke dag kijk mijn berichten maar na.......maare wat betekent gecastreerd??????

GoudenGids
08-12-2002, 21:49
Origineel gepost door sweetyfeyrouz Ewa skatje, waar wacht je op? ;) Zullen we :D :zwaai: :zwaai: Fey wanneer spreken we af?? :D

sweetyfeyrouz
08-12-2002, 21:56

Origineel gepost door GoudenGids wanneer spreken we af?? :D Euh? :rolleyes: Wat mij betreft.... nu meteeeeeen :Iluvu: :Iluvu:

Pagina's : [1] 2 3