Bekijk originele versie : Waar sari winkels?
sabrine_65
10-05-2010, 20:11
Waar in Nederland zijn er sari jurken te koop?
sabrine_65
10-05-2010, 21:04
Mensen help me! In Rotterdam, amsterdam???
hoi wij verkopen saris in hoofddorp. Heel goedkoop en de meest moderne varianten.
krulleb0l01
11-05-2010, 16:17
Vrijwel in elke hindoestaanse winkel in Nederland.
Rotterdam heb je heel veel zitten op de kruiskade etc.
Succes!
Op de albert cuijp is er een
lola-hobie2912
11-05-2010, 17:23
Op de Java straat zit een Winketje in de rij van Nejma
De sari stoffen zijn niet duur en je je hebt veel voorbeelden voor het maken van sari's of marokaanse jurken van sari's stof
Groetjess
Miss_Majda
11-05-2010, 23:57
Op de Paul Krugerlaan in Den Haag zijn veel sari winkels. Sommige winkels hebben ook aanbiedingen :o
faatje18
12-05-2010, 19:56
De sari stoffen zijn niet duur en je je hebt veel voorbeelden voor het maken van sari's of marokaanse jurken van sari's stof
Groetjess
ik wil wel graag voorbeelden zien, marokaanse jurken van sari stof, kan iemand wat voorbeelden laten zien?!
Waar in Nederland zijn er sari jurken te koop?
Op de haagse markt vind je sari, het is geen "makrkt troep'
verder heb je in den haag hindi winkel straten met vele winkels die sari verkopen :o
Maar ook Bombay Fashion, op de kruiskade..
tegenwoordig heb je ook in R'dam Asian bride ofzo iets
op de kruiskade te rotterdam kom je veel meer winkels tegen die ook gewoon saree verkopen
succes :goedzo:
Groetjess
Nejma heeft geen mooie sari,wel namaak:jammer:
orientaalse sari saree stoffen Indiaas Hindoe
FOTOS klick hier (http://hobby.marktplaats.nl/stoffen-en-lappen/314205266-bollywood-orientaalse-sari-stof-india-hindu-goa-baby-rose.html)
sari stof
daar staan verschillende jurken op de paspop gemaakt en jurk kost 500eur ps en stof voor en complete takchita is rondt de 80 90 euro was daargister in de javastraat in adam-oost
Groetjess
sandrasahu
09-07-2010, 15:01
ik verkoop sarees aan huis...mooie prijzen.. je kan me bellen 06-44957245
groet sandra
sandrasahu
09-07-2010, 15:04
Mensen help me! In Rotterdam, amsterdam???
je kan me bellen ik verkoop aan huis
prijzen van 50-150 eur totaal 7 m.
sandra 0644957245
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.