Bekijk originele versie : kosten huwelijksreis
Hallo,
ik ga binnenkort trouwen, maar wil op huwelijksreis naar een islamitisch land. Ik denk zelf aan:
Malediven
maleise
indonesie
dubai
Waar moet ik beginnen met zoeken? Budget is 5000euro voor 2 personen voor 2weken. Is dit reeeel?
alleen reageren als je verstand hebt hiervan, geen onzinreacties plz.
beslama
Egypte ?
Kan je echt genoeg doen daar met dat budget en je houdt nog geld over :D
2 weken Dubai?? 3 dagen heb je alles gezien daar.
wat zijn leuke plekken in egypte dan?
ik wil wel privacy met me vrouw..het moet geen toeristische plek worden..
Nijlcruise lijkt mij wel romantisch :). Toeristen ga je overal vinden, daar kun je niet omheen. Nijlcruise + paar dagen Rode zee lijkt mij top.
raadpleeg
www.niletravel.nl
http://www.faraos.nl/
ladymaroc87
10-05-2010, 22:17
Ik zou voor maleisie gaan, waarom, omdat het een islamitisch land is dus je kan gerust lekker ergens gaan eten en omdat je ook nog eens cultuur hebt, je kan veel dingen gaan doen.
En ja qua prijs denk ik dat je met 5000 euro wel goed zit. het hangt er natuurlijk vanaf hoe luxe jullie hotel is. Maleisie is een heel goedkoop land.
5000 euro inc ticket en zakgeld.. red je prima..
Ga anders gewoon naar een reisbureau, heb je alles duidelijk op papier.
succes,
enna_oe_safie
10-05-2010, 23:55
aaaaah jeetje mieneetje gek met je budget van 5000
en hoeveel gaat de bruiloft kosten pff toe maar
ga lekker om de hoek voor paar honderd euro naar shien huisje aan het strand uitwaaien en bewaar je geld voor iets nuttigs
silhouet
11-05-2010, 00:04
Indonesië? Jordanië?
Alles hangt natuurlijk af van wat je precies wil doen. Gaan jullie actief (culturele) uitstapjes maken of zitten jullie liever gewoon lekker te genieten van elkaar op een privé strand of zwembad?
Lijkt me alleszins zalig om zo'n reis te mogen uitstippelen. Misschien kan je bespreken met je toekomstige wat jullie precies willen doen.
Allahiekemel bighir inshallah.
munt-thee
11-05-2010, 00:08
Ik zou voor maleisie gaan, waarom, omdat het een islamitisch land is dus je kan gerust lekker ergens gaan eten en omdat je ook nog eens cultuur hebt, je kan veel dingen gaan doen.
En ja qua prijs denk ik dat je met 5000 euro wel goed zit. het hangt er natuurlijk vanaf hoe luxe jullie hotel is. Maleisie is een heel goedkoop land.
5000 euro inc ticket en zakgeld.. red je prima..
Ga anders gewoon naar een reisbureau, heb je alles duidelijk op papier.
succes,
slimste moslims ter wereld wonen daar
marmita-lover
11-05-2010, 04:05
ik ben jaloers haha, hoe oud ben jij als ik vragen mag?
groetjes
ps. Turkije is geweldig en goedkoop!
ik denk dat het maleisie word, als ik deze reacties zo lees..
ik ben 23.
wat wil je?
* 2 weken van elkaar genieten en rust en natuur = malediven
* 2 weken wisselend programma = maleisië
maleisie kan je ook trouwens makkelijk naar eilanden in de buurt gaan waar het stuk rustiger is!
ga praten met een goede reisbureau
InssafTetouania
11-05-2010, 17:10
Tunesie??
Rachid_adam
12-05-2010, 00:34
Als ik dit zo lees, wil ik ook trouwen man. :haha:
Allahie kemelbighier. :goedzo:
haha hoe oud ben je rachid..
trouwen is toch geen probleem??
ladymaroc87
13-05-2010, 00:46
wat wil je?
* 2 weken van elkaar genieten en rust en natuur = malediven
* 2 weken wisselend programma = maleisië
maleisie kan je ook trouwens makkelijk naar eilanden in de buurt gaan waar het stuk rustiger is!
ga praten met een goede reisbureau
Malediven is mooi, maar om daar 2 weken te zitten, nee, denk dat het heel snel gaat vervelen. Een week is zeker genoeg.
Maleisie lijkt mij geweldig. Wij zijn ook van plan om naar maleisie te gaan als huwelijksreis insah allah :nijn:
En najim allah ie kemel 3likoem belgir :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.