Bekijk originele versie : Soebhana Allah Broeders en Zustes ..
Assalaamoe Alaikoem Warah Matoe Allah
Het valt mij op dat het rubriek '' Marokaanse Jongeren Liefdes en Relaties '' voor een groot deel bestaat uit mensen met liefdesverdiet , vriendjes / vriendinnen die het uitmaken , mensen die ontucht plegen etc .. Mensen die elkaar vertellen hoe je jongens / meisjes het beste kunt versieren en allemaal van dat soort onzin.Kortom onfatsoenlijk gedrag.
In Soerat Al Isra Aya 33 zegt Allah de Verhevene : " En nader niet de ontucht. Voorwaar , ontucht is een zedeloosheid en een slechte weg "
Abdullah Ibn Amr Ibn Al 'aas ( Radi Allahoe 3en ) heeft overgeleverd : De Profeet ( 3eleyhie Salaatoe Wassalaam ) was niet onfatsoenlijk en stond het anderen ook niet toe. Hij zei altijd : ' De goeden onder jullie zijn degenen die zich het beste gedragen '. " ( Boechaarie en Moeslim )
Wat ik duidelijk probeer te maken is dat wij Moslims elkaar moeten ondersteunen elkaar bij het goede en Taqwa.En elkaar niet steunen bij zonde en overtreding.Gair Insha Allah.Baraka Allahoe Fiekoem Broeders en Zusters.
Moge Allah Soebhanahoe Wata3ala ons leiden naar het rechte pad.
Allahoema Ameen.
Dit is als een Naseeha bedoelt .. Ik wil niemand aanvallen ..
Wa 3eleykoem Salaam Warah Matoe Allah.
1807butterfly
28-07-2004, 14:04
Allahoema Ameen
amien
Azzzizzz
28-07-2004, 14:06
los van je bedoeling, ik lees hier zelden iets over ontucht (hoogstens leugens).
Origineel gepost door Mujahida_19
[B]Assalaamoe Alaikoem Warah Matoe Allah
Het valt mij op dat het rubriek '' Marokaanse Jongeren Liefdes en Relaties '' voor een groot deel bestaat uit mensen met liefdesverdiet , vriendjes / vriendinnen die het uitmaken , mensen die ontucht plegen etc .. Mensen die elkaar vertellen hoe je jongens / meisjes het beste kunt versieren en allemaal van dat soort onzin.Kortom onfatsoenlijk gedrag.B]
ik wil niet dom doen ofzo, maar :rolleyes:
deze forum heet niet voor niets toch"Marokkaanse Jongeren Liefdes & Relaties "
dan is het logische dat het over soort gelijke onderwerpen gaat :)
Flower_Girl
28-07-2004, 15:48
diegene die deze forum dan gemaakt heeft was niet godsdienstiggericht.....:jammer:
OuJdAbOyX
29-07-2004, 00:06
Origineel gepost door Mujahida_19
Assalaamoe Alaikoem Warah Matoe Allah
Het valt mij op dat het rubriek '' Marokaanse Jongeren Liefdes en Relaties '' voor een groot deel bestaat uit mensen met liefdesverdiet , vriendjes / vriendinnen die het uitmaken , mensen die ontucht plegen etc .. Mensen die elkaar vertellen hoe je jongens / meisjes het beste kunt versieren en allemaal van dat soort onzin.Kortom onfatsoenlijk gedrag.
In Soerat Al Isra Aya 33 zegt Allah de Verhevene : " En nader niet de ontucht. Voorwaar , ontucht is een zedeloosheid en een slechte weg "
Abdullah Ibn Amr Ibn Al 'aas ( Radi Allahoe 3en ) heeft overgeleverd : De Profeet ( 3eleyhie Salaatoe Wassalaam ) was niet onfatsoenlijk en stond het anderen ook niet toe. Hij zei altijd : ' De goeden onder jullie zijn degenen die zich het beste gedragen '. " ( Boechaarie en Moeslim )
Wat ik duidelijk probeer te maken is dat wij Moslims elkaar moeten ondersteunen elkaar bij het goede en Taqwa.En elkaar niet steunen bij zonde en overtreding.Gair Insha Allah.Baraka Allahoe Fiekoem Broeders en Zusters.
Allahoema Ameen.
Dit is als een Naseeha bedoelt .. Ik wil niemand aanvallen ..
Wa 3eleykoem Salaam Warah Matoe Allah
Amien Zamieh Al moslimoen :)
FadmaTakeshat
30-07-2004, 19:33
Ge hebt gelijk hoor!! Wollah illa
Tamqeyast
30-07-2004, 22:12
Amien:goedzo: insallah
nadoria_zinador
31-07-2004, 01:24
Meid je hebt helemaal gelijk!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.