Bekijk originele versie : Niet voor de wet trouwen
Audrina_
10-05-2010, 08:23
Wat zijn daar de voordelen en nadelen van?
Audrina_
10-05-2010, 12:37
Ja idd
Gebruikerrr
10-05-2010, 13:35
Is het niet zo dat je volgens de Islam in het land waar je woont ook erkent moet zijn als echtpaar?
Nadelig is het denk ik voor de regelingen en de Ned. Wet mbt verzekeringen, erfenis, regelingen met de kinderen later etc.
Voordeel weet ik eigenlijk niet.
Voordelen: als je nog studeerd enzo blijf je studifin ontvangen :o
Ik trouw ook niet voor de nederlandse wet. Vind ik niet nodig.
Miss_Lainaa
10-05-2010, 14:55
Hoi meiden,
wat ik wel weet is, dat je hier in nl eerst voor de nederlandse wet moet trouwen. Dan pas mag je hier voor de marokkaanse wet trouwen.
Hoi meiden,
wat ik wel weet is, dat je hier in nl eerst voor de nederlandse wet moet trouwen. Dan pas mag je hier voor de marokkaanse wet trouwen.
Niet als je in Marokko trouwt meid
Waarom zou je niet voor de Ned. wet willen trouwen?
Miss_Lainaa
10-05-2010, 15:20
Nee dat klopt, als je in marokko doet niet nee. Maarja om al die moeite te doen alleen om niet voor de nederlandse wet te trouwen.
bridezila
12-05-2010, 15:59
Waarom niet trouwen voor de wet?
Alleen maar voordelen om niet voor de wet te trouwen hier. Ikheb alleen getekend in Marokko.
regenboog_
13-05-2010, 11:04
Waarom niet trouwen voor de wet?
Dan kan je frauderen;)
Dan kan je frauderen;)
Dit onder andere ... is beter kun je zo veel sparen :D
bidawia27
18-05-2010, 17:56
is niet toegestaan volgens islam je moet erkent zijn als echtpaar in land van bestaan.
Audrina_
18-05-2010, 22:44
Mijn as wil een eigen zaak openen en dan is het fiscaal beter als je niet getrouwd bent of heb ik het mis?
Ik trouw volgende week voor de nederlandse wet ik wilde dat in eerste instantie ook niet vond het niet nodig en d8 alleen aan gezeik met belastingen ed. Dus ik d8 slim eronderuit te komen om dan in marokko te tekenen en thats it! Maar consulaat van maroc geeft t door aan de consolaat hier en dan moet je dus echter wel een nederlands trouwboekje kunnen aantonen! Het komt er dus op neer dat je niet kunt trouwen voor de maroc wet zonder nederlands trouwboekje!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.