Bekijk originele versie : wat zou je doen..
Sabah_2003
28-07-2004, 10:39
Wat zou je doen als je wist dat de man van een bekende vreemd gaat?
Ik ben er namelijk achter gekomen dat de echtgenoot van een meisje bij mij uit de buurt een affaire heeft met een ander meisje (dat ik overigens ook ken). Maar nou weet ik niet of ik er iets van moet zeggen. Is dat wel op zijn plaats en heb ik daar wel het recht toe? Want zo goed ken ik haar nou ook weer niet.
Therifboy
28-07-2004, 11:16
Als je geen problemen wilt hebben dan moet je er niet mee bemoeien.
En die vent gewoon z'n gang laten gaan.
Origineel gepost door Sabah_2003
Ik ben er namelijk achter gekomen dat de echtgenoot van een meisje bij mij uit de buurt een affaire heeft met een ander meisje (dat ik overigens ook ken). Maar nou weet ik niet of ik er iets van moet zeggen. Is dat wel op zijn plaats en heb ik daar wel het recht toe? Want zo goed ken ik haar nou ook weer niet. Heb je bewijzen? Dan kun je het zeggen. Heb je geen bewijzen? Hou je erbuiten..
"Ik heb het met mijn eigen ogen gezien" is geen bewijs..
Djumanah
28-07-2004, 11:18
Ik ben er namelijk achter gekomen dat de echtgenoot van een meisje bij mij uit de buurt een affaire heeft met een ander meisje (dat ik overigens ook ken). Maar nou weet ik niet of ik er iets van moet zeggen. Is dat wel op zijn plaats en heb ik daar wel het recht toe? Want zo goed ken ik haar nou ook weer niet.
Ik zou het niet doen!!
Je kan de reden zijn van een scheiding, ik weet wat die man doet is ergggg, en verdient niet meer als een scheiding.. maar nee ik zou het echt niet doen.
Wel heel triest en laag van die man.. :(
DonAgewan
28-07-2004, 11:25
Stuur haar een brief met wat info . Lekker anoniem en zo is zij toch op de hoogte ;) Maar alleen als je het 101% zeker weet :)
KARIM_FADIL
28-07-2004, 11:29
Sabah
Je moet helemaal niets zeggen. Als het famillie van je was dan begrijp ik het nog wel( zus, nicht enz) Maar leef lekker je eigen leventje en bemoei je met je eigen zaken. Iets wat trouwens veel Marokkaanse meiden moeten doen :rolleyes:
babyvanbelisma
28-07-2004, 11:35
Inderdaad. Ik zou het niet zeggen, maar misschien wel dat meisje waarmee hij vreemd gaat aanspreken. Als zij weet dat hij getrouwd is (wat vast wel zo zal zijn) dan is zij ook verkeerd bezig.
Maar niet naar de vrouw gaan, want uiteindelijk zul je zien dat jij dan de schuld van alles wordt.
N_meknitria
28-07-2004, 12:02
Origineel gepost door KARIM_FADIL
Sabah
Je moet helemaal niets zeggen. Als het famillie van je was dan begrijp ik het nog wel( zus, nicht enz) Maar leef lekker je eigen leventje en bemoei je met je eigen zaken. Iets wat trouwens veel Marokkaanse meiden moeten doen :rolleyes:
wel mee eens maar als mijn maar als mij man zou vreemd gaan een bekende weet dat,dan zou ik het wel willen weten :rolleyes: want wat moet je met iemand die je gewoon voor de gek zit te houden :kwaad:
Nooit ergeens me bemoein met iemandz andere zaken tot dat je het bewijs hebt in je handen!
Poesycat
28-07-2004, 12:10
vertel het Haaar
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.