Bekijk originele versie : Wachten.... Hoelang wacht jij?
Therifboy
28-07-2004, 10:09
Als jij een afspraak hebt gemaakt met een vriendin en of vriend en zij of hij komt te laat, wat doe je dan ga je na vijf minuten weg of blijf je wachten tot dat zij/hij er is.
En wat doe je als dit regelmatig gebeurd?
Stel voor je hebt vorige week afgesproken en die gene belt je een uur van te voren met de mededeling dat het niet door kan gaan en verzint vervolgens een smoes wat doe je dan?
Is het over en uit of geef je hem/ haar nog een kans… Kortom wanneer kipt de emmer bij jullie om en wat doen jullie dan?
Azzzizzz
28-07-2004, 12:24
Get al life
waar een onzin topic, lekker boeiend
5miuten te laat wat zou jij doen?
tshhhh mensen van tegenwoordig
mijn opa wachtte vroeger dagen aan de rand van het dorp omdat zijn zoon een van die dagen zou komen.
en nu zijn we ineens van tegenwoordig: afspraak is afspraak
de afspraak is dat je de afspraak houdt.
hou dan eerst je afspraak met God, en praat daarna verder
Azzzizzz
28-07-2004, 12:34
Origineel gepost door BentFes
Ik wacht op niemand.
jaja, de bus wacht zeker op jou
Safatjuh
28-07-2004, 12:36
Origineel gepost door Therifboy
Als jij een afspraak hebt gemaakt met een vriendin en of vriend en zij of hij komt te laat, wat doe je dan ga je na vijf minuten weg of blijf je wachten tot dat zij/hij er is.
Stel voor je hebt vorige week afgesproken en die gene belt je een uur van te voren met de mededeling dat het niet door kan gaan en verzint vervolgens een smoes wat doe je dan?
Is het over en uit of geef je hem/ haar nog een kans… Kortom wanneer kipt de emmer bij jullie om en wat doen jullie dan?
Als 't een tijdje zo aan de gang is en ik heb herhaaldelijk gevraagd dat k het nie leuk vind.......dan zou ik zelf nie meer komen opdagen totdat diegene realiseert dat het nie prettig is om te wachten terwijl je een afspraak. In die tijd dat diegene niet is komen opdagen had je net zo goed wat anders kunnen doen....verspilde tijd.....
Origineel gepost door Azzzizzz
jaja, de bus wacht zeker op jou
:o
Ja :ego:
babybruidje
28-07-2004, 12:52
het hangt er van af wie!!!
een hele goede vriendin daar wacht ik zeker wel een half uur op (ik weet er moet wel iets gebeurd zijn anders laat ze me niet wachten) een vriendin die ik nog maar net ken hooguit een kwartier!! een vriendje ook hooguit een kwartier haha en mijn man jahh daar wacht ik wel de hele dag op :)
Therifboy
28-07-2004, 13:23
Origineel gepost door Azzzizzz
Get al life
waar een onzin topic, lekker boeiend
5miuten te laat wat zou jij doen?
tshhhh mensen van tegenwoordig
mijn opa wachtte vroeger dagen aan de rand van het dorp omdat zijn zoon een van die dagen zou komen.
en nu zijn we ineens van tegenwoordig: afspraak is afspraak
de afspraak is dat je de afspraak houdt.
hou dan eerst je afspraak met God, en praat daarna verder
Afspraak is afspraak, ik erger me er dood aan als iemand te laat komt en of op het laatste moment afbelt.
Ik heb besloten om nooit meer langer dan vijf minuten te wachten.
En als ik een afspraak zou hebben met me zoon als ik die zou hebben dan zou ik de hele dag wachten, das een ander verhaal, maar op een of andere trut wachten dat doe ik echt nier meer. Ze komt op tijd of ze kan de bout hachelen.
Afspraak is afspraak, ik erger me er dood aan als iemand te laat komt en of op het laatste moment afbelt.
Ik heb besloten om nooit meer langer dan vijf minuten te wachten.
En als ik een afspraak zou hebben met me zoon als ik die zou hebben dan zou ik de hele dag wachten, das een ander verhaal, maar op een of andere trut wachten dat doe ik echt nier meer. Ze komt op tijd of ze kan de bout hachelen.
Laat jij nooit iemand op je wachten? Knap, hoor.
Therifboy
28-07-2004, 13:32
Nee ik laat nooit iemand wachten en das echt zo.
En als ik iemand zou laten wachten dan zie ik dat van te voren al. Dan bel ik bij tijds dat ik een kwartier later kom dan weet die gene het ook zo dat hij of zij nog thuis blijft of wat anders gaat doen. Zo is dat.
Nee ik laat nooit iemand wachten en das echt zo.
En als ik iemand zou laten wachten dan zie ik dat van te voren al. Dan bel ik bij tijds dat ik een kwartier later kom dan weet die gene het ook zo dat hij of zij nog thuis blijft of wat anders gaat doen. Zo is dat.
Goed, hoor! :goedzo:
:zwaai:
Atlas_Gebergte
28-07-2004, 14:15
Gewoon niet meer wachten, en lekker naar huis gaan zou ik zeggen hahahahahahhah.
Atlas_Gebergte
28-07-2004, 14:35
Origineel gepost door Miss_Magrebia
ik wacht nooit, er wordt altijd op mij gewacht :hihi:
hahaha a atamschoemt.
Atlas_Gebergte
28-07-2004, 14:58
Origineel gepost door Miss_Magrebia
:ego:
Verwaand ;)
ik zou niet langer dan 5 minuten wachten
5 minuten vind ik eigelijk al teveel
dus dan heeft ie pech gehad
ooh en als ie afbelt no problemo
dan spreek ik weer met em af maar dan kom ik niet :)
en stuur hem na half uurtje smsje met: leuk he wachten :Iluvu:
simple like that, waarom moeilijk doen als het makkelijk ken ;)
gewoon weg met mensen die hun afspraken niet na kunnen komen
of niet op tijd kennen komen
1x is al teveel :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.