Bekijk originele versie : Ik ga jullie een tijdje verlaten....
.Ik heb jullie ergggg...gemist!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben 2weken niet naar hier gekomen en ik moet eerlijk bekennen dat ik sommigen heb gemist.......
En er is ook al veel gebeurd blijkbaar....
Hierbij maak ik van de gelegenheid gebruik om te zeggen dat ik een lange tijd afwezig zal zijn.......
waarom denken jullie nu??
wel ik ga me wat meer met mijn geloof,studies enzo bezighouden...Dit is de laatste tijd,door omstandigheden,zeer belangrijk voor mij geworden... :(
Ik wil volgende mensen bedanken;
*chaimaa
*zin n midar ;)
*Pablo Escobar
*Boyfriend
*Laboudanda
*Tnawie
*MrCharme
*Kais
*Onslaught
*Tatouzient
*xxTigerxx
*SweetDroopy
*Emshoom
*Emsoem
*Lady Moi
*D@t krayz mocro
*Angel21
*Kadir
*en sorry als ik enkelen vergeten ben maar ik wens jullie voor de rest nog het beste!!!
Love you all.......... :) :)
SweetRose
08-12-2002, 20:34
Origineel gepost door Marocca
Ik ben 2weken niet naar hier gekomen en ik moet eerlijk bekennen dat ik sommigen heb gemist.......
Hierbij maak ik van de gelegenheid gebruik om te zeggen dat ik een lange tijd afwezig zal zijn.......
wel ik ga me wat meer met mijn geloof,studies enzo bezighouden...Dit is de laatste tijd,door omstandigheden,zeer belangrijk voor mij geworden... :(
*chaimaa
*zin n midar ;)
*Pablo Escobar
*Boyfriend
*Onslaught
*Emshoom
*Emsoem
*Lady Moi
*D@t krayz mocro
*Angel21
*Kadir
*en sorry als ik enkelen vergeten ben maar ik wens jullie voor de rest nog het beste!!!
:huil:
neeen blijf aub...
waarom moeten altijd de leuke vertrekken :(
kzal je hard missen meid
hou je taai en kom aub snel terug
luv yaaaaaaaa :D
:zwaai:
Onslaught
08-12-2002, 20:36
*chaimaa
*zin n midar ;)
*Pablo Escobar
*Boyfriend
*Laboudanda
*Onslaught
*Emshoom
*Emsoem
*Lady Moi
*D@t krayz mocro
*Angel21
*Kadir
eerst boyfriend en dan soumya en nu jij:(:(:(:( vergeeeeeet een ding niet meid, je mag evr wonen maar ik ben er vor je oke:) en moge alle engel je beschermen gekkie:D hou je taaai en vergeet ons niet
Origineel gepost door zin 'n midar
:huil:
neeen blijf aub...
waarom moeten altijd de leuke vertrekken :(
kzal je hard missen meid
hou je taai en kom aub snel terug
luv yaaaaaaaa :D
:zwaai:
thanks lieve meid....Ik zal jou ook erg missen...Maar ik zal je wel eens bellen ofzo...Goe???
kissies
SweetRose
08-12-2002, 20:39
thanks lieve meid....Ik zal jou ook erg missen...Maar ik zal je wel eens bellen ofzo...Goe???
kissies
das een deal :goedzo:
ik hoop dat je in je missie zult slagen incha allah en veeeeel succes met de examens
ik begin de woensdag...:(
Origineel gepost door Onslaught
eerst boyfriend en dan soumya en nu jij:(:(:(:( vergeeeeeet een ding niet meid, je mag evr wonen maar ik ben er vor je oke:) en moge alle engel je beschermen gekkie:D hou je taaai en vergeet ons niet
oh dank u lieveke!!!!
Ik krijg tranen in mijn ogen,echt waar!!! :(
*chaimaa
*zin n midar ;)
*Pablo Escobar
*Boyfriend
*Laboudanda
*Onslaught
*Emshoom
*Emsoem
*Lady Moi
*D@t krayz mocro
*Angel21
*Kadir
he meid ik vind het echt jammer dat je weggaat...je weet sis ik vind je zo :goedzo: # 1 echt waar wij hebben samen altijd een leuke tijd op deze forum kan altijd met je praten enzo..en er zullen inchaillah nog meerdere dagen zo voordoen...ik hoop dat je weer snel terugkomt..anders kom ik persoonlijk een veer in je reet steken he sweeteke :D you know i love you sis..maar studie is ook heel belangerijk..ik zal je missen...thalla frassek en succes
especially 4 u:
I must have been born under a lucky star,
to find a friend as nice as you are,
and I will follow the rainbow untill the end,
if you promis forever to be my friend.
with love Chaimaatje :zwaai:
Origineel gepost door Chaimaa
he meid ik vind het echt jammer dat je weggaat...je weet sis ik vind je zo :goedzo: # 1 echt waar wij hebben samen altijd een leuke tijd op deze forum kan altijd met je praten enzo..en er zullen inchaillah nog meerdere dagen zo voordoen...ik hoop dat je weer snel terugkomt..anders kom ik persoonlijk een veer in je reet steken he sweeteke :D you know i love you sis..maar studie is ook heel belangerijk..ik zal je missen...thalla frassek en succes
especially 4 u:
I must have been born under a lucky star,
to find a friend as nice as you are,
and I will follow the rainbow untill the end,
if you promis forever to be my friend.
with love Chaimaatje :zwaai:
:idee: dank u lieve schat.....Ik weet niet wat te zeggen....Ik ga jullie echt missen....... :(
Onslaught
08-12-2002, 20:49
oh dank u lieveke!!!!
Ik krijg tranen in mijn ogen,echt waar!!! :(
aaaaaaah lieevrd, maar he zie het zo, wij zij er voor jou, oke, we verlaten jou neit dus, laaat afnetoe watw eten hoe eht gaat enzo oke:D, dan ben ik blij wallah en niet huilen oke:(
Origineel gepost door Emshoom
:confused: :( :traan1: :huil:
byebye mijn lief landgenootje!!! :traan1:
Origineel gepost door Onslaught
aaaaaaah lieevrd, maar he zie het zo, wij zij er voor jou, oke, we verlaten jou neit dus, laaat afnetoe watw eten hoe eht gaat enzo oke:D, dan ben ik blij wallah en niet huilen oke:(
:idee: Ik zal zeker iets laten weten!!Promise!!
:idee: dank u lieve schat.....Ik weet niet wat te zeggen....Ik ga jullie echt missen....... :(
geen dank lieverd your always welcome :) ik ook :tranen: maar hou vol wij zijn altijd hier :(
Onslaught
08-12-2002, 20:57
:idee: Ik zal zeker iets laten weten!!Promise!!
dank je wallah, hartelijk bednakt, het doet mij goed,:D, en nog iets, denk aan mij als je vrolijk wil zijn iemand die vaak lach en die veeeel heb gelijd:) maar ja keep smiling lady with style
SweetLady
08-12-2002, 21:03
Origineel gepost door GEBROKEN
who the hell is marocca...and did somebody die?????? :giechel: :confused:
:rolleyes:
Het is een hele lieve meid,, ook al ken ik haar niet zo goed,, maar vindt het wel jammer dat er weer een lid minder is :(
Origineel gepost door lailaelhanti
:rolleyes:
Het is een hele lieve meid,, ook al ken ik haar niet zo goed,, maar vindt het wel jammer dat er weer een lid minder is :(
thanks........insja allah kom ik nog terug maar dat zal niet voor nu zijn..... :( :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.