Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom gaan mensen vreemd??

Pagina's : [1] 2

fatin_zina
28-07-2004, 00:35

waarom?? wie van jullie is wel eens vreemdgegaan en waarom??

skavabiatch
28-07-2004, 00:36
ik ga altijd vreemd waarom niet..ben nog jong... 2004 leve !!! zodra ik het gevoel heb dat ik echt van een jongen hou en hij van mij en dat het echt serieus begint te worden...dan wil ik alleen nog hem

fatin_zina
28-07-2004, 00:40
Origineel gepost door skavabiatch ik ga altijd vreemd waarom niet..ben nog jong... 2004 leve !!! zodra ik het gevoel heb dat ik echt van een jongen hou en hij van mij en dat het echt serieus begint te worden...dan wil ik alleen nog hem ook al doe je andere er pijn mee :o

skavabiatch
28-07-2004, 00:42
ik zou nooit iemand pijn willen doen... dus ten eerste zorg ik dat ze er niks van weten ten tweede mochten ze het weten hebben ze misschien 2 dagen hoofdpijn dan zoeken ze wel een andere chick... jongens zijn anders dan meisjes...meeste hebbe niet eens een hart dus waar maak je je druk om.. en mijn instelling is PLays Players ...dus vaak krijgen ze wat ze verdienen ;)

fatin_zina
28-07-2004, 00:44

sommige mannen zijn getrouwd en hebben een vriendin waar ze zehma seriou mee zijn>?? a3lch dan ik gelukkig niet hoor maar komt steeds vaker voor. Ik wou gewoon weten waarom mensen vreemdgaan als ze een partner hebben...

fatin_zina
28-07-2004, 00:45
Origineel gepost door Zeepareltjuh Is spannend hahaha en als jou vriend vreemdgaat neem je em dan terug?? :D en is het dan nog spannend

fatin_zina
28-07-2004, 00:45
Origineel gepost door Zeepareltjuh Als het toch zat bent dan moet je het gewoon uitproberen is echt cool :bril: :eek: :eek: :eek:

fatin_zina
28-07-2004, 00:50
Origineel gepost door Zeepareltjuh Stel dat mijn vriend me dat aan gaat doen dan gaat ie eraan zo agressief ben ik wel hahahahah :D

fatin_zina
28-07-2004, 00:51
Origineel gepost door Zeepareltjuh Mensen die vreemd gaan moeten opgesloten worden vind ik persoonlijk allah i7fed ik zou dat niet eens durven hoor Allah ziet alles ( maar ik hoor van mensen die wel vreemdgaan dat het spannend is maar ik durf dat niet hoor ben een mietje voor dat soort dingen ) ;)

fatin_zina
28-07-2004, 00:52
k zou het ook nooit doen snap niet waarvoor het nodig is

fatin_zina
28-07-2004, 00:54
Origineel gepost door Zeepareltjuh Nee effe serieus ik zou hem voor altijd trouw blijven en dan flikt me dat hell no ( tegenwoordig moet je jongens niet vertrouwen ze worden steeds enger ) ja maar de dames kunnen er ook wat van, ik begrijp sommige jongens echt niet :confused: maar ja heb geen vriend dus no problems :D

AdamX
28-07-2004, 00:58
Origineel gepost door fatin_zina waarom?? wie van jullie is wel eens vreemdgegaan en waarom?? vreemd gaan is niet leuk en ik keur het niet goed, maar ik vidn hetwel mide erg als iemand die nog niet getrouwd is vreemd gaat en wel heel erg als wel iemand getrouwd si een vreemd gaat.

AdamX
28-07-2004, 00:58
Origineel gepost door Zeepareltjuh Ze zijn gewoon onbegrijpelijk net als Haribo lekker eten en doorslikken :giechel: :zwaai:

fatin_zina
28-07-2004, 01:26
ja das waar veel meisjes doen daar door ook domme dingentraan1: net als een vriendin van mij..maar ja

Pagina's : [1] 2