Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bush bij Moor op bezoek............

a3ir
28-07-2004, 00:15

Moore nodigt Bush uit voor zijn anti-Bush-film De Amerikaanse filmmaker Michael Moore nodigt president Bush uit om naar zijn omstreden anti-Bush-film te komen kijken. Samen In een open brief aan Bush op zijn website stelt Moore voor dat Bush woensdag in Crawford samen met hem naar de film Fahrenheit 9/11 gaat. Bush houdt vakantie in Crawford, de Texaanse plaats waar zijn ranch staat. 'Leukste stukjes' "De zomervakantie is een mooi moment om naar een film te gaan. En bovendien staat u centraal in de leukste stukjes van de film'', aldus Moore in zijn open brief. Voor zover bekend heeft de Amerikaanse president niet gereageerd op de invitatie op michaelmoore.com.

Deliana
28-07-2004, 00:24
Dat is dan dom van Bush. Het zou heel voordelig kunnen uitpakken voor de komende verkiezingen als hij op de uitnodiging inging.

Guy
28-07-2004, 00:35
Origineel gepost door Deliana Dat is dan dom van Bush. Het zou heel voordelig kunnen uitpakken voor de komende verkiezingen als hij op de uitnodiging inging. leg eens uit :)

a3ir
28-07-2004, 00:37
Origineel gepost door Guy leg eens uit :) doen als of zijn neus bloedt :D

Guy
28-07-2004, 00:38

Origineel gepost door a3ir doen als of zijn neus bloedt :D nee serieus waardoor zou het dan voordelig uitpakken als bush meeging met moore naar die film. Leg jij het dan effe uit

Deliana
28-07-2004, 00:38
Origineel gepost door Guy leg eens uit :) Zo'n omstreden docu, met een hoop negativiteit over Bush en zijn regerings periode. Er is alles aan gedaan om de film in de VS te boycotten. Als Bush de uitnodiging aanneemt, dan toont hij ballen te hebben en sportief te zijn. Met de juiste houding en antwoorden zou het een mega publiciteits stunt voor Bush kunnen zijn.

Guy
28-07-2004, 00:42
Origineel gepost door Deliana Zo'n omstreden docu, met een hoop negativiteit over Bush en zijn regerings periode. Er is alles aan gedaan om de film in de VS te boycotten. Als Bush de uitnodiging aanneemt, dan toont hij ballen te hebben en sportief te zijn. Met de juiste houding en antwoorden zou het een mega publiciteits stunt voor Bush kunnen zijn. Ja, maar ik denk dat Bush het eerder erger zou maken. Bijvoorbeeld door niet te kunnen antwoorden op vragen die moore op het moment supreme zou vragen enz. Maar dat er veel aandacht aan geschonken zou worden dat is zeker ;)

Deliana
28-07-2004, 00:55
Origineel gepost door Guy Ja, maar ik denk dat Bush het eerder erger zou maken. Bijvoorbeeld door niet te kunnen antwoorden op vragen die moore op het moment supreme zou vragen enz. Maar dat er veel aandacht aan geschonken zou worden dat is zeker ;) Dat is waarschijnlijk ook de reden dat hij niet op de invitatie reageerd. :D Ik zag laatst een heel stuk over Clinton, en de manier waarop die man over de hele "Monica" affaire sprak, was vol zelfspot en humor. Daar kan Bush nog wat van leren.

a3ir
28-07-2004, 00:55
Origineel gepost door Deliana Zo'n omstreden docu, met een hoop negativiteit over Bush en zijn regerings periode. Er is alles aan gedaan om de film in de VS te boycotten. Als Bush de uitnodiging aanneemt, dan toont hij ballen te hebben en sportief te zijn. Met de juiste houding en antwoorden zou het een mega publiciteits stunt voor Bush kunnen zijn. of zo als wij Bush kennen een regelrechte RAMP :D wat zijn antwoorden op de gestelde vragen betreft

Guy
28-07-2004, 00:57
Origineel gepost door Deliana Dat is waarschijnlijk ook de reden dat hij niet op de invitatie reageerd. :D Ik zag laatst een heel stuk over Clinton, en de manier waarop die man over de hele "Monica" affaire sprak, was vol zelfspot en humor. Daar kan Bush nog wat van leren. ;) ZOu wel lachen zijn een foto van Bush en Moore zo naast elkaar in de bios. :Iluvu:

luis_in_de_pels
28-07-2004, 06:36
Origineel gepost door Deliana Zo'n omstreden docu, met een hoop negativiteit over Bush en zijn regerings periode. Er is alles aan gedaan om de film in de VS te boycotten. Als Bush de uitnodiging aanneemt, dan toont hij ballen te hebben en sportief te zijn. Met de juiste houding en antwoorden zou het een mega publiciteits stunt voor Bush kunnen zijn. Hehe, als Bush die film zou zien en hij zou hem snappen met zijn domme hoofd dan weet ik zeker dat hij na het zien van die film ernstig aan zichzelf zou gaan twijfelen.

babyvanbelisma
28-07-2004, 11:00
Dit is de brief by the way: Wel vol met humor vind ik. July 26th, 2004 8:18 am Open Letter to George W. Bush - by Michael Moore Dear Mr. Bush: I read that you have begun your summer vacation in Crawford. Summer vacation is a great time to see a movie - that's why so many blockbusters are released at this time of year. Unfortunately, my new movie, "Fahrenheit 9/11," has not been shown in Crawford (and didn't open 'til this weekend in Waco). I write to invite you to the inaugural showing of "Fahrenheit 9/11" in Crawford at the Crawford Peace House, Wednesday, July 28 at dusk. I am very much looking forward to this Crawford premiere because, after all, so much of the film is set there in the months leading up to 9/11. Our Crawford premier will give us a chance to serve up some chips, salsa and a whole lot of truth - along with a film that I believe is all hat and all cattle, all sizzle and all steak. If you graciously accept my invitation, I will also have the chance to thank you personally for being one of my Axis of Actors who star in the film (along with your Vice President and your Attorney General). And let's face it -- you've got the funniest lines in the film! We may even have an audience reading of "My Pet Goat" to celebrate "Fahrenheit 9/11" breaking through the $100 million mark at the box office. Thank you for considering this invitation, and enjoy your vacation, for however long it may last. Sincerely, Michael Moore

a3ir
28-07-2004, 16:01
Origineel gepost door Oranje_Leeuw In die documentaire staat ook dat bush en de bin ladens al jarenlange min of meer vriendschappelijke relaties hebben onderhouden en dat vlak voordat amerika afghanistan binnenviel er 24 bin ladens' de grens mochten oversteken van de regering......... mijn theorie dat bush en bin laden een vooropgezet spelletje spelen komt dichterbij en dichterbij. En als dat waar is dan gaat er het volgende gebeuren. Vlak voor de actuele herverkiezingen komt er weer een aanslag die opgeeist wordt door al quaeda, Bush krijgt weer meer stemmen en wint. De oorlog duurt voort.... voila. Ik dacht overigens altijd dat Bush een enorme idioot was (letterlijk) hij komt op het scherm over als iemand met een iq van 80 ofzo. (net niet simpel) maar het schijnt dat hij op yale heeft gestudeerd enzo.......... apart. Hoe dan ook, bush wordt nog een keer gekozen. Ik denk dat de meeste amerikanen denken dat hij nog werk heeft af te maken. OVerstappen op een democraat zou niet helpen, er is al een weg ingeslagen en dat kan je niet meer ombuigen. Ik denk ook niet dat eerlijk gezegd een democraat nu momenteel zijn vingers wilt branden aan het probleem irak. laten we hopen van niet,leeuw. der sneuvelen dagelijks Amerikanen in Irak en dat zint de bevolking niet. 56% van de Amerikaanse bevolking wil dat Bush zich trug trekt uit Irak maar we zullen zien wie de winaar wort Kerry of Bush