Bekijk originele versie : Verzekering Zorg en zekerheid!
Lelijkerd88
09-05-2010, 00:25
Hallo mensen,
Ik vroeg me af wie nog meer bij zorg en zekerheid verzekerd is en hier problemen mee heeft.
Ik kan niet wachten totdat het jaar om is dan ga ik gelijk weg, stelletje debielen!!!
En als je problemen hebt welke heb je dan hiermee?
Ik wil graag overstappen van deze verzekering en naar een andere gaan. Waarschijnlijk stap ik over naar Agis, hoor positieve dingen hierover.:o
En aub aub als deze topic hier niet hoort zeg me dan waar ik deze moet plaatsen dan open ik deze ergens anders of plaats hem over!! bedankt
munt-thee
09-05-2010, 00:49
drama 9 jaar geleden had ik ruzie gehad met hun om de week brief sturen waar ben je werkzaam? of zit je op school ?
MissTaza
09-05-2010, 14:26
Zorg en Zekerheid is zo ie zo geen goede verzekering. Mijn klanten hebben ook allemaal zorg en zekerheid omdat ze dan korting vanuit de gemeente krijgen, maar het is een echte afrader.
Ik zou Ohra ofzo nemen, ik heb zelf Ohra en nooit problemen mee gehad.
Lelijkerd88
09-05-2010, 15:09
Ja, onnodige kosten en het zijn ook nog eens stelletje leugenaars.
Ik ben van de week geweest en ik kreeg te horen datr ik nog 2 weken heb om een bedrag te betalen, hebben zij het al naar de deurwaarder gestuurd!! is toch erg?!
Zijn zoo erg slecht hoor, ik raad echt mensen af om hun verzekering bij hun af te sluiten..
Ik dacht dat ik de enige was met problemen met hun...
Lelijkerd88
19-05-2010, 00:24
wie heeft nog meer deze verzekering en heeft nare dingen meegemaakt?
Ik haat ze zo erg, jammer dat ik moet wachten tot het einde van het jaar het is echt belachelijk voor woorden TE belachelijk namelijk
mohammed2009
19-05-2010, 03:46
ik heb Zorg en Zekerheid ik ga vanaf volgend naar OHRA Zorg en Zekerheid beloofd je veel maar komt niks na (volgens mij is de directeur een marokkaan haha)
je bent niet de enige ik heb er ook last van en tig andere mensen
Lelijkerd88
19-05-2010, 23:27
Ik hoop dat ze binnenkort gewoon ZWAAr FALLIET gaan!! dat hoop ik van harte.. Gatverdamme, ze zijn alleen makkelijk om mensen door te sturen naar de deurwaarder zonder pardon..
Alleen als ik weg ga weet ik niet welke verzekering het beste is?
dierbaar18
20-05-2010, 00:31
Ik heb juist totaal nergens last van. Of ligt het aan mij .. :eek:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.