Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Haren f ohnen

Shahinez
27-07-2004, 22:24

ik heb van nature mooie krullen maar ik heb mijn haren moeten knippen omdat die helemaal beschadigd waren.Het probleem is dat het wel vrij kort is tot aan mijn schouders en ik weet niet wat voor effect het gaat geven als het gekruld is.Nu zit ik het wel elke dag te föhnen.Ik laat het doen door de kapper omdat ik het zelf niet kan..Maar ik vind dat eerljk gezegd wel kostelijk om 2 keer in de week naar de kapper te gaan. Nu vraag ik jullie, aan de dames met grove krullen, hoe houden jullie julle haren echt goed plat? Na het wassen doe ik er een serum op of zo'n hair polisher.Dan föhn ik die.Die blijven zacht en goed, maar eens het in contact met buitenlucht is dat een ramp oe safi... What should i do?? Dank bij voorbaat :zwaai:

Shahinez
27-07-2004, 22:49
NEEEJ niet laten krullen dat gaat te kort zijn TFOE ik heb er spijt van dat ik het zo kort heb geknipt wallah :huil:

Shahinez
27-07-2004, 23:36
ik doe dat ook patcha als ik slaap steek ik menharen vol met spelden en dan met een strakkee hoofddoek slapen dat zelfs geen bloed naar men schedel kan wallah zo erg ... maar moet ik het dan de morgend erop nog fohnen of moet ik het zo laten?

Shahinez
27-07-2004, 23:55
:huil: tfoeeeeee waarom ::huil:

Shahinez
28-07-2004, 00:18

jah daarom ik ga dan wel om de twee dagen ofzo mijn haren doen,maar het kut daaraan is dat als ik naar saidia ga is het een ramp a sahebti :huil: als ik ga zwemmen kroest mijn haar weer tenzij ik een badmuts draag wuaaaaaaaaahahaha

Azrak
28-07-2004, 01:27
Origineel gepost door LQwaadsvrouwtje probeer eens de traditionele marokkaanse manier. Batcha, heb je heel veel spelden voor nodig en 1 nachtje slapen Hoe gaat dat in zijn werk?

peacefull
28-07-2004, 15:11
Wel ik kan je misschien helpen, ik kan je haar föhnen voor maar 10 euro. Ik volg de opleiding en brushen kan ik héél goed! Waar woon je? Ik woon wel in België!

bent_el_magreb
28-07-2004, 21:22
eey meid wist je dat Fohnen slecht is voor je haar en daardoor alleen maar kapotter gaat el berkania.....;) luister meid en geloof me, ik fohnde ook maar me haar ging er door kapot en me moeder zei al meskiena altijd niet fohnen het maakt je haar kapot maar we trokken er niks van aan. ik had van me zelf prachtig haar maar door er te veel aan te zitten en dit en dat uitproberen is me haar minder geworden...:( maar je meot het allemaal zelf weten hbiba....:D:D kussie asmae...je stadgenootje..... :zwaai:

Shahinez
28-07-2004, 22:22
Origineel gepost door bent_el_magreb eey meid wist je dat Fohnen slecht is voor je haar en daardoor alleen maar kapotter gaat el berkania.....;) luister meid en geloof me, ik fohnde ook maar me haar ging er door kapot en me moeder zei al meskiena altijd niet fohnen het maakt je haar kapot maar we trokken er niks van aan. ik had van me zelf prachtig haar maar door er te veel aan te zitten en dit en dat uitproberen is me haar minder geworden...:( maar je meot het allemaal zelf weten hbiba....:D:D kussie asmae...je stadgenootje..... :zwaai: Hey gzala, Iwa het is nooit goed.Krullen op zich is het gemakkelijkst wallah!Je wast het je doet er een crème op en hupsakee alles is in orde :D Maar met het broshen moet je veel moeite en tijd hebben eigenlijk... en ik zweet gemakkelijk dus dan begint het beneden te kroezen en boven ook :huil: pfffffff wallah heb spijt iwa tjah te laat nu

Shahinez
28-07-2004, 22:22
Origineel gepost door peacefull Wel ik kan je misschien helpen, ik kan je haar föhnen voor maar 10 euro. Ik volg de opleiding en brushen kan ik héél goed! Waar woon je? Ik woon wel in België! ik ook:D waar in belgie?

Missy_Cheima
29-07-2004, 12:00
Van te vaak fohnen krijg je gespleten haarpunten, dus dan gaat je haar ook langzamer groeien, wat als gevolg heeft: Weer knippen! Zo wordt het alleen maar korter en lelijker. Verzorg je haar gewoon goed met produkten, en doe leuke dingen met je haar, scheiding aan de zijkant, en dan in een staart, of een half staartje..ect..Oefening baart kunst. :) Bye.

Shahinez
29-07-2004, 19:17
Origineel gepost door Missy_Cheima Van te vaak fohnen krijg je gespleten haarpunten, dus dan gaat je haar ook langzamer groeien, wat als gevolg heeft: Weer knippen! Zo wordt het alleen maar korter en lelijker. Verzorg je haar gewoon goed met produkten, en doe leuke dingen met je haar, scheiding aan de zijkant, en dan in een staart, of een half staartje..ect..Oefening baart kunst. :) Bye. Olla Ik weet dat mijn haarpunten ervan kunnen gespleten worden,maar ik heb echt geen zin met een korte kapseltje rond te lopen :huil: ik ben mijn lange krullen gewoon en zo tot mijn schouders is gewoonweg anders oe safi, andere zicht.Ik heb het vandaag weer geföhnt,het zit wel goed niet daarvan,maar als ik buiten ben moet ik het vastdoen in een halve staartje want eens er lucht doorkomt safi rwina man ... Ik verzorg mijn haar goed elhamdoelilah,heb een vriendin die kapster is en zij bezorgt mij goeie haarproducten daar niet van.Maar tjah,we zien wel.Ik ga voor ik vertrek naar marokko naar de kapper dan zit het ba3dak enkele dagen goed.En eens ik in marokko ben ga ik dan maar naar de kapper, is daar toch goedkoop.Voor 50 dirham ofzo kun je je haren doen..... Iwa we zien wel komt goed Incha Allah! ;)