Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik heb een serieus probleem

Pagina's : [1] 2

Siham_F
27-07-2004, 22:23

ik was net met mijn moeder en broer op bezoek bij mijn zieke oom in het ziekenhuis.Min broer vroeg of hij mocht bellen van mij telefoon.(Ma ik heb er allemaal smsjes in staan van mijn vriend die mijn broer dus absoluut nie mag lezen)Dus ik zei neen ik ben hem thuis vergeten.Hij zei oke ik ga wel verderop in het ziekenhuis vanuit een telefooncel bellen.Ik dacht pieuw.Ma ik moest die smsjes verwijderen voor het geval da.Dus ik zei tegen mijn moeder en oom ik ga even iets halen vanuit het winkeltje.Ik liep dus zo en ondertussen probeerde ik dus al die smsjes te verwijderen.Ma wie kom ik tegen.ME BROER. :( Je hebt dus wel je telefoon bij je :kwaad: GE BENT ZEKER ALLES AAN HET WISSEN HE!Hij pakt mijn telefoon af en precies opda moment stuur mijn vriend mij een smsjes :S.Me broer WIE IS DIT!?? :stomp: waar anderen mensen bij waren.Hij heeft mijn telefoon afgepakt en simkaart afgepakt. :( Totda iemand ging bellen ofzo.Even later heeft mijn vriend dus gebeld toen ik met mijn ma en broer ik de auto zat.me broer zag een jongsnaam op het scherm.me broer WA MOET U VAN MIJ ZUSJE.ALS IK U NOG EEN KEER BELT OF IK ZIE U MET MIJN ZUSJE DAN :auw: hoe kom ik hier oot onderuit? de smoes van klasgenoot of collega zal denk ik nie werken bij hem.

Benkiro
27-07-2004, 22:24
loop weg van huis

Siham_F
27-07-2004, 22:25
Origineel gepost door Benkiro loop weg van huis :rolleyes: nee da kan nie

MocrowGirlBella
27-07-2004, 22:26
Origineel gepost door Benkiro loop weg van huis :hihi: zou k ook doen :maf::maf2:

Benkiro
27-07-2004, 22:27

is toch dom! kon je het niet wissen in de plee!? nou goed; .... nee, ik kom nergens op meid; 'k zou maar bidden voor een snelle d...

Siham_F
27-07-2004, 22:30
Origineel gepost door Benkiro is toch dom! kon je het niet wissen in de plee!? nou goed; .... nee, ik kom nergens op meid; 'k zou maar bidden voor een snelle d... ja ik wist ook nie da ik hem tegen zou komen in een grote ziekenhuis.

Benkiro
27-07-2004, 22:31
ach jaa, wat is het ergste dat ie kan doen? Maak je niet TEVEEL zorgen, want je kunt nou toch niets doen, maar hou het liegen tot een MINIMUM! ...liegen zal het alleen erger maken..

MocrowGirlBella
27-07-2004, 22:33
Origineel gepost door Benkiro ach jaa, wat is het ergste dat ie kan doen? Maak je niet TEVEEL zorgen, want je kunt nou toch niets doen, maar hou het liegen tot een MINIMUM! ...liegen zal het alleen erger maken.. Idd :goedzo: Je moet gewoon alles toegeven als tie je wat vraagt......anders wordt t alleen maar erger hij komt tog wel achter DE waarheid dus :zwaai:

crazy_TETOUANIA
27-07-2004, 22:33
Origineel gepost door Siham_F ik was net met mijn moeder en broer op bezoek bij mijn zieke oom in het ziekenhuis.Min broer vroeg of hij mocht bellen van mij telefoon.(Ma ik heb er allemaal smsjes in staan van mijn vriend die mijn broer dus absoluut nie mag lezen)Dus ik zei neen ik ben hem thuis vergeten.Hij zei oke ik ga wel verderop in het ziekenhuis vanuit een telefooncel bellen.Ik dacht pieuw.Ma ik moest die smsjes verwijderen voor het geval da.Dus ik zei tegen mijn moeder en oom ik ga even iets halen vanuit het winkeltje.Ik liep dus zo en ondertussen probeerde ik dus al die smsjes te verwijderen.Ma wie kom ik tegen.ME BROER. :( Je hebt dus wel je telefoon bij je :kwaad: GE BENT ZEKER ALLES AAN HET WISSEN HE!Hij pakt mijn telefoon af en precies opda moment stuur mijn vriend mij een smsjes :S.Me broer WIE IS DIT!?? :stomp: waar anderen mensen bij waren.Hij heeft mijn telefoon afgepakt en simkaart afgepakt. :( Totda iemand ging bellen ofzo.Even later heeft mijn vriend dus gebeld toen ik met mijn ma en broer ik de auto zat.me broer zag een jongsnaam op het scherm.me broer WA MOET U VAN MIJ ZUSJE.ALS IK U NOG EEN KEER BELT OF IK ZIE U MET MIJN ZUSJE DAN :auw: hoe kom ik hier oot onderuit? de smoes van klasgenoot of collega zal denk ik nie werken bij hem. ewa ja het moest toch ooit uit komen ...

Benkiro
27-07-2004, 22:34
NEEEEEE!!!! Ben je helemaal besodemietert!!!!??? wat je ook vertelt niet vertellen dat ie je vriendje is(tenzij hij het al weet) Ik zei alleen: hou het liegen tot een MINI-MUM!!!!!

Benkiro
27-07-2004, 22:36
Origineel gepost door doenja_18 Geen vriendjes nemen:moe: Heeeeeeee, nou verpest je voor ons!!!! :kwaad:

crazy_TETOUANIA
27-07-2004, 22:37
Origineel gepost door Benkiro Heeeeeeee, nou verpest je voor ons!!!! :kwaad: hahaha

Siham_F
27-07-2004, 22:40
ik kan moeilijk de waarheid vertellen he

crazy_TETOUANIA
27-07-2004, 22:43
Origineel gepost door Siham_F ik kan moeilijk de waarheid vertellen he ga vooral nog meer liegen maakt die je oog nog blauwer

Benkiro
27-07-2004, 22:45

meeste meisjes dromen toch van een acteercarriere? nou, dit is je kans, meid! ACTEER ALSOF JE LEVEN ERVAN AF HANGT! :hihi:

Pagina's : [1] 2