Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde is......

Twinkelbrowneye
27-07-2004, 21:58

Liefde is altijd geduldig en goed. Ze is nooit jaloers. De liefde is niet opschepperig of verwaand. Ze is nooit onbeleefd of zelfzuchtig. Ze is niet gekrenkt en koestert geen wrok. De liefde schept geen behagen in andermans zonden maar, verheugt zich in de waarheid. Ze is steeds bereidt om te vergeven, te vertrouwen te hopen en te verdragen. Wat er ook komen zal. Wat is liefde toch mooi

Poesycat
27-07-2004, 22:00
Vind ik niet!!!! weet niet hoe het is om verliefd te worden :D

MocrowGirlBella
27-07-2004, 22:07
Origineel gepost door Twinkelbrowneye Liefde is altijd geduldig en goed. Ze is nooit jaloers. De liefde is niet opschepperig of verwaand. Ze is nooit onbeleefd of zelfzuchtig. Ze is niet gekrenkt en koestert geen wrok. De liefde schept geen behagen in andermans zonden maar, verheugt zich in de waarheid. Ze is steeds bereidt om te vergeven, te vertrouwen te hopen en te verdragen. Wat er ook komen zal. Wat is liefde toch mooi klopt niks van :moe: :hihi: Vooral dat laatste niet "wat is liefde toch mooi" :o

crazy_TETOUANIA
27-07-2004, 22:36
LIEFDE is : geziek waar door je weer hoofdpijn krijgt en daar door wort je chaggie en dan reageer je dat weer op mensen af die je helemaal niks gedaan hebben en als die het nie pikken heb je weer rusie dus LIEFDE is 1 al een PUIN HOOP

Schatjee
27-07-2004, 22:47

Origineel gepost door crazy_TETOUANIA LIEFDE is : geziek waar door je weer hoofdpijn krijgt en daar door wort je chaggie en dan reageer je dat weer op mensen af die je helemaal niks gedaan hebben en als die het nie pikken heb je weer rusie dus LIEFDE is 1 al een PUIN HOOP Ik doe niet aan liefde :D !

crazy_TETOUANIA
27-07-2004, 22:48
Origineel gepost door Schatjee Ik doe niet aan liefde :D ! ik ook niet meer

Schatjee
27-07-2004, 22:50
Origineel gepost door crazy_TETOUANIA ik ook niet meer `Goedzo meid !

crazy_TETOUANIA
27-07-2004, 22:51
Origineel gepost door Schatjee `Goedzo meid ! genoeg hoofdpijn gehad in mijn leventje

Schatjee
27-07-2004, 22:52
Origineel gepost door crazy_TETOUANIA genoeg hoofdpijn gehad in mijn leventje Ewa ja Leven is hard ;) ! Komt goed :)

crazy_TETOUANIA
27-07-2004, 23:03
Origineel gepost door ZooFree jaja poesje als ik je je melk geef elke ochtend als je door de voordeur hene komt lopen dan heb je zo een verliefde blik :D en de andere dames...liefde bestaat...zoek het niet...ech tallah brengt het vanzelf op je pad... ti amo... :Iluvu: daar zit wat in zoofree