Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meisjes en jongens die te verlegen zijn en zo veel kansen mislopen

Pagina's : [1] 2 3

new
27-07-2004, 19:52

ik vertel hier geen sprookjes maar ernst of het nu over liefde werk vrienden of andere zaken te verlegen mensen krijgen niets

Metalsiarachida
27-07-2004, 19:55
is waarrr

mocro_chicaaa
27-07-2004, 19:57
klopt ik ben niet verlegen new ik wil je krijg ik je nou :stout:

marocgirlnador
27-07-2004, 20:00
oww ja joh ik ben verlegen opheel veel gebieden en zal ik je wat seggen ik heb wat ik hebben wil:Dhamdoulilah

new
27-07-2004, 20:01

Origineel gepost door mocro_chicaaa klopt ik ben niet verlegen new ik wil je krijg ik je nou :stout: geen zotte praat en kom mijn topics niet verzieken anders ben ik kwaad we hebben het hier over verlegen tot heel verlegen mensen

mocro_chicaaa
27-07-2004, 20:03
Origineel gepost door new geen zotte praat en kom mijn topics niet verzieken anders ben ik kwaad we hebben het hier over verlegen tot heel verlegen mensen :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:

new
27-07-2004, 20:04
Origineel gepost door marocgirlnador oww ja joh ik ben verlegen opheel veel gebieden en zal ik je wat seggen ik heb wat ik hebben wil:Dhamdoulilah ewa dan ben ik blij voor jou maar veel anderen hebben niet wat zij willen hebben en verlegen zijn heel veel mensen maar je hebt een groep die nog meer verlegen is bijna inzich gesloten

Metalsiarachida
27-07-2004, 20:08
Origineel gepost door new geen zotte praat en kom mijn topics niet verzieken anders ben ik kwaad we hebben het hier over verlegen tot heel verlegen mensen en wa gebeurt err eigenlijk als new KwwaaaAAAAD is :confused:

Metalsiarachida
27-07-2004, 20:09
Origineel gepost door new ewa dan ben ik blij voor jou maar veel anderen hebben niet wat zij willen hebben en verlegen zijn heel veel mensen maar je hebt een groep die nog meer verlegen is bijna inzich gesloten ik soms als ik je nie ken en ik mag je niet dan droom ik in me hoofd en ben ik wegggg met me gedachte en soo je weeet toCh

Metalsiarachida
27-07-2004, 20:11
NeW je ben wel erggG Serieus EEe i nie goed e dan word je eerder grijssS

new
27-07-2004, 20:13
Origineel gepost door Metalsiarachida en wa gebeurt err eigenlijk als new KwwaaaAAAAD is :confused: kijk naar mijn avatar en je weet het ik kan heel scherp zien en heel precies de aanvaller lokaliseren en.........

new
27-07-2004, 20:14
Origineel gepost door Metalsiarachida ik soms als ik je nie ken en ik mag je niet dan droom ik in me hoofd en ben ik wegggg met me gedachte en soo je weeet toCh neen ik weet niet zeg maar op je gemak ik heb tijd ik wil verlegen mensen helpen

Metalsiarachida
27-07-2004, 20:15
en.... ?.

new
27-07-2004, 20:16
Origineel gepost door Metalsiarachida NeW je ben wel erggG Serieus EEe i nie goed e dan word je eerder grijssS moet ik hier gelijk een zotte lopen of wat zeg jij iets serieus

new
27-07-2004, 20:17

Origineel gepost door Metalsiarachida en.... ?. dat wil jij niet weten ewa...geen zotte praat op mijn topic

Pagina's : [1] 2 3