Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe herken je verwende jongens en meisjes

Pagina's : [1] 2

new
27-07-2004, 19:34

salaam ik ben new gelieve serieus te reageren anders mag je gewoon meevolgen hoe herken je verwende jochies en wat kun je eraan doen benjij zelf zo iemand die door papa en mama constant in de watjes wordt gelegd ewa..misschien heb ik een oplossing voor jou om je te bevrijden natuurlijk mogen ook niet verwende meisjes en jongens reageren

eYesha
27-07-2004, 19:39
rue_3: geef hem gelijk :goedzo:

Metalsiarachida
27-07-2004, 19:42
IK BEN da jongste thuiss enn dusssssss ben ik beter en mooier knapper liever slimmer enn kortommmmmmmmmmmmmmmmmmm I''m MISS-Perfect!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Huh????????????

new
27-07-2004, 19:43
Origineel gepost door rue_3 Verwend zijn is niets mis mee, hoe men ermee omgaat dat is de vraag. Daarbij staat verwend zijn niet gelijk aan arrogantie en verwaandheid. Nogmaals, het ligt eraan hoe men ermee omgaat. verwend zijn is verspilling als je zoveel speelgoed mag hebben en andere kinderen hebben maar 1 dat is verspilling als je je zaken krijgt die je niet direct nodig hebt dan is dat verspilling van geld en tijd en gezond verstand

new
27-07-2004, 19:47

Origineel gepost door rue_3 hmm.. dus verwennen is voor jou onlosmakelijk verbonden aan materialisme? Wat dacht je van verwennen met liefde & aandacht? juist hetzelfde ook verspilling alles wat teveel van het goede is is schadelijk en zo ook verspilling

new
27-07-2004, 19:54
Origineel gepost door rue_3 ok, je kraamt onzin uit. officieël benoemd tot Blaa v/d dag. is dat je antwoord zwak heel zwak je gaat ook naar de watercabine maar dat snap je niet natuurlijk fundering wil ik horen geen zotte praat

new
27-07-2004, 19:58
Origineel gepost door rue_3 Een ouder kan zijn/haar kind nooit teveel liefde en/of aandacht geven. Absoluut geen verspilling dus. zeker wel je lijkt of je nog veel op deze aardbol nog moet meemaken dat is de verkrachting van de opvoeding het teveel aan verwennerij doen teveel aandacht aan je kind(eren) geven teveel dat teveel dit

Tamqeyast
27-07-2004, 20:42
die gene wil ALTIJD GELIJKE hebben en doet kapsones van hmm gaat je nix aan bepaal ik zelf wel enso

new
27-07-2004, 20:45
Origineel gepost door rue_3 Hahah.. Sorry, maar daar ben ik totaal niet mee eens. Niks mis met je kinderen verwennen door middel van liefde & aandacht. normale aandacht is goed en belangrijk teveel aandacht is niet goed en bevorderlijk voor de ontwikkeling van het kind hij of zij zal altijd meer willen omdat deze het met zijn opvoeding heeft gekregen deze wereld is hard je kan beter je kinderen evenwichtig opvoeden dan teveel van dat en dit

DaNGeRouZLy
27-07-2004, 20:47
ik herkende sweet_bibi aan haar gedrag :o

new
27-07-2004, 20:47
Origineel gepost door Sweet_bibi die gene wil ALTIJD GELIJKE hebben en doet kapsones van hmm gaat je nix aan bepaal ik zelf wel enso inderdaad dat is één van de symptomen van een verwend kind

Geitje
27-07-2004, 22:14
Ik heb in een klas gezeten waar grootste gedeelte van die verwende drollen waren, en geloof mij nou maar. Dat soort mensen kan echt niet met tegenslag omgaan, omdat ze gewend zijn dat ze alles in de schoot geworpen krijgen. Als ze het een keer tegenzit, dan draaien ze helemaal door, alsof de wereld ten onder gaan. Bovendien moet je in deze maatschappij werken voor je geld, wil je iets bereiken dan moet je daar hard voor werken. Het is een hele verkeerde instelling te denken dat je kinderen alles maar moet geven wat ze willen, zo leren ze nooit waardevolle dingen te koesteren. Het is onzin te zeggen dat je je kinderen zoveel spullen en geld en weet ik het allemaal moet geven als blijk van liefde. Liefde schuilt niet in materiele voorwerpen, liefde schuilt in de harten van de mens en bovenal het allerbelangrijkste liefde koop je niet af door je kinderen heel veel speelgoed te geven. ( Om maar niet te spreken van de halve wereld die dood gaat aan hongersnoden, kinderen hebben opgezwollen buikjes van de honger. Hoe egoistisch kun je dan zijn?)

mologia
27-07-2004, 22:45
Het is niet verkeerd om je kinderen te verwennen doormiddel van liefde en aandacht beter teveel dan te weinig kunnen ze je teminste niks verwijten later! Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat je op de juiste manier je kinderen kan verwennen. Je moet namelijk consuqwent zijn! Liefde op zijn tijd aandacht op zijn tijd maar regels zijn regels dat kinderen op een gegeven moment niet misbruik gaan maken van de vele aandacht en liefde en denken dat ze je alles kunnen maken dusss :o Heel veeeeel liefde en aandacht en ook duidelijk en consuqwent zijn :zwaai:

flashia
28-07-2004, 10:58
Origineel gepost door new salaam ik ben new gelieve serieus te reageren anders mag je gewoon meevolgen hoe herken je verwende jochies en wat kun je eraan doen benjij zelf zo iemand die door papa en mama constant in de watjes wordt gelegd ewa..misschien heb ik een oplossing voor jou om je te bevrijden natuurlijk mogen ook niet verwende meisjes en jongens reageren ligt eraan op welke manier ze verwend worden, maar bijv. op een ge****te manier verwend zijn is echt zielig voor zo'n jongen of meisje hun zijn gewend dat alles voor hun gedaan wordt, en als het niet gaat zoals hun het willen, worden ze boos :rolleyes: verwende nesten, worden snel boos ze willen altijd hun zin

Safatjuh
28-07-2004, 12:39

Origineel gepost door new salaam ik ben new gelieve serieus te reageren anders mag je gewoon meevolgen hoe herken je verwende jochies en wat kun je eraan doen benjij zelf zo iemand die door papa en mama constant in de watjes wordt gelegd ewa..misschien heb ik een oplossing voor jou om je te bevrijden natuurlijk mogen ook niet verwende meisjes en jongens reageren iedereen zegt dat ik verwend en verwaand ben maar dat is echt nie zo :o me oom noemt me zelfs als bijnaam luxus :eek:

Pagina's : [1] 2