Bekijk originele versie : Help! Ik ga trouwen, maar ik moet afvallen!!
Manal_Taker3ast
07-05-2010, 16:52
Salaam dames,
Ik ga over ruim een maand trouwen, maar ik ben totaal niet tevreden met mijn lichaam. Ik weeg denk ik rond de 72 kilo, maar ik moet echt rond de 62 gaan wegen.
Ik ben zelf 1.67m.
Aub, welk dieet heeft snel effect? Misschien moet ik wel die pillen slikken?
Help me out!
Mijn dijen en buik zijn echt een probleem :confused:
Groetjes
M.
TAWAYIIGHETCHH
07-05-2010, 17:01
Ik kan je niet helpen meid.
Up! Inshallah val je snel af~!
Manal_Taker3ast
07-05-2010, 17:03
Ik kan je niet helpen meid.
Up! Inshallah val je snel af~!
Amien insha Allah, bedankt.
Alhamdoullilah
07-05-2010, 17:13
Cambridge?
Manal_Taker3ast
07-05-2010, 17:33
Cambridge?
Is dat met die shakes?
orientelqueen
07-05-2010, 18:09
ik zou modifast doen...
niks eten alleen wat er in die pakjes zit.
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel water drinke.
Manal_Taker3ast
07-05-2010, 18:38
modifast, dat is ook met melk ofzo..
Ik wil gewoon een dieet van normaal eten.. groenten, fruit etc.
:(
MevrouwDieetje
07-05-2010, 20:12
Veel sporten!!
Je kunt wel allerlei diƫten doen, maar sporten geeft het beste resultaat:goedzo:
Sporten zorgt niet alleen voor n strakker lichaam, maar werkt ook rustgevend. Je kunt er bv. al je agressie in kwijt en stress over de bruiloft..
Inshallah lukt het je.
Moge Allah (swt) jouw huwelijk zegenen!
Salaam dames,
Ik ga over ruim een maand trouwen, maar ik ben totaal niet tevreden met mijn lichaam. Ik weeg denk ik rond de 72 kilo, maar ik moet echt rond de 62 gaan wegen.
Ik ben zelf 1.67m.
Aub, welk dieet heeft snel effect? Misschien moet ik wel die pillen slikken?
Help me out!
Mijn dijen en buik zijn echt een probleem :confused:
Groetjes
M.
Bij mij helpt het als ik aan ramadan doe..dus mischien is een optie om niet veel te eten en veel water te drinken...dus neem een flesje van half litter en ieder x vult het in met water en drinkt t op..
Neem wel een ontbijt en probeer de lunch over te slaan dus niet eten en 's avonds licht maaltijd nemen en na acht uur niets eten..Dit gaat je zeker helpen als je het volhoudt.
En er zijn mensen die appelazijn in het water doen, het helpt ook met afvallen.
En Gember gekookt in het water en drinkt het op als thee...t helpt om vet te verbranden.
Su6
Ramadan doen lijkt me niet zo gezond want het verstoort een beetje je hele huishouding daar binnen :\
Zoals al word gezegd lekker veel gaan sporten en drie keer per dag eten en goed letten op wat je eet, je kan wel shakes en pillen gaan gebruiken maar je houd het langer vol als je gewoon je eet stijl verandert.
orientelqueen
08-05-2010, 00:21
modifast, dat is ook met melk ofzo..
Ik wil gewoon een dieet van normaal eten.. groenten, fruit etc.
:(
schat het is je bruiloft het is wel een beetje laat voor je groenten en fruit
gwn modifast doen meid of alleen groenten en kipfilet
liters water drinken....
je valt pas af als je rond de 750 kcal binnen krijgt en dat is niet zo gezond.
dus neem vitamine pillen! en zorg dat je dat wat je binnen krijgt veel vitamine bevat...
Mijn zusje woog 54 kg toen ze trouwde.....
WomanSecret
08-05-2010, 01:15
veel succes Meid!
hoop dat je afvalt
Als ik jou was zou ik elke avond gaan joggen
2,5 liter per dag water drinken
En alleen bij fruit en groenten houden en af en toe zalm of kipfile..
En ik denk dat je door de stress van het voorbereiden van je bruiloft al wat afvalt..
Denk niet dat je tijd neemt om nog aan eten te denken..
maaR laat ons weten meid hoe het ermee gaat...
groetjes N
Niksgunner_diva
08-05-2010, 01:27
cambridge snelste effect... Ben al meer dan 16 kilo afgevallen in een maand.. Als je snelle effect wil en dat in een maand tijd dan is cambridge de beste voor je. Met groente en al die dingen is geen optie want dat duurt te lang. .En by the way 16 kilo is zonder sporten dus met sporten?? is veel meer effect...
Rammetje
08-05-2010, 08:57
Je weet RUIM van tevoren je trouwdag dus waarom ben je niet veel eerder begonnen met op een gezonde manier af te vallen??!
Weet dat je hier niet om vraagt;maar je kan vanaf nu wel beginnen met afvallen door gezond te eten en veeeeeeeel water drinken en sporten.
Wee t uit eigen ervaring dat je door stress net voor je eigen bruiloft ook afvalt;) En een hele magere bruid is ook niet mooi he.
Succes meid
Manal_Taker3ast
08-05-2010, 12:03
Salaam,
Ik wist idd dat ik allang ga trouwen, maar het ergste is, is dat ik door de stress ben AANGEKOMEN!
Ik heb een keer voor de fun die cambridge dieet gedaan, maar ik weet nog dat die shake niet lekker was... majah wat wil je, het is een dieet haha.
Ik ben van plan om maandag te beginnen met cambridge, want mijn collega heeft het ook gedaan en het resultaat is echt verrassend.
En sporten erbij, want dat doe ik niet en meer water drinken.
Insha Allah helpt het..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.