Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sperm race

amused
27-07-2004, 17:33

Als je denkt alles gezien te hebben... het kan dus nog gekker! CDA wil komst 'spermashows' voorkomen Uitgegeven: 27 juli 2004 17:09 DEN HAAG - Het CDA is fel tegen de plannen van Endemol International om twee televisieprogramma's in het buitenland te maken met sperma in de hoofdrol. In 'Sperm Race' wordt gezocht naar de man met de beste kwaliteit sperma en in 'Make me a mum' is de hoofdprijs het zwanger maken van een vrouw. De CDA-Tweede-Kamerleden Atsma en Ormel zien er helemaal niets in. Ze vragen zich bovendien af of dergelijke programma's strijdig zijn met de Embryowet, waarin het commercieel gebruik van sperma en eicellen wordt verboden. Het CDA riep dinsdag dan ook het kabinet op te bekijken hoe Endemol tegengehouden kan worden. Jetzt am Fernsehen: kein Tier so fro wie mein Spermatozoo... :D

LadyBerkania
27-07-2004, 19:16
Origineel gepost door amused Als je denkt alles gezien te hebben... het kan dus nog gekker! Jetzt am Fernsehen: kein Tier so fro wie mein Spermatozoo... :D goor

rnaj
27-07-2004, 20:22
Origineel gepost door ZooFree :hihi: lachu :D ennuh kohi wat doe je mij na? ;) ZooFree, hoe bedoel je. :rolleyes: Laat jij je soms ook VOLPURREN :eek: Met dit soort opmerkingen moet je oppassen, je weet maar nooit wat men er van gaat denken :cool:

babyvanbelisma
28-07-2004, 09:04
Echt baaaahhhhhhh!!!!! En wie gaan naar dat soort programma's kijken: juist: perverts!!! Dan ga ik nog liever naar de bevalling zitten kijken.... Koh, wat een grappige plaatjes zijn dat!! :hihi:

nathalie2
28-07-2004, 09:23

Gelukkig verbiedt de wet in Nederland commerciele uitbuiting van eicellen en sperma (bron: Radio 1 journaal). We hoeven dus niet bang te zijn dat het hier op het scherm komt. Godzijdank hebben we hier ook publieke omroep.

rnaj
28-07-2004, 09:36
Origineel gepost door babyvanbelisma Echt baaaahhhhhhh!!!!! En wie gaan naar dat soort programma's kijken: juist: perverts!!! Dan ga ik nog liever naar de bevalling zitten kijken.... Koh, wat een grappige plaatjes zijn dat!! :hihi: Gadver, dat is pas smerig, De Bevalling, en niemand die rekening houdt met de emontionele schade die zo'n kind aan een openbare bevalling overhoudt....

babyvanbelisma
28-07-2004, 09:49
Nou weet je waar ik wel altijd naar kijk: Trauma: live in the ER. Dat is echt iets waar ik voor opblijf! Interessant, want je leert er altijd wat van...Maar dat vind ik toch wel wat anders als van die real tv programma's die alleen bestaan omdat ze sensatie naar zich toetrekken...