Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een mini vraagje

Pagina's : [1] 2

sweetnisrin
27-07-2004, 17:13

salaam iedereen, ik ben een marokaans meisje van belgie en heb sinds kort een vriend die uit nederland komt. ik zou graag willen weten hoe ik kan testen dat hij niet met mijn voeten speelt of zo want ik heb geen zin om als afval opzij gzet te worden? ik heb wel het gevoel dat hij anders is zeker anders dan de jongens idie je hier in mijn buurt hebt want dat zijn allemaal players, en hij is ook zo lief tegen me eerlijk gezegt vind ik nederlanders beter dan belgen maar moehiem ik wil weten of hij wel geschikt is voor mij diep in mijn hart hoop ik en denk ik het want hij si echt een schat maar toch wie kan me erbij helpen dikke kus :zwaai: 9

CharLie_Da
27-07-2004, 17:22
Dump hem .... want hij zal in nederland zeker wel een paar vriendinnetjes hebben die nederlandse marokkanen zijn players neem een lekkere boy uit belgie of marokko. succes

JustMeNadia
27-07-2004, 17:27
't Is wel haalbaar zo'n relatie,maar dan moet je elkaar 100% vertrouwen, zie hem vaak?

mocro_chicaaa
27-07-2004, 17:33
of hij met mijn voeten speelt :melig: sorry echt typisch belgisch :p

eYesha
27-07-2004, 17:38

:lol:..hahaah DUMPEN die handel die raltaie blijft niet lang in stand hoor geloof me...je ziet elkaar togk niet een thjsaa wat moet je nou met een marokaanse jonge in Nl als jij in belgie zit meisej gebruik je verstand voor dat je verstand jou gebruikt :hihi:

leeuwtje
27-07-2004, 17:49
selem sweetnisrin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! als 2 mensen om elkaar geven en van elkaar houden en goede relatie samen hebben,dan is het onzin om een persoon te laten testen!! ik weet je maakt je misschien zorgen dat hij je gaat belazeren of andere gekke dingen gaat doen,maar meid luister goed : een ralatie baseerd op vertrouwen als er geen vertrouwingsband tussen jullie is ,zal deze relatie nooit slagen! je moet iemand kunnen vertrouwen, en niet savonds als je in bed ligt denken,WAT ZAL HIJ NU WEER AAN HET DOEN ZIJN! tegenwoordig is het erg moelijk om mensen volledig te vertrouwen, maar als je deze relatie een toekomst wil geven moet je echt beginnen om hem te vertrouwen! ik hoop inshallah dat je hier wat aan hebt. en natuurlijk wens ik jullie veel geluk!!!!!!!!!!!!!!!!!!! thalay frasek!!!!!!!!!!!!!

eYesha
27-07-2004, 17:52
:jammer:..DUMPEN!!,...wat maak je haar nou wijz dumpen

JustMeNadia
27-07-2004, 17:52
Origineel gepost door leeuwtje selem sweetnisrin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! als 2 mensen om elkaar geven en van elkaar houden en goede relatie samen hebben,dan is het onzin om een persoon te laten testen!! ik weet je maakt je misschien zorgen dat hij je gaat belazeren of andere gekke dingen gaat doen,maar meid luister goed : een ralatie baseerd op vertrouwen als er geen vertrouwingsband tussen jullie is ,zal deze relatie nooit slagen! je moet iemand kunnen vertrouwen, en niet savonds als je in bed ligt denken,WAT ZAL HIJ NU WEER AAN HET DOEN ZIJN! tegenwoordig is het erg moelijk om mensen volledig te vertrouwen, maar als je deze relatie een toekomst wil geven moet je echt beginnen om hem te vertrouwen! ik hoop inshallah dat je hier wat aan hebt. en natuurlijk wens ik jullie veel geluk!!!!!!!!!!!!!!!!!!! thalay frasek!!!!!!!!!!!!! Klopt Als je een vriend zou hebben in Antwerpen, zou hij je evengoed kunnen bedriegen ... Je kunt iemand niet steeds controleren :zwaai: :belgie:

eYesha
27-07-2004, 17:53
NEE daarom heet ook zoeits DUMNPEN..!! PUNT :ego:...

JustMeNadia
27-07-2004, 17:54
Origineel gepost door eYesha NEE daarom heet ook zoeits DUMNPEN..!! PUNT :ego:... Waarom dumpen??

eYesha
27-07-2004, 17:55
DAT RALTIE houdt nooit stand liefe sgat..wat heeft het voor zin vertel mij dan?

JustMeNadia
27-07-2004, 17:59
Origineel gepost door eYesha DAT RALTIE houdt nooit stand liefe sgat..wat heeft het voor zin vertel mij dan? Dan kan geen enkele relatie standhouden, ik vind dat het niet uitmaakt vanwaar de jongen komt als het een bedrieger is dan blijft ie een bedrieger ... En lange-afstandrelaties lukken ZEKER !!

sweetnisrin
27-07-2004, 18:04
ik heb advies gevraagd gewoon om te weten hoe ik hem kan testen ik hou van hem hij vertrouwd mij en ik vertrouw hem en ik ga niks doen om dat te beschadigen en ik weet zeker dat hij dat ook niet gaan doen dus stopmet dat gel u l van dumpen en ik wil liever iemand van nl want de karakters van iemand van anterpen zijn heel erg

lady_khadija
27-07-2004, 18:08
misschien kan hij om je hand komen vragen ofzo?? en verloven? als jullie oud genoeg zijn dan....

eYesha
27-07-2004, 18:15

LUKKEN NIETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT....ja is goed het lukt..maar weet je dan dan heeft 3 4 relaties achter de rug ...een dat kan jij niet controleren!!!

Pagina's : [1] 2