Bekijk originele versie : Dertig grafstenen vernield in Gouda
GOUDA - Vandalen hebben afgelopen weekend dertig grafstenen op de Oude Begraafplaats aan de Prins Hendrikstraat in Gouda vernield. De grafstenen zijn volgens de politie met grof geweld neergehaald. Een aantal is daarbij onherstelbaar beschadigd.
De vernielingen werden zaterdag ontdekt. Vermoed wordt dat ze tussen vrijdag 12.00 uur en zaterdag 17.15 uur zijn gepleegd.
Naast nabestaanden hebben ook de Stichting Oude Begraafplaats en het wijkteam van bewoners in de Goudse wijk Korte Akkeren geschokt gereageerd. De politie heeft nog geen aanwijzingen binnengekregen die kunnen leiden naar de daders van de grafschennis.
Dinsdag werd ontdekt dat ook het houten kruis aan de Burgemeester Jamessingel ter nagedachtenis aan een verkeersslachtoffer ook is vernield.
Dan denk je eindelijk je rustplaats te hebben gevonden en dan krijg je dit!...
Origineel gepost door Noena
GOUDA - Vandalen hebben afgelopen weekend dertig grafstenen op de Oude Begraafplaats aan de Prins Hendrikstraat in Gouda vernield. De grafstenen zijn volgens de politie met grof geweld neergehaald. Een aantal is daarbij onherstelbaar beschadigd.
De vernielingen werden zaterdag ontdekt. Vermoed wordt dat ze tussen vrijdag 12.00 uur en zaterdag 17.15 uur zijn gepleegd.
Naast nabestaanden hebben ook de Stichting Oude Begraafplaats en het wijkteam van bewoners in de Goudse wijk Korte Akkeren geschokt gereageerd. De politie heeft nog geen aanwijzingen binnengekregen die kunnen leiden naar de daders van de grafschennis.
Dinsdag werd ontdekt dat ook het houten kruis aan de Burgemeester Jamessingel ter nagedachtenis aan een verkeersslachtoffer ook is vernield.
Dan denk je eindelijk je rustplaats te hebben gevonden en dan krijg je dit!... Eindelijk rust ?
alles goed met je :confused:
het begint pas als je in je graf ligt ,Noena :engel:
Origineel gepost door Elberfeld
Dan hoop ik niet dat a3ir later in mijn buurt wordt begraven.... http://www.cybique.com/JustinBookey/images/zombie.jpg
;) :zwaai: voor alle duidelijkheid Elberfeld
ik doeld op de laatste zin van Noena
wat die idioten doen is niet goed te praten :kwaad:
maar nu heb ik een vraag aan jouw
denk jij dat Sadam en Bush rust krijgen als ze in hun graf liggen?
ps.als jij der uit ziet als hier boven
is de kans gering dat ik naast jouw kom te liggen :D :zwaai:
Origineel gepost door a3ir
voor alle duidelijkheid Elberfeld
denk jij dat Sadam en Bush rust krujgen als ze in hun graf liggen?
[SIZE=3] :D :zwaai:
Ik denk dat die kans zowiezo al minimaal is..
Origineel gepost door Noena
Ik denk dat die kans zowiezo al minimaal is.. thank god :D :zwaai:
babyvanbelisma
28-07-2004, 10:10
Zieke mensen :jammer:
Elberfeld
29-07-2004, 08:24
Origineel gepost door a3ir
voor alle duidelijkheid Elberfeld
denk jij dat Sadam en Bush rust krijgen als ze in hun graf liggen?
is de kans gering dat ik naast jouw kom te liggen :D :zwaai:
BUsh na zijn dood rust? Hoewel het een prkikkelende gedachte is , om te denken dat Bush in de hel voor eeuwig naar Michael Moore-films zal moeten kijken, moet ik zeggen dat ik geen idee heb. Misschien dat dit plaatje een idee geeft.
http://weblogs.flamefew.net/jason/archives/zombie-georgew.jpg
BUsh na zijn dood rust? Hoewel het een prkikkelende gedachte is , om te denken dat Bush in de hel voor eeuwig naar Michael Moore-films zal moeten kijken, moet ik zeggen dat ik geen idee heb. Misschien dat dit plaatje een idee geeft.
http://weblogs.flamefew.net/jason/archives/zombie-georgew.jpg
Laura Bush zal zich wel elke morgen lam schriken:schreeuw: en hoe ziet Sadam der uit?
Elberfeld
29-07-2004, 10:43
We gaan zo gigantisch off-topic, maar als ik op een vriendelijk gestelde vraag het antwoord weet, dan kan ik a3ir niks weigeren natuurlijk:
http://benjerry.middlebury.edu/~dsanford/files/saddam_zombie2.jpg
Gelukkig heet dit forum niet 'marrokaanse kleine kinderen en actualiteiten', anders had ik nu wel een ban verdiend. :D
:zwaai:
GADVER, kan het niet iets netter.
Ik wordt er misselijk van....
Maar goed dan moet ik dit topic maar niet gaan lezen, zal ook niet meer gebeuren :(
Origineel gepost door Sanglier
We zijn hier in Nederland, wij doen niet aan barbaarse straffen. Wij doen niet aan barbaarse straffen :rolleyes:
hoe noem je dan iemand
die een ander het leven heeft ontnomen
en dan maar 3of4 jaar krijgt
is dat barbaars of niet.
Ps ze moeten levenslang geven
We gaan zo gigantisch off-topic, maar als ik op een vriendelijk gestelde vraag het antwoord weet, dan kan ik a3ir niks weigeren natuurlijk:
http://benjerry.middlebury.edu/~dsanford/files/saddam_zombie2.jpg
Gelukkig heet dit forum niet 'marrokaanse kleine kinderen en actualiteiten', anders had ik nu wel een ban verdiend. :D
:zwaai: thanks lieve schat :Iluvu:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.