Bekijk originele versie : Iraakse jongetje doodt 2 Kruisvaarders!! ALLAHU AKBAR!!
Iraqi Boy Hurls Grenade Kills Two Americans Friday Night.
Jul 26, 2004
By Muhammad Abu Nasr, Free Arab Voice
An Iraqi boy threw a hand grenade at a US Humvee after sunset on Friday. The vehicle, with a number of US invasion troops aboard, was parked on the main road in the town of al-Khalidiyah. Two of the troops were killed instantly. The boy escaped from the area.
The boy lobbed the grenade at the Humvee when it was parked just 8 meters from a grocer’s. Eyewitnesses told Mafkarat al-Islam’s correspondent in al-Khalidiyah that the local people’s curiosity was aroused when they observed the boy sitting far away from his young companions. Some thought the boy might be an orphan. In fact, however, he was observing the movements of US patrols in preparation for his attack.
American troops hunted for the small boy in vain, launching a massive campaign of house-to-house raids and searches in the area of the attack. The searches, however, turned up nothing..
MaarJong
27-07-2004, 14:35
de echte leeuwen van het huis van de Khilafa
Origineel gepost door Oranje_Leeuw
Hey
Hey SjeikhSpeare2 ,
Keur je dit nu goed ofzo?
Voor het geval je het nog niet wist.. In Irak is een oorlog bezig.
Weet je ook wat het betekent...oorlog?
Elkaar uitmoorden jaaa.. :rolleyes:
Origineel gepost door Oranje_Leeuw
Ja en in mijn mening gelden er zelfs in oorlog nog minstens ethische wetten.... JE LAAT GEEN KIND IEMAND NEERKNALLEN..... wat voor volk ben je dan.....
Maar andersom mag wel..
Get a life please.. :rolleyes:
tirelli_4us
27-07-2004, 16:51
Oranjeleeuw,
Doe toch niet zo dom man, er zijn inmiddels duizenden Irakezen gestorven en geen hond die daar over begint, in het westen krijg je nog steeds de TWO TOWERS te zien, inmiddels zijn er door Amerikaanse 'vergissingen' veel en veel meer doden gevallen (bruiloft die gebombardeerd werd e.d.) Jij bent in mijn ogen zo hypocriet en ziet alles van een kant!
Het grappige is dat het westen dat eeuwenlang elders in de wereld heeft gemoord het nu over normen een waarden heeft, de vrije wereld en nog meer van die onzin. In Algerije zijn er 1 miljoen mensen gedood tijdens de onafhankelijkheid, heb je die kutfransen weleens daarover gehoord? Die mensen zouden ook moeten voorkomen in Den Haag.
Hetzelfde geldt voor onze Nederlanders die het VOC helemaal ophemelen terwijl het gewoon een ordinaire roofbende was.
luis_in_de_pels
27-07-2004, 17:12
Origineel gepost door KohiNoor
De Amerikanen moeten gewoon opzouten daar. En Raihana, het is geen oorlog daar maar het afslachten van Irakeze burgers :( Ik kan eerlijk gezegd dat kind geen ongelijk geven.
En de laatste maanden worden de meeste Irakese burgers afgeslacht door(blunders van?) buitenlandse radicale moslims (al-Qaeda en Taliban gerelateerd) en door mensen die onder Saddam een leuk baantje hadden aan het ondrdrukken van het volk.
Het enige wat dit jochie bereikt heeft is dat de Amerikanen nu ook kleine jongetjes gaan zien als potentieel gevaar en dus als doelwit.
Nou nou, hoera hoera!!
Irakese stammen die de rest van het eigen volk uitmoorden, da's ook niet helemaal lekker, Iraanse jurken die de rest van het eigen volk onderdrukken, da's ook niet helemaal lekker, iemand zijn hoofd afsnijden is ook niet helemaal fris, Amerikanen die preventief 14.000 burgers in Irak doodknallen is niet lekker, Palestijnse tieners die dood willen zijn beetje gek net zoals Marokkaanse tieners die naar Tchetchenie op vakantie willen, het is allemaal niet normaal, zoals Al Aqsa willen opblazen beetje gek klinkt.
Maar om maar even on topic te blijven, als je ook maar beetje sympathie voelt voor een kind dat een raket afvuurt ongeacht de situatie, dan ben je mesjogge, dan heb je geen benul of gevoel voor wat een kind is. Als je daar dan Allahu akbar bij roept, dan ben je de duivel, dan spuug je op god, dan spuug je op het goede, dat god is.
zoekertje75
28-07-2004, 08:59
Origineel gepost door Raihana
Voor het geval je het nog niet wist.. In Irak is een oorlog bezig.
Weet je ook wat het betekent...oorlog?
Elkaar uitmoorden jaaa.. :rolleyes:
Tjaaa ik keur oorlog altijd af!! Heeft op geen enkel front totaal geen zin , om elkaar uit te moorden, dus ik vind het zeker niet goed als een kind door dit soort omstandigheden, ook nog een geprogammeerd wordt om te doden, en dat mensen er nog trots op zijn, schande!!
dit geld voor alle oorlogsvoerders in alle landen, zinloos geweld en zinvol geweld bestaat gewoon weg niet..
Maar ik begrijp dat jouw reactie spottend is bedoeld?
zoekertje75
28-07-2004, 09:04
Origineel gepost door tirelli_4us
Oranjeleeuw,
Doe toch niet zo dom man, er zijn inmiddels duizenden Irakezen gestorven en geen hond die daar over begint, in het westen krijg je nog steeds de TWO TOWERS te zien, inmiddels zijn er door Amerikaanse 'vergissingen' veel en veel meer doden gevallen (bruiloft die gebombardeerd werd e.d.) Jij bent in mijn ogen zo hypocriet en ziet alles van een kant!
Het grappige is dat het westen dat eeuwenlang elders in de wereld heeft gemoord het nu over normen een waarden heeft, de vrije wereld en nog meer van die onzin. In Algerije zijn er 1 miljoen mensen gedood tijdens de onafhankelijkheid, heb je die kutfransen weleens daarover gehoord? Die mensen zouden ook moeten voorkomen in Den Haag.
Hetzelfde geldt voor onze Nederlanders die het VOC helemaal ophemelen terwijl het gewoon een ordinaire roofbende was.
Ik ben geen westerse die eeuwenlang de wereld geterroriseerd heeft, maar veel wel, dat zal ik nooit ontkennen , maar dat is geen excuus om de debielen(wij dan) te imiteren wel toch, het is de bedoeling dat wij mensen er vooral van leren hoe het niet moet!!!
En diegene als ze nog leven die verantwoordelijk zijn voor boven genoemde daden zoude zeker gestraft moeten worden, nooit maar dan ook nooit oorlog en dit soort gevechten waarbij alleen maar verliezers zijn...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.