Bekijk originele versie : De keuze
mimi_tangaouia
08-12-2002, 16:32
welke keuze zou jij maken
stel je voor je gaat met een jongen/meisje om
je hebt hem/haar altijd wel leuk gevonden maar nu je wat met hem?haar krijgt ga je meer voor hem/maar voelen dan hij/zij voor jou
dus jou gevoelens zijn heftiger dan die van hem/haar
wat zou je dan doen
door blijven gaan met die relatie in de hoop dat zijn/haar gevoelens gaan groeien
of
kap je ermee voordat je je hartje ermee brand??
wat zou jij doen??
Loubnameknesia
08-12-2002, 16:34
Ik denk dat ik ervoor zou vechten want een nee heb je en een ja kan je krijgen. Als ik echt meer van hem voel dan hij voor mijn wordt het denk ik moeilijk voor me om hem los te laten dus ja ik zou ervoor vechten......
Bis kiss loubna :zwaai:
Hindaatje
08-12-2002, 16:36
Ik zou afstand nemen van die gene denk ik...Voordat het nog erger wordt..
Liefs hinda
mimi_tangaouia
08-12-2002, 16:36
Origineel gepost door Loubnameknesia
Ik denk dat ik ervoor zou vechten want een nee heb je en een ja kan je krijgen. Als ik echt meer van hem voel dan hij voor mijn wordt het denk ik moeilijk voor me om hem los te laten dus ja ik zou ervoor vechten......
Bis kiss loubna :zwaai:
maar je hebt ook een kans dat je alsnog alleen eindigt
mimi_tangaouia
08-12-2002, 16:38
Origineel gepost door Hindaatje
Ik zou afstand nemen van die gene denk ik...Voordat het nog erger wordt..
Liefs hinda
dat lijktmij ook de beste oplossing
Loubnameknesia
08-12-2002, 16:38
ja dat is zo maar ik ben koppig en denk altijd een nee heb je en een ja kan je krijgen. Kijk ik probeer het en als het nog steeds zo blijft dan maak ik er een einde aan, niet aan mezelf maar aan hem :hihi:
Nee grapje maar dan is het beter om te stoppen. De tijd om te stoppen dat voel je op een gegeven moment, denk ik
Loubna
Hindaatje
08-12-2002, 16:39
Origineel gepost door mimi_tangaouia
dat lijktmij ook de beste oplossing
oke dan :)
tetouani79
08-12-2002, 16:58
je kan toch er voor zorgen dat zijn hart gaat kloppen en toch bij elkaar blijven.
de engel is er weer :engel: :engel:
mimi_tangaouia
08-12-2002, 16:58
Origineel gepost door GEBROKEN
zorg altijd voor een backup :melig:
hahaha very funny hoor :boos:
Lady_moi
08-12-2002, 17:04
HIER BEN JE MIMI WEET JIJ HOE HET MET TARIK GAAT?HET IS DE LAATSTE TIJD ERG STIL ROND HEM.
:zwaai:
Lady_moi
zinalady
08-12-2002, 17:07
Hmmm moeilijke situatie......tjah heb je het idee dat hij minder voor jou voelt of is dat gewoon een feit? Want dat zijn 2 verschillende opties. Kijk als hij minder voor jou voelt dan zou ik zeggen girl je verdiend beter....en dan kan je hem beter met rust laten en dan zul je insallah ooit vinden die eralles zou doen om jou gelukkig te maken en die zal er dan ook helemaal voor gaan!
Maar als jij het idee hebt dat ie minder voor jou voelt maar dat hij dat nooit tegen jou heeft gezegd dan zou ik doorgaan en niet stoppen!
Girl laat hem zien dat je van hem houd en dan krijg je al snel een antwoord back....en dan zal je zien of hij ook helemaal voor jou gaat!
IK kan ook begrijpen dat als jij meer van iemand houd dan diegene van jou dat het een soort race gaat worden.....dat jij er alles aan wilt doen dat hij evenveel van jou gaat houden maar doe dan geen moeite en probeer zo iemand te vergeten.....of hou een goede vriendschap!!!!!!!
Bye :zwaai:
mimi_tangaouia
08-12-2002, 17:24
heey lady-moi
ik heb wat neergezet bij die topic van saidaaaaitje over lelijkerd!!
liefs mimi
xxTigerxx
08-12-2002, 17:27
doe wat je hart voelt meid....ik wil en kan je mn mening niet geven..
succes meid..
mimi_tangaouia
08-12-2002, 17:33
dank je wel xxtigerxx
xxTigerxx
08-12-2002, 17:41
Origineel gepost door mimi_tangaouia
dank je wel xxtigerxx
graag gedaan meid
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.