Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dank jullie wel !!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Chaimae
08-12-2002, 16:22

Toen ik voor het eerst op deze site kwam was het allemaal leuk en grappig. Ik zat meestal te dollen en als ik een hekel aan iemand heb dan begon ik gelijk te schelden. Tegenwoordig ben ik niet meer zo. Ik vind het nog steeds leuk om te dollen maar ik respecteer de meningen van andere personen. Schelden doe ik niet meer want dat vind ik nutteloos. Dat heb ik allemaal aan de leden hierzo te danken. Ik heb veel van de mensen hierzo geleerd. In het begin vond ik het maar allemaal nep hierzo maar toen ik andere leden wat beter leerde kennen heb ik veel geleerd. Jullie zullen vast denken dat ik maar dom zit te lu.llen maar ik ben erg jong en leer nog steeds heel veel. Van mijn familie en op school, maar ook van de mensen hierzo. Van de kleinste en simpelste reactie leer ik erg veel. Dus daarom wilde ik al die lieve leden zeggen dat jullie allemaal moeten dorgaan met wat je hier doet. Ik hoop dat ik later ook iemand wat zal leren. Dat zat in mijn hoofd en ik wilde dat jullie het weten. :) :Iluvu:

Yassir23
08-12-2002, 16:24
iedereen valt wel eens ..blij dat ik het niet meegemaakt heb.. :D

Loubnameknesia
08-12-2002, 16:24
You go girl!!! Loubna

Hindaatje
08-12-2002, 16:25
Hahaha...goed gezegd meid...Ik herinner me die tijd nog wel ;) Boussa Hinda

Chaimae

Origineel gepost door Yassir23 iedereen valt wel eens ..blij dat ik het niet meegemaakt heb.. :D wie is gevallen :confused: :D

Lady_moi
meisje dit is maar internet aub seg...

RaZer
08-12-2002, 16:26
Origineel gepost door chemie Toen ik voor het eerst op deze site kwam was het allemaal leuk en grappig. Ik zat meestal te dollen en als ik een hekel aan iemand heb dan begon ik gelijk te schelden. Tegenwoordig ben ik niet meer zo. Ik vind het nog steeds leuk om te dollen maar ik respecteer de meningen van andere personen. Schelden doe ik niet meer want dat vind ik nutteloos. Dat heb ik allemaal aan de leden hierzo te danken. Ik heb veel van de mensen hierzo geleerd. In het begin vond ik het maar allemaal nep hierzo maar toen ik andere leden wat beter leerde kennen heb ik veel geleerd. Jullie zullen vast denken dat ik maar dom zit te lu.llen maar ik ben erg jong en leer nog steeds heel veel. Van mijn familie en op school, maar ook van de mensen hierzo. Van de kleinste en simpelste reactie leer ik erg veel. Dus daarom wilde ik al die lieve leden zeggen dat jullie allemaal moeten dorgaan met wat je hier doet. Ik hoop dat ik later ook iemand wat zal leren. Dat zat in mijn hoofd en ik wilde dat jullie het weten. :) :Iluvu: je leert ons al wat hoor!! Leeftijd zeg niet alles!! :D

Hindaatje
08-12-2002, 16:27
Origineel gepost door lady_moi meisje dit is maar internet aub seg... :rolleyes:

Cina
08-12-2002, 16:28
Origineel gepost door chemie Toen ik voor het eerst op deze site kwam was het allemaal leuk en grappig. Ik zat meestal te dollen en als ik een hekel aan iemand heb dan begon ik gelijk te schelden. Tegenwoordig ben ik niet meer zo. Ik vind het nog steeds leuk om te dollen maar ik respecteer de meningen van andere personen. Schelden doe ik niet meer want dat vind ik nutteloos. Dat heb ik allemaal aan de leden hierzo te danken. Ik heb veel van de mensen hierzo geleerd. In het begin vond ik het maar allemaal nep hierzo maar toen ik andere leden wat beter leerde kennen heb ik veel geleerd. Jullie zullen vast denken dat ik maar dom zit te lu.llen maar ik ben erg jong en leer nog steeds heel veel. Van mijn familie en op school, maar ook van de mensen hierzo. Van de kleinste en simpelste reactie leer ik erg veel. Dus daarom wilde ik al die lieve leden zeggen dat jullie allemaal moeten dorgaan met wat je hier doet. Ik hoop dat ik later ook iemand wat zal leren. Dat zat in mijn hoofd en ik wilde dat jullie het weten. :) :Iluvu: I say it again: I'm so proud of you! Je bent enorm veranderd: Je schrijft 'beter' qua interpunctie én qua inhoud ;) Heel goed :goedzo: En je bent heel wijs voor je leeftijd ;) Love U! Kus, Cina

RaZer
Origineel gepost door lady_moi meisje dit is maar internet aub seg... is dit een grap???

Chaimae
Origineel gepost door Hindaatje Hahaha...goed gezegd meid...Ik herinner me die tijd nog wel ;) Boussa Hinda ahahhaahhahaha we zochten samen slachtoffers :D

Hindaatje
08-12-2002, 16:29
Origineel gepost door chemie ahahhaahhahaha we zochten samen slachtoffers :D SSSSStttttt...niet doorvertellen :D

Chaimae
08-12-2002, 16:30
Origineel gepost door lady_moi meisje dit is maar internet aub seg... dat zei ik eerst ook :)

Chaimae
08-12-2002, 16:31
Origineel gepost door RaZer je leert ons al wat hoor!! Leeftijd zeg niet alles!! :D :) :D

Chaimae
08-12-2002, 16:32

Origineel gepost door Cina I say it again: I'm so proud of you! Je bent enorm veranderd: Je schrijft 'beter' qua interpunctie én qua inhoud ;) Heel goed :goedzo: En je bent heel wijs voor je leeftijd ;) Love U! Kus, Cina :Iluvu: Ik hoop dat we hier over 5 jaar nog samen zitten :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6