Bekijk originele versie : Contact is er niet meer
doha_ahod
27-07-2004, 11:26
Stel wat zou jij doen als je een hele lange relatie hebt.......................en vervolgens is die zonder redenen dan ook verbroken..............je hoort op de ene op de andere dag helemaal niks van hem...................
Wat zal jij doen en wat gaat er dan als.............eerst door je heen.....................
Hajar1979
27-07-2004, 11:28
Die woellah al Haram heeft mij geflashed!!!!!! :kwaad:
doha_ahod
27-07-2004, 11:30
Origineel gepost door Hajar1979
Die woellah al Haram heeft mij geflashed!!!!!! :kwaad:
Maar je zal het daar erbij laten of ga je nog wat ondernemen.............want natuurlijk gaat niemand jou dit flikken................
doha_ahod
27-07-2004, 11:31
Origineel gepost door crossroad
kill his family
als hem dat niet terug doet komen dan weet ik het niet
disclamer: is een joke
Familie buiten beschouwing houden................sokran................... :)
vrouwdesvrouwen
27-07-2004, 11:35
kan jij hem nog wel bereiken?? want het kan natuurlijk ook zo zijn dat er iets ergs is gebeurd ofzo...ik zou in ieder geval niet rusten voordat ik zou weten waarom het contact is verbroken en of hij uberhaupt nog leeft enz.
doha_ahod
27-07-2004, 11:36
Origineel gepost door Miss_Magrebia
Gewoon erbij laten, als hij je wil spreken neemt hijwel contact met je op!
Oke die mogelijkheid............heb je ook nog.............. :)
doha_ahod
27-07-2004, 11:37
Origineel gepost door vrouwdesvrouwen
kan jij hem nog wel bereiken?? want het kan natuurlijk ook zo zijn dat er iets ergs is gebeurd ofzo...ik zou in ieder geval niet rusten voordat ik zou weten waarom het contact is verbroken en of hij uberhaupt nog leeft enz.
Dit gaat niet over mij.........................oke................ik zeg stel............... :)
Oke dus je zal door gaan tot je iets weet..............maar hoe kom je daar dan achter wat er is........................ ;)
Hajar1979
27-07-2004, 11:39
Origineel gepost door doha_ahod
Maar je zal het daar erbij laten of ga je nog wat ondernemen.............want natuurlijk gaat niemand jou dit flikken................
Kijk dat zou mijn eerste reactie "denk ik"zijn geweest....en tuurlijk gaat overkomt mij dat niet :D ;)
Maarree ff serieus..Als ik van de ene dag op de ander helemaal niets meer hoor en we hebben een lange relatie......jeetje, ik zou echt gaan bellen als een gek, ...en dan is het niet omdat ik zehma ONGERUST ben ofzo, f.ack him, maar meer uit woede en boosheid waarom hij niets van zich laat horen!!!!
vrouwdesvrouwen
27-07-2004, 11:40
als jij zijn naam achternaam en geboortedatum weet kan je overal achterkomen.....
doha_ahod
27-07-2004, 11:42
als jij zijn naam achternaam en geboortedatum weet kan je overal achterkomen.....
o wacht wacht...........:haha:...............ik moet wel iemand opsporen..............een vriendin die ik kwijt ben geraakt................we waren goede vriendinnen maar op een gegeven moment is zij verhuist naar tilburg.............hoe doe je dat.............iemand opsporen..........:hihi:
doha_ahod
27-07-2004, 11:43
Origineel gepost door Hajar1979
Kijk dat zou mijn eerste reactie "denk ik"zijn geweest....en tuurlijk gaat overkomt mij dat niet :D ;)
Maarree ff serieus..Als ik van de ene dag op de ander helemaal niets meer hoor en we hebben een lange relatie......jeetje, ik zou echt gaan bellen als een gek, ...en dan is het niet omdat ik zehma ONGERUST ben ofzo, f.ack him, maar meer uit woede en boosheid waarom hij niets van zich laat horen!!!!
:haha: jah je zal echt gek gaan worden denk ik................maar en wat als zijn gsm uit staat :o en je weet niet hoe je hem dan kan gaan bereiken....................dan zal ik geloof ik dat je dan nog gekker gaat worden of niet...............................
vrouwdesvrouwen
27-07-2004, 11:44
0900-8844 :D
doha_ahod
27-07-2004, 11:51
0900-8844 :D
En wat is dat dan voor een nr........................... :D
Jij gekkie :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:
doha_ahod
27-07-2004, 11:51
Origineel gepost door dhc_creww
lekker voor je
eigen schuld dikke buik
Wie heeft het hier over mij...............mensen moeten leren lezen voordat ze gaan reageren...............er staat STEL
Hajar1979
27-07-2004, 11:56
Origineel gepost door doha_ahod
:haha: jah je zal echt gek gaan worden denk ik................maar en wat als zijn gsm uit staat :o en je weet niet hoe je hem dan kan gaan bereiken....................dan zal ik geloof ik dat je dan nog gekker gaat worden of niet...............................
Awilie.....dan word ik niet allee maar gek...KNETTER GEK......Ik ben dan niet meer voor reden vatbaar.....jaaahhh wat doe je dan? als mogelijk kanalen heb je geprobeerd maar tevergeefs........Jah word dan maar GEK in je eentje........ERUGGG!!!! :stomp:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.