Bekijk originele versie : Wij zijn op zoek naar ervaringsverhalen GGZ.
Beste leden,
Voor een nieuw te starten project zijn wij op zoek naar leden die ervaring(en) hebben met de GGZ en hun verhaal hierover met ons zouden willen delen. Dit kan indien gewenst uiteraard anoniem. Wij willen een informatieve site samen met de GGZ opzetten over psychische gezondheid, middelengebruik en zorg en de culturele vraagstukken die hiermee samenhangen.
Indien je hieraan mee zou willen werken kan je contact met mij opnemen via jasmina@marokkomedia.nl. Als je daar je contactgegevens achterlaat dan zal ik z.s.m. contact met je opnemen.
Groeten,
Jasmina
AbouRfissa
06-05-2010, 14:01
wat is GGZ ??
wat is GGZ ??
Geestelijke gezondheidszorg en verslavingszorg in Nederland :goedzo:
AbouRfissa
06-05-2010, 14:20
Ok , ik heb hamdoulilah niks , ben wel verslaafd aan mijn vrouwtje (lees pc) , moet ik me dan ook aanmelden voor verslavingszorg ?? :o
Ok , ik heb hamdoulilah niks , ben wel verslaafd aan mijn vrouwtje (lees pc) , moet ik me dan ook aanmelden voor verslavingszorg ?? :o
Ik denk dat het wel goed komt met jou :hihi:
AbouRfissa
07-05-2010, 02:54
Ik denk dat het wel goed komt met jou :hihi:
Inchalah meid
aww z3ma helft van de marokkanen is psycho en niemand die zich aanmeldt ???
safi is ons volk genezen ?? hhhahah
Jidjies_N_Asl
07-05-2010, 12:11
Ik heb een minor gevolgd over GGZ. Heb dus wel een aantal ervaringsverhalen op papier staan van mensen die een gastcollege kwamen verzorgen.( Ze zijn denk alleen geen lid van m.nl:hihi:) Als jullie iets met die verhalen kunnen, laat het weten!
Succes!
hai,
Klinkt intressant.
Ik ben zelf werkzaam in de verslavingszorg en psychiatrie, ik heb heel wat ervaringen die ik wel wil delen. En ben zeker bereid om aan verbeteringen te werken in de GGZ. Is in al die jaren vooruit gegaan maar het kan beter!
Heb vooral kennis en ervaring van comorbiditeiten, missien heb je hier wat haan, laat me maae weten
Meiden, ik heb jullie gepmd :goedzo:
Dessert_Rose
11-05-2010, 00:39
Ik heb er nooit gewerkt.
Maar ik ben wel een client.
Heb je daar wat aan???
Ja we zijn juist op zoek naar ervaringsverhalen van cliƫnten! Ik ga je pm-en meid :goedzo:
berkania_h_k
14-05-2010, 00:32
Ik heb zelf een half jaar stage gelopen in het GGZ delftland,was voor mij een leuke en vooral leerzame periode,je had verschillende patienten met verschillende stoornissen.Ik heb wel genoeg gezien en verhalen van patienten dus kan wel wat vertellen.
Verpleegster
18-05-2010, 15:44
ik werk in een ggz maar wel in Belgiƫ
groetjes :)
Ik heb Bij RIAGG Zuid-Oost gewerkt:o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.