Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Op zoek naar een huurhuis in Molenwijk (Laakkwartier te Den Haag).

OkOk
06-05-2010, 00:52

Salaam alaikoem, wij wonen in Den Haag en willen graag verhuizen naar Laakkwartier (Molenwijk) om dichter bij familie te wonen. Alleen is het heel moeilijk om daar een woning te vinden, dus probeer ik het via deze manier voor een eventuele woningruil. Wij wonen in de Leyweg, vlakbij het centrum, ong. 5 min. lopen ernaar toe. Er zijn daar alle winkels, van supermarkten (Jumbo en Hoogvliet) tot aan de kledingwinkels, drogisterijen noem maar op. En een Marokkaanse slagerij genaamd "Mobarek", is hier om de hoek en dus erg handig voor ons als moslims (ook voor niet-moslims). Tramhaltes zijn ook hierachter. Het is een hele gezellige buurt. Er zijn 2 basisscholen in de buurt. Een hele grote achtertuin met een speeltuin. De woningzelf is een 3-kamer woning, de woonkamer is vrij groot, past bijvoorbeeld prima een eettafel in de hoek, er zijn 2 balkons en er zijn 2 bergingen wat heel handig is. Verder maakt het mij niet zoveel uit wat voor een woning jij hebt, zolang het maar in Molenwijk (in Laakkwartier) is. Wil je meer weten? Dan mag je me altijd PMen en zal insha Allah z.s.m. beantwoorden. Alvast bedankt!