Bekijk originele versie : opgelet meiden dit keer over de jongens!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
DINIM3AK
08-12-2002, 15:25
jongens zijn niet te vertrouwen!
als ik dit laat dan wort ik natuurlijk alleen maar aangevallen.
ik bedoel als het om de relatie's gaat, en niet alle jonens maar de meeste dan!
meiden geloof niet in alle praatjes van de jongens, ze kunnen je van alles beloven, zodat ze van de meiden kunnen genieten. en als het zover is dat ze moeten trouwen dan willen ze een meid die nooit een vriend heeft gehad, en sommige gaan uit marokko een meid halen, en sommige nemen een andere meid uit nederland.
en ik lees hier heel veel die 2 jaar 5 jaar relatie hebben.
dat is zeker fout. ik geloof eerder in korte relatie dan de lange relatie.
maar relatie voor het huwelijk is haraam.
Hindaatje
08-12-2002, 15:26
Ga spelen jij...met je achterlijke theorie..
Lady_moi
08-12-2002, 15:28
hinda hij waarschuwt alleen
DINIM3AK
08-12-2002, 15:32
Origineel gepost door Hindaatje
Ga spelen jij...met je achterlijke theorie..
tuurlijk hoeveel heb je gehad?
jij vindt het wel heerlijk !!
elke dag een ander!!
dit is niet voor je soort maar voor andere soort meiden die de relatie serieus nemen!!
niet voor h.o.e.ren
Loubnameknesia
08-12-2002, 15:32
Ik ben het met je eens Dini. Want ik ken zat meisjes die een realtie hebben met hun vriend (lange realtie) toch de dag komt wanneer ze krijgen wat ze eigen willen. Ze willen hun eerste zijn en dan krijgen ze hun zin omdat de dames denken dat ze met hun gaan trouwen. Dan zeg ik vaak meid doe het niet want als hij echt van je houdt dan wilt hij best wachten maar nee hoor ze doen hun eigen zin en dan opeens GEDUMPT. Waar blijft dan die praatjes van trouwen en ect. alles is verloren. Maar de jongens vergeten 1 ding " wat jij nu doet met meisjes, komt er een dag dat het bij je eigen dochter gebeurt en dan mag jij helaas treuren"
Loubna
Origineel gepost door DINIM3AK
jongens zijn niet te vertrouwen!
als ik dit laat dan wort ik natuurlijk alleen maar aangevallen.
ik bedoel als het om de relatie's gaat, en niet alle jonens maar de meeste dan!
meiden geloof niet in alle praatjes van de jongens, ze kunnen je van alles beloven, zodat ze van de meiden kunnen genieten. en als het zover is dat ze moeten trouwen dan willen ze een meid die nooit een vriend heeft gehad, en sommige gaan uit marokko een meid halen, en sommige nemen een andere meid uit nederland.
en ik lees hier heel veel die 2 jaar 5 jaar relatie hebben.
dat is zeker fout. ik geloof eerder in korte relatie dan de lange relatie.
maar relatie voor het huwelijk is haraam.
omgekeerd kan het ook..
Ofterwijl neem jongens en meisjes niet apart.
Maak gewoon een topic waar je iedereen waarschuwt.
Hindaatje
08-12-2002, 15:35
tuurlijk hoeveel heb je gehad?
jij vindt het wel heerlijk !!
elke dag een ander!!
dit is niet voor je soort maar voor andere soort meiden die de relatie serieus nemen!!
niet voor h.o.e.ren
Ik vind het wel heeeeeeeeeeel knap van jouw,je kent me niet eens,maar je weet wel watvoor 'soort' ik ben...damnzz....i'm proud of you :jammer:
Lady_moi
08-12-2002, 15:36
ja jammer dat sommigen niet denken dat het ook hun zus ofzo kan gebeuren ik kan 1 ding zeggen doe gewoon niks haraams.
lah yehfed alle meisjes
:zwaai:
Lady_moi
Origineel gepost door RaZer
omgekeerd kan het ook..
eerste keer dat ik het zeg;maar je hebt gelijk!!!! :)
DINIM3AK
08-12-2002, 15:36
Origineel gepost door RaZer
omgekeerd kan het ook..
lieve razer,
ik heb genoeg topic's over meiden geopend en ik heb het zovaak gezegd dat ze niet te vertrouwen zijn etc, en je hebt een paar zeker wel gezien.
nu over jongens.
Maar stel je voor je hebt een relatie.....al 3 jaar, Zij nog niet verloofd maar willen wel trouwen etc. Maar dan kom je er achter dat hij toch niet de ware voor je is............. wat doe je dan......Dus maak je het uit en gaan allebei verder met je leven, is het dan nog steeds slecht????????????? En wordt je dan nog steeds niet serieus genomen door de marokaanse jongens????????
Lady_moi
08-12-2002, 15:37
Origineel gepost door Hindaatje
Ik vind het wel heeeeeeeeeeel knap van jouw,je kent me niet eens,maar je weet wel watvoor 'soort' ik ben...damnzz....i'm proud of you :jammer:
Als je niks zinnigs zegt.Typ dan niks ok? Want je lokt blijkbaar ruzie uit.
Lady_moi
Loubnameknesia
08-12-2002, 15:39
What goes around comes around!!! That's all
:zwaai: Loubna
Hindaatje
08-12-2002, 15:40
Origineel gepost door lady_moi
Als je niks zinnigs zegt.Typ dan niks ok? Want je lokt blijkbaar ruzie uit.
Lady_moi
Ik denk dat jij me heel verkeerd begrijpt meid....Ohjah..net alsof er uit jouw toetsenbord iets 'zinnigs' uitkomt :rolleyes:
lieve razer,
ik heb genoeg topic's over meiden geopend en ik heb het zovaak gezegd dat ze niet te vertrouwen zijn etc, en je hebt een paar zeker wel gezien.
nu over jongens.
heb nooit gezegd dat ik het bij je vorige dingen eens was..
Ook daar had je in plaats van meiden jongens kunnen zetten.
Over het algemeen word de Islam steeds minder gepraktiseerd en niet alleen de meiden of alleen de jongens.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.