Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Me Vriendin Wil Dat Ik Haar Hand Vraag

Pagina's : [1] 2

APPELHOOFD
25-07-2004, 16:22

ZE WAS ME EX MAAR NU IS HET WEER EEN TIJDJE AAN..ZE ZEGT DAT WE ELKAAR AL LANG GENOEG KENNEN..EN HET TIJD IS TE VERLOVEN..MAAR KWIL NOG WACHTEN WAT MOET IK DOEN :(

L7hobi_zina
25-07-2004, 16:29
Jezelf ophangen :)

doha_ahod
25-07-2004, 16:29
Origineel gepost door APPELHOOFD ZE WAS ME EX MAAR NU IS HET WEER EEN TIJDJE AAN..ZE ZEGT DAT WE ELKAAR AL LANG GENOEG KENNEN..EN HET TIJD IS TE VERLOVEN..MAAR KWIL NOG WACHTEN WAT MOET IK DOEN :( Hou haar niet aan het lijntje..............als zij wil en jij nog niet dan moet je het haar vertellen..............en ga er niet om heen draaien................hou het bij zekerheid..................Want dit is wat de jongeren doen tegenwoordig................het meisje in onzekerheid laten.....................

APPELHOOFD
25-07-2004, 16:35
Origineel gepost door L7hobi_zina Jezelf ophangen :) :rolleyes: doha_ahod maar dan is ze misschien teleurgesteld :(

doha_ahod
25-07-2004, 16:38

Origineel gepost door APPELHOOFD :rolleyes: doha_ahod maar dan is ze misschien teleurgesteld :( Vertel haar de waarheid............alleen dan zal alles slagen............waarom teleurgesteld..............misschien wel.........maar je moet wel eerlijk blijven tegen haar en tegenover jezelf..................Vertel haar dat je er nog niet aan toe bent............het kan voor haar een schok zijn............maar voor jou een opluchting..............zo moet je het zien................Ga haar niks beloven wat je niet na kunt komen..............doe dat niet..............want dat zorgt voor onrust...............Allah zal je bijstaan als je eerlijk tegenover haar bent................echt broeder..................

BoubkerC
25-07-2004, 16:51
ey als je haar niet wil teleurstellen moet je het doen en als je je zelf niet wil teleurstellen doe je het niet je hebt keuze je doet je zelf pijn of haar maar je kan ook zeggen van volgend jaar gaan we verloven dan vraag ik haar dan het hand :stout:

APPELHOOFD
25-07-2004, 16:53
ik zeg gewoon dat ik even nog wil wachten :cool: ...maar ze word wel zeker me vrouw ..we hebben allebei get gevoel dat we voor elkaar gemaakt zijn..maar eerst orde op zaken stellen he :o

doha_ahod
25-07-2004, 16:55
Origineel gepost door APPELHOOFD ik zeg gewoon dat ik even nog wil wachten :cool: ...maar ze word wel zeker me vrouw ..we hebben allebei get gevoel dat we voor elkaar gemaakt zijn..maar eerst orde op zaken stellen he :o Goedzo.............eerst alles op zaken stellen............en als je weet dat het goed is dan ga je haar vragen................ ;)

BoubkerC
25-07-2004, 16:55
hou je mond jij ze is van mij :P is ze lekker :P

APPELHOOFD
25-07-2004, 16:56
Origineel gepost door BoubkerC hou je mond jij ze is van mij :P is ze lekker :P lekkerder dan je zus in ieder geval

BoubkerC
25-07-2004, 16:59
kan niet me zus is tot missworld gekozen en die zij tot miss hex

APPELHOOFD
25-07-2004, 17:01
Origineel gepost door BoubkerC kan niet me zus is tot missworld gekozen en die zij tot miss hex miss world voor gehandicapte??

doha_ahod
25-07-2004, 17:07
Origineel gepost door BoubkerC kan niet me zus is tot missworld gekozen en die zij tot miss hex Je hebt een leuke ondertekening................maak daar geen misbruik van...............hij is een broeder en beschouw hem als een broeder..................en praat niet slecht over hem.................

BoubkerC
25-07-2004, 17:17
iwa die hond ik maak grappen en hij gaat dan echt schelden ik trap zijn naar de hell als hij zo doorgaat

doha_ahod
25-07-2004, 17:22

Origineel gepost door BoubkerC iwa die hond ik maak grappen en hij gaat dan echt schelden ik trap zijn naar de hell als hij zo doorgaat hond.............allah heeft ons geen naam als hond gegeven maar als mens................als hij dat doet dan behoor jij als broeder hem te negeren...........of hem op zijn woorden te attenderen..............dit is niet hoe wij moslims met elkaar omgaan................ allebei jullie exucces aanbieden................want je weet maar nooit..............straks komen jullie elkaar tegen in het hiernamaals...........en dan...............hoe gaan jullie dan met elkaar om

Pagina's : [1] 2