Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : stijl haar

lady_khadija
25-07-2004, 15:36

salaam dames... ik heb een vraagje... kennen jullie misschien een cream dat het haar beschermt tegen de hitte van een stijltang?? laatst was hier een discussie over.... ben alleen vergeten dat merk op te schrijven... :zwaai:

Tamqeyast
25-07-2004, 16:58
bestaat ie dan:confused: wajouw moet nog veel leren:hihi:

lady_khadija
29-07-2004, 15:01
ja.. het bestaat... zo verbrandt je haar niet zo heel erg... kom op meiden!! weet niemand een product???

bentayeb_beauty
29-07-2004, 15:39
:confused: nee ken ik nie sorry

sam_schatje
29-07-2004, 18:34

ik gebruik zelf een fohn milk anti-haarbreuk en een haarserum liss intense beide van elvive l oreal en ik moet zeggen ik kan niet zonder meer bij mij helpt het echt heel goed :)

LieveMeisje
29-07-2004, 18:38
k gebruik mn haar een olijfolie...die is natuuur gezond voor je haar :D tjah t is wel stink maar heb scheitttttttttttttttttt aan mensne want t is mn haar doesss :ego: ps eerst styltang gebruiken daarna als ie klaar met stylen dan beetje met olijfolie aanbrengen...that it is!!!!! veeel succes...:zwaai:

haddiyah
30-07-2004, 20:10
assalamoe aleikoum Ik heb mijn haar laten stijlen niet met chi maar wat ik heb laten doen heet crystalizin. En ik stijl mijn haar ook met een haartang nog afentoe Weetje wat je haar goed beschermd dat ik een spray dat in een groen doorzichtig flesje zit het heet:Bingo.Het komt uit japan ik heb het gekocht bij mijn kapper:partners in hair in amsterdam het adres is:Nieuwe doelenstraat 3. Probeer het is het is echt super. en voor vragen kan je me nog altijd ff mailen. xxxx Hadiyyah

lady_khadija
31-07-2004, 21:40
Origineel gepost door sam_schatje ik gebruik zelf een fohn milk anti-haarbreuk en een haarserum liss intense beide van elvive l oreal en ik moet zeggen ik kan niet zonder meer bij mij helpt het echt heel goed :) die heb ik vandaag nog gekocht... ik heb die van elivive gehaald.... je had ook een spray ofzo... maar heb gewoon de duurste genomen.. die zal waarschijnlijk het beste zijn... nou, ik ben beniewd.... wat is trouwens een haarserum liss??

lady_khadija
31-07-2004, 21:41
Origineel gepost door LieveMeisje k gebruik mn haar een olijfolie...die is natuuur gezond voor je haar :D tjah t is wel stink maar heb scheitttttttttttttttttt aan mensne want t is mn haar doesss :ego: ps eerst styltang gebruiken daarna als ie klaar met stylen dan beetje met olijfolie aanbrengen...that it is!!!!! veeel succes...:zwaai: pff... vroeger deed ik zoveel olijfolie in mijn haar... gatver, je rook het echt... nou.. geen olijfolie meer voor mij.... :D

lady_khadija
31-07-2004, 21:42
Origineel gepost door haddiyah assalamoe aleikoum Ik heb mijn haar laten stijlen niet met chi maar wat ik heb laten doen heet crystalizin. En ik stijl mijn haar ook met een haartang nog afentoe Weetje wat je haar goed beschermd dat ik een spray dat in een groen doorzichtig flesje zit het heet:Bingo.Het komt uit japan ik heb het gekocht bij mijn kapper:partners in hair in amsterdam het adres is:Nieuwe doelenstraat 3. Probeer het is het is echt super. en voor vragen kan je me nog altijd ff mailen. xxxx Hadiyyah thnx meid.. ik zal het niet vergeten... ik heb er eentje gekocht... als die niet echt werkt ga ik ff bingo proberen... :zwaai:

niedra
01-08-2004, 12:27
het is iets met worthington te koop bij etos

Lady_moi
02-08-2004, 11:38
Ik gebruik nix want kheb al stijl haar van mezelf. Maar olijfolie is wel goed of amandelolie.