Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Are you truly happy?

cheetah
08-12-2002, 14:35

Ben jij nu gelukkig? Zo nee.. wat ontbreekt er dan? :zwaai: ik verveel me gewoon.. :D

SweetRose
08-12-2002, 14:36
ik mag ni klagen.... maar wij, mensen die genoeg hebben, klagen altijd...:rolleyes: :zwaai:

SakinaS
08-12-2002, 14:37
Origineel gepost door cheetah Ben jij nu gelukkig? Zo nee.. wat ontbreekt er dan? :zwaai: ik verveel me gewoon.. :D ik mag niet klagen :D

yasmijn
08-12-2002, 14:45
Origineel gepost door zin 'n midar ik mag ni klagen.... maar wij, mensen die genoeg hebben, klagen altijd...:rolleyes: :zwaai: gelijk heb je!!! :zwaai: niet dat ik klaag hoor ik mag niet klagen maar je hebt van die mensen..................

SweetRose
08-12-2002, 14:47

Origineel gepost door yasmijn gelijk heb je!!! :zwaai: niet dat ik klaag hoor ik mag niet klagen maar je hebt van die mensen.................. idd...:D ik heb altijd gelijk :o haha grapje...mooie avatar by the way :goedzo: :zwaai: en jij cheetah?!!

emsoem
08-12-2002, 14:48
ik mag niet klagen hoor :hihi: =emsoem=

yasmijn
08-12-2002, 14:48
dank je :) jij ook trouwens :D

SweetRose
08-12-2002, 14:51
Origineel gepost door yasmijn dank je :) jij ook trouwens :D dank u wel mivlouwtje :haha: :zwaai:

cheetah
08-12-2002, 15:05
Origineel gepost door zin 'n midar idd...:D ik heb altijd gelijk :o haha grapje...mooie avatar by the way :goedzo: :zwaai: en jij cheetah?!! ik denk zelf dat ik het ene moment gelukkiger ben dan het andere.. maar ja inderdaad we mogen niet klagen.. maar toch... ik ben echt van mening dat iedereens eigen problemen het ergst zijn.. :(

Loubnameknesia
08-12-2002, 15:09
Hamdoelilah ben ik gelukkig met alles wat ik heb. Soms zit het tegen en dan denk waarom maar dan zegt mijn moeder ' Loubna, God doet 1 deur dicht en opent andere deuren voor je open' dan denk ik ja God heeft die gedaan voor m'n eigen best wil en dan blijkt later dat het beter is waardoor ik weer helemaal in de wolken ben. Ik ben dankbaar met wat ik ben, met wat ik heb en alhamdoelilah. Big kiss loubna :rolleyes:

Lady_moi
08-12-2002, 15:10
Origineel gepost door cheetah Ben jij nu gelukkig? Zo nee.. wat ontbreekt er dan? :zwaai: ik verveel me gewoon.. :D wel zal ik nu eens beginnen met wat er ontbreekt dat is ..... haha mag niet klagen :D :zwaai: Lady_moi

cheetah
08-12-2002, 15:12
zozo.. iedereen is aardig gelukkig ;) alhamdoelilah.. waarom is er dan toch zoveel verdriet in this world?? :(

Loubnameknesia
08-12-2002, 16:22
Omdat je zelf gelukkig bent en de rest van de wereld niet is natuurlijk erg maar daar door ben je tevreden met wat je hebt en probeert zoveel mogelijk goeds te doen ( spreek voor mezelf uiteraard) Loubna