Bekijk originele versie : audi a3 bouwjaar 2004/2005/2006 BPM?
Dag allen,
Ik wil een auto invoeren vanuit Duitsland.
Het gaat om een audi a3 bouwjaar vanaf 2004 tot 2006
Heeft iemand een vergelijkbare auto ingevoerd?
Of enig idee wat dit gaat kosten??
Ik hoor het graag!
munt-thee
05-05-2010, 01:16
http://duitse-autos.nl/
http://www.autoweek.nl/bpmcalculator.php
dank je wel , ik had dat al geprobeerd ik kwam uit op 8000, dat kan toch niet kloppen? of wel?
munt-thee
05-05-2010, 01:38
aan bpm moet betalen ? dat kan niet
Dan vraag ik mij echt af hoe je dat hebt ingevuld bij die calculator, als je er 8000 uit krijgt.... :maf2:
Reken op bedrag tussen 1600-2200eur
Dan vraag ik mij echt af hoe je dat hebt ingevuld bij die calculator, als je er 8000 uit krijgt.... :maf2:
Reken op bedrag tussen 1600-2200eur
Aanied 3ad aanied 3ad :hihi:
als het 2200 euro zou zijn dan zou ik een gat in de lucht springen, dat klopt niet.
is er iemand die echt serieus weet wat de bpm is
als het 2200 euro zou zijn dan zou ik een gat in de lucht springen, dat klopt niet.
is er iemand die echt serieus weet wat de bpm is
Dus omdat jij geen gat in de lucht springt, klopt het bedrag niet? :maf2: Je hebt geen verstand, maar je weet wel dat 2200 niet klopt. :moe:
Je moet ook meer info geven, motor(inhoud,benz/diesel),uitvoering en bouwjaar.
Dus omdat jij geen gat in de lucht springt, klopt het bedrag niet? :maf2: Je hebt geen verstand, maar je weet wel dat 2200 niet klopt. :moe:
Je moet ook meer info geven, motor(inhoud,benz/diesel),uitvoering en bouwjaar.
Ik bedoel gewoon dat 2200 echt weinig is.
Dat kan toch niet waar zijn, ik hoor hier en daar veel hogere bedragen
Deze bijvoorbeeld:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?__lp=23&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=8&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2005-01-01&maxPrice=13001&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&id=130440160&pageNumber=1
Hahahahah.
Serieus hé :hihi: , valt jou echt niets op aan die advertentie? Ook al ben je een leek op auto gebied, een normaal mens zou gelijk zien dat deze advertentie van een oplichter is. :maf:
De prijs icm met kilometerstand en bouwjaar, dan zie ik een postcode van Berlijn, maar als land Roemenië, verder is de volgende A3 in de lijst bijna 2x zo duur....niet opgevallen?
Hahahahah.
Serieus hé :hihi: , valt jou echt niets op aan die advertentie? Ook al ben je een leek op auto gebied, een normaal mens zou gelijk zien dat deze advertentie van een oplichter is. :maf:
De prijs icm met kilometerstand en bouwjaar, dan zie ik een postcode van Berlijn, maar als land Roemenië, verder is de volgende A3 in de lijst bijna 2x zo duur....niet opgevallen?
Is wel belachelijk goedkoop ja, heb eerlijk gezegd niet naar de advertentie gekeken d8 zal wel een kapotte motor zijn of zo.
Advertentie diende meer als voorbeeld, voor de gegevens
Maar goed je hebt het blijkbaar drukker met mij beledigen dan daadwerkelijk to the point komen..
Ik heb allang antwoord gegeven op je vraag, het antwoord bevalt jou niet. Daar kan ik niets aan doen.
Sorry als ik je beledigd heb. :confused:
waarom zo een oude auto importeren ?
auto's in nl hebben met die leeftijd ook hun restwaarde bereikt, dus of je nou zo voordeliger bent met invoeren ?
In nl heb je ook nog is een waarde vermindering met een import auto
met een audi a3 2006 origineel nederlands krijg je zeker meer voor terug een gelijkwaardig model import auto. Dus ik zie het nut niet om een auto in NL in te voeren?
er zijn veel oplichters in duitsland kijk uit dat je word beroofd daar hahaha
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.