Bekijk originele versie : Mijn externe hardeschijf is kapot?
MusicFreako
05-05-2010, 00:10
Hij maakt een piepend geluidje alsof de telefoon overgaat. Hij doet dat steeds wanneer ik de stekker in de stopcontact steek en als ik de usb in mijn laptop steek dan pakt hij hem niet. Ik ga echt kapot ik heb vorige week heel mijn laptop leeg gegooid en alles op de schijf gezet ik heb er een muziekverzameling van 4 jaar op zitten en allemaal belangrijke werk bestanden etc..
Kan iemand mij gelukkig maken en zeggen dat het gemaakt kan worden..
APPIE_MOCROO
05-05-2010, 00:58
Meestal is de behuizing kapot, maar de interne harddisk niet.
Die interne harddisk die in de behuizing zit kan je loshalen en in je pc stoppen.
MusicFreako
05-05-2010, 01:21
Meestal is de behuizing kapot, maar de interne harddisk niet.
Die interne harddisk die in de behuizing zit kan je loshalen en in je pc stoppen.
Aan zo iets dacht ik ook maar ik weet niks zeker.. Het lampje gaat gewoon aan alleen hij maakt een ander geluidje en mijn laptop als zowel mijn pc pakken hem niet. Ik hoop incha alah dat je zo een gelijk heb en dat ik het donderdag gelijk kan laten maken.!!:goedzo:
APPIE_MOCROO
05-05-2010, 01:55
Je moet gewoon de hardeschijf die binnenin zit eruit halen, dus heel de buitenkant losschroeven.
er zit een harde schijf in, precies dezelfde als bij jou in de pc....
Bestanden kan je dan ( mits de hardeschijf nog goed is ) eraf halen....
munt-thee
05-05-2010, 14:26
heb je nog garantie?
APPIE_MOCROO
05-05-2010, 14:52
Vaak als de schijf kapot is, is hij nog wel aan te sluiten op Windows, alleen niet meer als Bootdisk bijvoorbeeld.
Garantie heb je niks aan, krijg je een nieuwe, maar ben je wel al je data kwijt.
sluit je hdd aan, wanneer je deze hebt los weten te krijgen uit de behuizing,
op een andere pc of laptop. Is eigenlijk heel simpel om dat te doen.
MusicFreako
06-05-2010, 13:53
sluit je hdd aan, wanneer je deze hebt los weten te krijgen uit de behuizing,
op een andere pc of laptop. Is eigenlijk heel simpel om dat te doen.
Ik ben ermee na een computer winkel gegaan en hij zei dat je hem in een nieuwe behuizing kan stoppen en als ik hem uit de oude had gehaald dan zou hij voor mij kijken of dat de schijf niet is beschadigd en toen ik na die gast ging liep hij voor leterlijk 10 sec na achteren en terug en zei hij die kan weg want hij is kapot.!!
APPIE_MOCROO
06-05-2010, 14:09
Ik zou hem toch eerst op je eigen computer aansluiten die hardeschijf, je weet maar nooit....
Vaak is alleen de kop kapot, die kan vervangen worden, door een zelfde type kop van een zelfde hardeschijf..... ( dus de data is dan nog gewoon goed )
Haal de hardeschijf los en stop hem in je eigen PC oid.
MusicFreako
06-05-2010, 22:16
Ik zou hem toch eerst op je eigen computer aansluiten die hardeschijf, je weet maar nooit....
Vaak is alleen de kop kapot, die kan vervangen worden, door een zelfde type kop van een zelfde hardeschijf..... ( dus de data is dan nog gewoon goed )
Haal de hardeschijf los en stop hem in je eigen PC oid. Ik vertrouwde die idioot ook niet dus ik heb de schijf los gekregen ik wilde hem op mijn laptop zetten maar dat was niet gelukt en ik heb het op mijn pc geprobeerd en ik kon maar niet vinden waar ik hem in moest klikken dus ik heb hem na wahed gast gebracht die woont in een dorpje naast mij en hij zou hem op zijn pc gooien en kijken of hij beschadigd is ofniet. Sahbi ik ben je erg dankbaar voor je hulp wallah!! :goedzo:
Ik heb vorige week alles van mijn laptop gegooid en ook uit de prullenbak verwijderd kan ik al die bestanden nog terug krijgen? Hij is nog niet geformateerd??
APPIE_MOCROO
07-05-2010, 01:32
Geen probleem broeder.
Soms kan je ze er alsnog vanaf krijgen ( als je schijf wordt herkend in de computer ), anders moet je naar een bedrijf wat je honderden euro's kost...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.