Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : MSN/Laptop probleem.

TarifeshT_LadY
04-05-2010, 23:52

Elke keer wanneer andere of ik ons aanmelden op MSN krijgen andere contactpersonen een link over facebook ofzo. Dit is volgens mij een virus? Mijn MSN loopt dan ook vast en vervolgens kan ik niet meer praten met andere contactpersonen. Wie weet hoe ik hier vanaf kom en of het ernstig is? Alvast bedankt!

Mourri
05-05-2010, 00:00
OUghti Leest u dit aandachtig door... http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1300503

TarifeshT_LadY
05-05-2010, 00:25
Dank je wel voor die topic. Ik heb alleen al wel een programma die geinstalleerd staat op deze laptop om geen virussen te kunnen krijgen. Dat is namelijk Norman. Is dit niet genoeg?

Mourri
05-05-2010, 00:30
Dank je wel voor die topic. Ik heb alleen al wel een programma die geinstalleerd staat op deze laptop om geen virussen te kunnen krijgen. Dat is namelijk Norman. Is dit niet genoeg? nee, aan te raden is om er een anti- spywarescanner en de SpywareBlaster erbij te doen...

TarifeshT_LadY
05-05-2010, 01:01

nee, aan te raden is om er een anti- spywarescanner en de SpywareBlaster erbij te doen... Oke. Dan zal ik deze ook downloaden. Shoekran voor je advies. Ben ik dan ook af van dat probleempje op MSN?

marocieboy
05-05-2010, 14:25
Oke. Dan zal ik deze ook downloaden. Shoekran voor je advies. Ben ik dan ook af van dat probleempje op MSN? Gebruik voor dat probleempje ook het programma ad-aware free. Ook te vinden in die topic. Grote kans dat het dan is opgelost. succes :)