Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 300 Belgen bekeerd tot moslim

Pagina's : [1] 2

LZN
25-07-2004, 12:20

300 voornamelijk katholieke Belgen hebben zich vorig jaar bekeerd tot de islam. Het gaat hier om zowel mannen als vrouwen. Dat heeft het Islamitisch Centrum in Brussel desgevraagd bekend gemaakt. Dit najaar worden er nog meer bekeringen verwacht. Het hoge aantal bekeringen komt vooral door alle media-aandacht voor de islam, hoewel mensen hierdoor niet altijd positief tegenover het geloof komen te staan. Mensen die zich tot moslim bekeren, moeten wel een geloofsverklaring afleggen. En zo zie je maar weer, elk nadeel heeft ook zo zijn voordeel... Ik wens deze mensen veel geluk met hun keuze en hoop dat ze de vrede en rust vinden die zij zoeken...

Raihana
25-07-2004, 12:36
Origineel gepost door totheloo zeker getrouwd met een moslim/ moslima? Je hart staat zeker in brand.. :zwaai: Even on-topic... Alhamdulillah... Heerlijke nieuws is dat... mij dag kan in ieder geval niet meer stuk.. :) Moge Allah ons leiden naar het juiste pad...amien

niniesrien
25-07-2004, 14:20
Origineel gepost door totheloo doe toch niet zo dom, raihana, er zijn gewoon een aantal marokkaanse meiden en jongens afgeknapt op import-partners, en die hebben een ras-belg/belgische gekozen, als levenspartner! Kijk, dat is vooruitgang! Immers, de motivatie om uit liefde voor je partner, diens geloof aannemen, lijkt me een veel betere motivatie en garantie voor een levenslange band, dan dat je trouwt met een partner uit Marokko, omdat de "familie" JOUW leven gebruikt, om iemand naar EUROPA te krijgen! kan jij ook wat nuttigs zeggen...................?

Deliana
26-07-2004, 02:20
Origineel gepost door Ononono Het zal zoals gewoonlijk wel weer gelogen zijn. Een groot zionistich complot, dat is wat we dagelijks in de media te horen en te zien krijgen. :D

Junkie
26-07-2004, 02:21

Origineel gepost door Corrie Kan er ook eens wat aardigs uit jouw mond komen wbt moslims, of ben je daar echt te verzuurt voor??????? Ik ga er voor het gemak even vanuit dat deze mensen de persoonlijke en bewuste keuze hebben gemaakt om moslim te worden en ik wens ze alle geluk van de wereld toe... Het is mooi om in volle overtuiging ergens voor te kiezen, ook als dat de islam is... Toch denk ik dat ie voor een groot deel gelijk heeft.

PrinsesNassira
27-07-2004, 09:50
Origineel gepost door Corrie 300 voornamelijk katholieke Belgen hebben zich vorig jaar bekeerd tot de islam. Het gaat hier om zowel mannen als vrouwen. Dat heeft het Islamitisch Centrum in Brussel desgevraagd bekend gemaakt. Dit najaar worden er nog meer bekeringen verwacht. Het hoge aantal bekeringen komt vooral door alle media-aandacht voor de islam, hoewel mensen hierdoor niet altijd positief tegenover het geloof komen te staan. Mensen die zich tot moslim bekeren, moeten wel een geloofsverklaring afleggen. En zo zie je maar weer, elk nadeel heeft ook zo zijn voordeel... Ik wens deze mensen veel geluk met hun keuze en hoop dat ze de vrede en rust vinden die zij zoeken.. Macha Allah!!!!!!!!!!!!! Incha Allah zullen er meer volgen.... :zwaai:

babyvanbelisma
27-07-2004, 13:03
alhamdulileh!! Er mogen inderdaad snel meer mensen volgen. En ik hoop dat ze insh'Allah gelukkig worden met de islam!

babyvanbelisma
27-07-2004, 13:14
Origineel gepost door The_Kwizatz Komop Corrie, ik denk dat Totheloo in heel veel gevallen gelijk heeft met deze opmerking. Iemand die bewust een persoonlijke keuze maakt voor de islam in een vrij land is toch niet goed bij zijn hoofd (en als je vrouw bent gewoon knettergek!). En laten ze dan ook gelijk naar Iran verhuizen als ze er bewust voor kiezen, want dan wil je toch niet in een democratie leven (=haram) met alle door de eeuwen heen verworven rechten! Maar jij vindt het mooi als je bewust kiest om de menselijke ontwikkeling 1400 jaar terug te zetten?? Ik vind dat diep triest! Devolutie heet dat! Geen gevaarlijker/dommer mens dan hij/zij die niet met rede, feit of bewijs van zijn/haar ongelijk kan worden overtuigd! Dit is jouw mening, maar die hoeft niet door iedereen gedeeld te worden, vergeet dat niet! Wie zegt dat je knettergek bent? Jij kent de Islam niet goed genoeg om hierover te oordelen want een vrouw is juist heel goed af in de islam (praktijk is een ander verhaal!)! Jouw mening uiten is okee, maar ga niet gooien met termen als 'dom, knettergek, gevaarlijk' enz.... denk ook even aan de gevoelens van iemand anders..

batata112
27-07-2004, 13:19
haha grappig om te zien dat mensen het niet kunnen hebben dat iemand anders een doel in zijn of haa rleven heeft. onder het motto: als ik het niet heb dan mag iemand anders het ook niet

mocroroosje15
27-07-2004, 14:05
The_Kwizatz ik heb het tegen jou.. wat doe je dom? ben je jaloers ofzow dat er zoveel mensen moslim worden...en als het Islam zo dom is..waarom worden er jaarlijks honderden moslim? leg mij dat even uit..ik ben trots op mijn geloof en jij bent het zielige mensje hierow..dat je geen doel in je zielig leventje hebt..whahah groetjes

Pagina's : [1] 2