Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kadir.........;)

emsoem
08-12-2002, 14:16

jij komt nog wel iemand tegen die jouw op nummbro uno heeft ;) =emsoem=

Zina17
08-12-2002, 14:19
Origineel gepost door Kadir Heb ik al Emsoem;) Razer komt morgen met mn vader praten:D :haha:

emsoem
08-12-2002, 14:19
Origineel gepost door Kadir Heb ik al Emsoem;) Razer komt morgen met mn vader praten:D hihiihihhihii nou veel succes he (wel grappig een jonegn die een jongen de hand komt vragen....mag ik komen op jullie feest :) ) =emsoem=

Zina17
08-12-2002, 14:20
Origineel gepost door emsoem hihiihihhihii nou veel succes he (wel grappig een jonegn die een jongen de hand komt vragen....mag ik komen op jullie feest :) ) =emsoem= wij zijn de eregasten!!!!!!!!!!!!!! :D :D wist je dat nog niet???? :) :Iluvu: :Iluvu:

emsoem
08-12-2002, 14:22

Origineel gepost door Zina17 wij zijn de eregasten!!!!!!!!!!!!!! :D :D wist je dat nog niet???? :) :Iluvu: :Iluvu: wejoow wij eregasten :hihi: dan gaan wij (als enigste marokaanen) slheeeeeeem arlhaaaaaam enzzzz zingen :D =emsoem=

emsoem
08-12-2002, 14:23
Origineel gepost door Kadir Nee, jij mag zeker niet komen:kwaad: Je hebt ZIna van me afgepakt:traan1: kifesch :( heb ik het weer gedaan....... :verdriet: =emsoem=

Zina17
08-12-2002, 14:23
Origineel gepost door Kadir Nee, jij mag zeker niet komen:kwaad: Je hebt ZIna van me afgepakt:traan1: Als ik kom,komt hij ook!!!!!!!!!! :kwaad: Hij is tenslotte mijn lief bolleke,zoetje,honneponnetje,sweetieke,schatje,... Wie weet ;wordt jij dat ook als we mogen komen..... :o

emsoem
08-12-2002, 14:24
Origineel gepost door Zina17 Als ik kom,komt hij ook!!!!!!!!!! :kwaad: Hij is tenslotte mijn lief bolleke,zoetje,honneponnetje,sweetieke,schatje,... Wie weet ;wordt jij dat ook als we mogen komen..... :o :hihi: soekran bezefff dat je het voor mij opneemt schatje =emsoem=

Zina17
08-12-2002, 14:25
Origineel gepost door emsoem wejoow wij eregasten :hihi: dan gaan wij (als enigste marokaanen) slheeeeeeem arlhaaaaaam enzzzz zingen :D =emsoem= en ook shaken he!!!!!! Het belangrijkste vergeten :jammer: IK ga eerst eens vragen wat voor een muziek er gedraaid gaat worden:als het romantische muziek is dans ik met jou he!!Deal?,, :D

emsoem
08-12-2002, 14:25
NOU :ego: mischien mogen wij van razer komen.....:) =emsoem=

emsoem
08-12-2002, 14:26
Origineel gepost door Zina17 en ook shaken he!!!!!! Het belangrijkste vergeten :jammer: IK ga eerst eens vragen wat voor een muziek er gedraaid gaat worden:als het romantische muziek is dans ik met jou he!!Deal?,, :D zeker wij gaan shaken :hihi: is goed hoor :D :boogie: =emsoem=

Zina17
08-12-2002, 14:27
Origineel gepost door Kadir maarre, jij mag ook niet komen, dus, dan is dat ook weer mooi geregeld goed dan.....als ik ga trouwen kom jij ook niet!!!!!!!!!!!!!!! Ik kan u verzekeren dat mijn feest beter zal zijn dan het jouwe!!!! :D WAIT AND YOU WILL SEE!!!! :o

Nounousa
08-12-2002, 14:33
ik zie dat iedereen heeft gereageerd behalve RAZER zelf!!! heghegehgehegehgehegehge :p