Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Berber Met Arabier

Pagina's : [1] 2 3 4

ZwarteNico
08-12-2002, 12:25

Ik ben sindskort hopeloos verliefd op een arabisch meisje.. :Iluvu: Wat denken jullie, kan een berber met een arabier een serieuze relatie beginnen?? :confused: Het gebeurd wel.. maar niet veel... Wat vinden jullie???

Nounousa
08-12-2002, 12:27
jah als jullie echt van elkaar houden dan kan het natuurlijk tog wel???? chinees met turk, of wat dan ook het kan tog allemaal en trouwens we zijn tog allemaal moslims of niet dan???? M3ha salama Hind

Military_Minded
08-12-2002, 12:28
Origineel gepost door ZwarteNico Ik ben sindskort hopeloos verliefd op een arabisch meisje.. :Iluvu: Wat denken jullie, kan een berber met een arabier een serieuze relatie beginnen?? :confused: Het gebeurd wel.. maar niet veel... Wat vinden jullie??? Wat maakt het allemaal uit...berber of Arabier.....waar mensen zich toch druk om maken....shiettt

SweetRose
08-12-2002, 12:28
nou veel succes....:zwaai:

jawhara1
08-12-2002, 12:33

ik snap ook niet waarom men zich hier druk om maakt .Waarom zou het niet gaan ?awel dat is een vraag die ik me nog nooit heb afgevraagd !!!En tuurlijk gaat het mijn verloofde is ook een berber en het gaat heel goed tussen ons alhamdollilah . dus ga ervoor

emsoem
08-12-2002, 14:13
tuurlijk kan dat!!!!!1 wat is het verschil....marokaan>>>marokaanse?????? =emsoem=

Suhayla
08-12-2002, 14:47
Salaam wa3alajka, Beste Broeder, Elhamdoelilah zijn wij Inscha Allah allemaal Moslims, Berber, Arabier,Soussi etc..... daar gaat het niet om! Moslim zijn, ofwel zich een aanhanger van de islam voelen, heeft niets te maken met AFKOMST. Dus of iemand wel of geen Arabier is. Het woord Moslim betekent simpelweg óvergave'. de Geloofsbelijdenis bestaat uit een eenvoudige verklaring die uit twee delen bestaat: "Ashadoe an La ilaaha illa Allah: Wa Ashadoe ana Muhammadun rasoelullah". Moslims accepteren dit in het diepste van hun hart. Zij geloven in 1 Alamchtige God en dat de leer van de Profeet Mohammed de zuivere, complete en finale openbaring van Hem is en dat die alle openbaringen van weleer overkoepelt. Als je dat met elkaar deelt, dan deel je toch helt allerbelangrijkste met elkaar, en waar maak je je dan nog verder druk om??? Vertrouw op Allah (swt) Salaam wa3alajkoem,

ask_me
08-12-2002, 14:53
la farQa bayna 3arabiyin wa 3aJamiyin Ila bi-taQwaa

Lady_moi
08-12-2002, 14:55
ik zie daar geen probleem in wel veel succes :zwaai: Lady_moi

saila
08-12-2002, 16:17
eeey ik zie het probleem eigelijk ook niet als je dat meisje erg leuk vind moet je er gewoon voor gaan waarom zou het niet lukken??? nasira veel succes :D

berbertje00
08-12-2002, 16:18
Ik zou zeggen go for it!!!!

Beni_ZNASSEN
08-12-2002, 16:53
er is toch een verschil!! vraag me niet wat?! maar ik heb liever een beni znassliya dan een cawawia of riffia

Onslaught
08-12-2002, 17:15
ik zou zeggen wees een gentlemen en ook een cupido en evrovert haar hart broeder:D

Military_Minded
08-12-2002, 17:16
Origineel gepost door FADOUWA waarom dat please explain... ik zelf ben een casiewia mij maakt het niet uit met wie ik trouw als ik maar met hem gelukkig wordt. of niet soms :zwaai: :zwaai: Casa meisjes zijn raar.....shietttt

NoreJihan
08-12-2002, 17:18

Origineel gepost door Military Minded Casa meisjes zijn raar.....shietttt K ben het helemaal met je eens

Pagina's : [1] 2 3 4